AndroidHealthClinic

methyltren + winny of anavar ?

youngsteff11

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
hey zou graag als 2de kuur (1ste meer als half jaar geleden, was een winny only kuur voor 6 weken) methylren en winny of anavar erbij als stack. Men doel is eigelijk vooral om droger en harder te worden maar tog een paar kilos bijkrijgen die ik kan dan goed kan vasthouden. Mijn ervaring met winny was vooral een goei kracht toename en 2 kg winst en vl scherper maar sinds ik van andere artikels lees dat als ik methyltren als kickstart gebruik voor 3 weken dat men kracht heel sterk stijgt in begin + dat er kilos bijkome en ik scherper word, dus dan is mss anavar een betere keuze om erbij te stacken, om de gains dan ng vlotter te behouden ...

Men vraag is dus, wat raden jullie aan voorbij de methyltren te stacke, winny of anavar ? en wat zou een goed kuurschema dan voor zijn ? bvb week 1-3 methyltren en week 1-6 (winny of anavar) of week 1-6 winny/anavar en dan week 3-6 de methyltren er nog bij of iets helemaal anders...

Huidige stats zijn 1 m 83, gewicht 89-91 kg, vetpercentage 12-14 percent, zou tog graag naar de 95 kg wille gaan met vetpercentage rond de 9 a 10(weet dat me deze kuur hooguit een 2-4 kg kan pakke dus ben realistisch en wt dat 95 kg mss te hoog gegrepen is, maar dieet zit vrij goed)

en wordt er nakuur aanbevolen met nolva ? hebt dit tijdens 1ste kuur gedaan , 2 weken op 20-30 mg nolva ed omdat winstrol nogal mild is ...

alle tips zijn welkom :)

ben je bang voor prikken? Orals only?

methyltren is geen snoepje

• Topic Starter Topic Starter
ben je bang voor prikken? Orals only?

methyltren is geen snoepje

neh niet bang voor prikke, ma heb veel goeds gelezen over methyltren, weet ook wel de sides dat het zeer harde kuur is maar dat de sides beperkt blijve als het niet langer dan 3 weken wordt gebruikt,en zo op e dosis van 2 mg per dag blijven + extra supplementatie met thistle milk, glucosamine, omega 3 6 9, vitaminesen en goed dieet, en sinds ik gwn harder en droger wil staan en maar een paar kilo wil pakken, lijkt deze stack wel ideaal, kort en krachtig ;)

Methyltren is zwaar genoeg, daar hoeft niet nog eens een oral bij!

4 weken methyltren inject 2mg p/d
samen met 100mg test p eod
kan samen in 1 spuit,beide ethyl oleaat basis
nakuur arofixen

Dat van mij had ik 3 kg winst 3% lager in vet, heb het gebruikt als cutkuurtje, in de bulk heb je meer winst..beetje test er naast laten lopen is beter dan een extra oral.

Methyltren stacken het wordt toch niet gekker.
Stack het anders met wat oxy en deca :cool:

Nee serieus, laat een propje ernaast lopen voor een week of 6.
Methyltren 1-3 1-2 mg pd. Dan moet je paar kilos kunnen pakken en paar % zakken als je het goed doet.

Methyltren stacken het wordt toch niet gekker.
Stack het anders met wat oxy en deca :cool:

Nee serieus, laat een propje ernaast lopen voor een week of 6.
Methyltren 1-3 1-2 mg pd. Dan moet je paar kilos kunnen pakken en paar % zakken als je het goed doet.

Waarom niet ? Heb jij misschien al ooit iemand iets zien posten dat methyltren zo sterk is dat je het niet kan stacken ?

Ik heb al verscheidene keren MT gebruikt, waarvan 4 keer samen met winstrol. En er was niets aan de hand. 2 van de 4 keer zat ik na een maand iets boven de waarden; de andere 2 keer zat ik er nog binnen. Daarnaast zijn er nog genoeg gasten dat juist hetzelfde hebben, dus heel die mythe rond MT mag weleens gaan ophouden.

MT 2mg / dag
winstrol 40/50 mg
test prop (hoeveelheid naar keuze).
Ik laat altijd heel weinig test meelopen omdat veel test + tren mn sides erger maakt, maar bij andere mensen is het dan weer het omgekeerde.

Als niemand het weet of je het kan staken, zou ik het risico niet willen nemen! Ik vond MT meer dan zwaar genoeg.

Als niemand het weet of je het kan staken, zou ik het risico niet willen nemen! Ik vond MT meer dan zwaar genoeg.

Ja, kwa sides en kwa kracht etc. is MT idd zwaar. Maar dat zegt helemaal niets over de aanslag op je lever. Op Britse boards wordt het ook vaak genoeg gestackt ...

OT: Neemt niet weg dat ts zich zou moeten afvragen of het nodig en verstandig is om op 20 jarige leeftijd methyltren in een tweede kuur te gaan gebruiken? Mijn antwoord daarop zou nee zijn.
Simpelweg omdat een steroïde als methyltren of tren op zich naar mijn inziens voor een gevorderde gebruiker is. Een gevorderde gebruiker die inmiddels minder heftig reageert op een relatief zwakkere steroïde.

Ik vind dit niet OT, je hebt over van gelijk en ik hoop dat TS je waarschuwing niet in de wind slaat!

@TS Als dit je tweede kuur is ga je geen voordeel halen van methyltren vergeleken met een ander juist gekozen steroid.
Ga gewoon eens voor test in een stack met masteron, primo of winstrol. Dat zal je zeker een mooi resultaat geven.

Suc6

Ik ga akkoord met Navy.
Het is echt stukken beter om eerst met andere middelen bekend te geraken. Methyltren's bijwerkingen op mentaal gebied zijn echt slopend. Ik heb zelf de fout gemaakt om direct naar de zwaardere middelen te grijpen en als je niet voorbereid bent, kan het weleens slecht uitdraaien.

Stack het nu met test en ultradrive vooral kracht neemt enorm toe en als je kunt pak de injectversie veel beter te doseren 0,8 mg 2 x per dag is zeker genoeg

bedankt iedereen voor al de info,ik houd er zeker rekening mee, enjah ik weet dat 20 jaar ( deze maandag 21 ^^ ) nogal jong is om sowieso aas te gebruiken wegens volledige volgroeiing en zelf eerst het maximum uit je eigen kunne behalen... maar het blijft voor iedereen een persoonlijke keuze, daarom dat ik liever advies vraag om zeker geen grote foute keuzes te maken.. Denk er over na om gwn dan de mt voor 3 weken 2mg ed te nemen met een nakuur van arofixen, weet dat deze kuur zwaar mentaal belastend is en als het te heftig word dan stop ik er ook direct mee, maar sinds men doel naar 95 kg max te gaan is en een daling van vetpercentage dan denk ik dat mt het meest geschickte product voor is( winstrol had ook wel effect maar dit was vooral in kracht), zeker sinds de kuur van korte duur is.

zal maar effe posten wat men resultaten waren, al meer als maand sinds kuur is afgelopen (methyltren only) maar had wel ng degelijke gains. Heb in totaal een goeie 6 kg (van 88 naar 94, heb dus niet egt gecut maar iets meer gebulked, maar eveneens daling vetpercentage) gepakt en kracht was redelijk gestegen. Vraagt zich wel af waarom er zo een heisa is rond de mentale effecten, had totaal geen last hiervan en ben zelf in me laatste van me 3 weken een paar keer naar 4 mg gegaan en vond dat ik hier vl beter op ging dan op 2 mg, vooral krachtsgewijs merkte ik dan groot verchil. Had eigenlijk niks van sides, soms wat last van onderrug die snel verzuurde maar meer ook niet. Al bij al was ik er zeer tevreden van, en ga het waarschenlijk binnekort nog ies nemen, maar dan wat meer dagen op 4 mg gaan..

Netjes toch 6kg! en ietsje droger..

Prima resultaat, na meerdere lovende verhalen moet ik het zelf toch ook maar eens gaan proberen..

Wat heb je vastgehouden van die 6 kg?

Iemand ervaring met MT als kickstart in een test/tren kuurtje?

Terug
Naar boven