AndroidHealthClinic

Methyl tren

Waarom dan die zware heavy shit, je kan nog beter op 1gr primo zitten en low dosed test imo.
Als jij je voeding aanpast en echt de aleen maar Supersets en HIT trainingen doet in ook een rap tempo.
Moet jij ook een eind komen, waar en wil is is een weg en voeding en manier van trainen zijn net zo belangrijk als het type roid dat je kiest.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil zo snel mogelijk in een korte tijd massa aankomen/droger worden. Heb geen zin om weer 10 weken on te zijn ivm herstel.

Ga er voor zou ik zeggen.

Omdat je geen lange kuur wilt? Je zeurt wel erg veel damn.

Me doel is wat droger worden en er voller bij staan. Vandaar de mt. Groeien hoeft mij voorlopig niet meer.

Heb al 2 keer tren-e gehad op 500 mg, verder ook geen sides omdervonden.

Hoe zagen die vorige kuurtjes met Tren-E eruit en hoe is je dat bevallen (gains, BF%, overgehouden gains, depri of ni?, herstel,...)?

Alvast bedankt voor je feedback.

Grtz,

Hoe staat het er inmiddels voor met je MT kuurtje?
Ben je al begonnen?

Ik ben benieuwd naar je bevindingen want ik ben zelf ook met een MT kuurtje begonnen, alleen ik smeer er nog 4ml trendflow langs zodat ik nog iets van test binnen krijg.

Er is indd een groot verschil tss de tabs en de inject.
Heb in de tijd ook nog die blauw-witte capsules gehad en die waren k*t. Ik heb toen op 4mg genomen, 2 weken aan een stuk en er gebeurde niks. Af en toe hoofdpijn en maagpijn.

Tijdje terug MT inject gedaan. EOD 2mg. Dit op het einde van een 10 weken kuur van Test E 250 die ik kickstarte met Winny 1-6 40mg. Laatste 3 weken was MT. NIET NORMAAL! Mijn vriendin vroeg me na 2 weken te stoppen omdat ze dacht dat m'n aders uit m'n huid gingen springen na de gym. Zieke fysiek gekregen door die MT inject, en zeker als de pump er in zit na de training.

Dus voor mij nooit meer de tabs, wel nog de injects :) (zeker aanrader voor contest prep)

Nee ben er niet aan begonnen. Heb laatste tijd wat problemen met me hard, vandaar rustig aan doen!

Terug
Naar boven