youngsteff11
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
hey zou graag als 2de kuur (1ste meer als half jaar geleden, was een winny only kuur voor 6 weken) methylren en winny of anavar erbij als stack. Men doel is eigelijk vooral om droger en harder te worden maar tog een paar kilos bijkrijgen die ik kan dan goed kan vasthouden. Mijn ervaring met winny was vooral een goei kracht toename en 2 kg winst en vl scherper maar sinds ik van andere artikels lees dat als ik methyltren als kickstart gebruik voor 3 weken dat men kracht heel sterk stijgt in begin + dat er kilos bijkome en ik scherper word, dus dan is mss anavar een betere keuze om erbij te stacken, om de gains dan ng vlotter te behouden ...
Men vraag is dus, wat raden jullie aan voorbij de methyltren te stacke, winny of anavar ? en wat zou een goed kuurschema dan voor zijn ? bvb week 1-3 methyltren en week 1-6 (winny of anavar) of week 1-6 winny/anavar en dan week 3-6 de methyltren er nog bij of iets helemaal anders...
Huidige stats zijn 1 m 83, gewicht 89-91 kg, vetpercentage 12-14 percent, zou tog graag naar de 95 kg wille gaan met vetpercentage rond de 9 a 10(weet dat me deze kuur hooguit een 2-4 kg kan pakke dus ben realistisch en wt dat 95 kg mss te hoog gegrepen is, maar dieet zit vrij goed)
en wordt er nakuur aanbevolen met nolva ? hebt dit tijdens 1ste kuur gedaan , 2 weken op 20-30 mg nolva ed omdat winstrol nogal mild is ...
alle tips zijn welkom
Men vraag is dus, wat raden jullie aan voorbij de methyltren te stacke, winny of anavar ? en wat zou een goed kuurschema dan voor zijn ? bvb week 1-3 methyltren en week 1-6 (winny of anavar) of week 1-6 winny/anavar en dan week 3-6 de methyltren er nog bij of iets helemaal anders...
Huidige stats zijn 1 m 83, gewicht 89-91 kg, vetpercentage 12-14 percent, zou tog graag naar de 95 kg wille gaan met vetpercentage rond de 9 a 10(weet dat me deze kuur hooguit een 2-4 kg kan pakke dus ben realistisch en wt dat 95 kg mss te hoog gegrepen is, maar dieet zit vrij goed)
en wordt er nakuur aanbevolen met nolva ? hebt dit tijdens 1ste kuur gedaan , 2 weken op 20-30 mg nolva ed omdat winstrol nogal mild is ...
alle tips zijn welkom