MuscleMeat

methyltren + winny of anavar ?

ikke niet maar dat zou ik ook wel eens willen weten ...

Ik begin eind deze week/begin volgende week aan zo'n kuurtje, ik ga loggen ;)

wat ga je nemen dan Sprutte

Ik heb een vial methyl tren geprobeerd. ik nam ongeveer 3mg per dag. na 2 weken was mijn vial op. wel iets wat werkte maar mijn 2de vial heb ik toch niet meer genomen. Ligt nu thuis in de kast. Mocht niet meer van mijn vrouw. Gevaarlijk product voor mij. Als je een wat impulsief karakter hebt, is het niet te doen. Ik was een echte etterbak die op springen stond en met niets kon lachen. voelde ook dat het geen product is voor oudere gasten. niet goed voor prostaat en voor de lever. Heb ook een paar weken goed gezweet 's nachts en een paar weken slecht geslapen na de kuur. Ik moet wel zeggen dat het een product is waar je volgens mij echt vorderingen mee zal maken. ik weet nu dat al wat met tren te maken heeft, niets voor mij is.

Nice :) meer de moeite voor mij om een logje bij te houden als er veel volgers zijn !

MT kan maximaal 4 weken genomen worden?

• Topic Starter Topic Starter
van de 6 kg winst heb ik tog 4- 4.5 kg bijgehoude, dus vind het zeer geslaagde kuur voor maar 3 weken kort te zijn, had veel minder resultaat en meer sides met winny only, ohja mss ng e side van de tren was soms snachts wakker worde (2-3 keer maar voor gehad) en gloeiend heet staan en zweten, dus lichaamstemperatuur verhoogt wel .. maar overdag nooit last van gehad

MT kan maximaal 4 weken genomen worden?
Het is een richtlijn ja. Je pakt er relatief snel resultaat mee maar is vrij heftig (side effects) en niet meteen het 'gezondste' anabool om te pakken. Hoe toxisch het net is zal iemand anders moeten invullen want weet ik zelf ook niet!

Terug
Naar boven