Fitness Seller

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Ik meld me alvast om daar heen te gaan, wat een zooitje en er gebeurd lekker niks......

Damnnnnn kan niet srs zijn...

Waarom wordt er opgeroepen die creditcards/bankpassen te laten blokkeren?
Gewoon niet doen en tracken waar dat geld heen gaat.

Ben dan wel eens benieuwd wat hier van aan blijkt:

http://www.hln.be/hln/nl/31172/Ramp...al-precies-wat-er-zich-heeft-afgespeeld.dhtml

Volgens hem weten de Amerikanen precies wat er zich heeft afgespeeld in het gebied waar de Boeing 777 werd neergehaald. Ze beschikken al maanden over geavanceerde inlichtingensystemen, omdat Oekraïne sinds de crisis onder een microscoop ligt. Pape noemt deze informatiestroom "overweldigend."

Satellieten, infraroodsystemen, slimme fotografische technieken, inlichtingenagenten op de grond, afgetapt radio- en telefoonverkeer en zelfs het uitlezen van radargegevens rond het afvuren van de luchtafweerraket is mogelijk, schetst hij

Ja ze wisten het maanden van ter voren,
KOM OP NOU ZEG :windup::rolleyes:

edited...
en NVM...

Laatst bewerkt:
Ja ze wisten het maanden van ter voren,
KOM OP NOU ZEG :windup::rolleyes:

Dat staat toch nergens? :scratch: er staat dat ze al maanden over geavanceerde inlichtingensystemen beschikken om alles wat zich daar afspeelt nauw in de gaten te kunnen houden.

Ik zeg ook niet dat ik geloof dat de amerikanen perfect weten wat daar gebeurd is. Lijkt me eerder een smerig politiek spel dan wat anders.

Mochten de amerikanen dan toch weten hoe alles daar verlopen is dan is het des te vuiler dat die info nog niet openbaar is gemaakt.

Dit gaat waarschijnlijk uitdraaien op een politiek schaakspel en betwijfel of de rouw van Nederland daar nog belangrijk bij gaat zijn.

Dat staat toch nergens? :scratch: er staat dat ze al maanden over geavanceerde inlichtingensystemen beschikken om alles wat zich daar afspeelt nauw in de gaten te kunnen houden.

Ik zeg ook niet dat ik geloof dat de amerikanen perfect weten wat daar gebeurd is. Lijkt me eerder een smerig politiek spel dan wat anders.

Mochten de amerikanen dan toch weten hoe alles daar verlopen is dan is het des te vuiler dat die info nog niet openbaar is gemaakt.

Dit gaat waarschijnlijk uitdraaien op een politiek schaakspel en betwijfel of de rouw van Nederland daar nog belangrijk bij gaat zijn.

Welk belang kan Amerika nou hebben om die informatie achterwege te houden?

Ik meld me alvast om daar heen te gaan, wat een zooitje en er gebeurd lekker niks......

Wat wil je gaan doen ?

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

Verdomme heb het gestopt, kippenvel....

Ik heb er verdomme ook kippenvel van, en ik snap echt niet hoe mensen elkaar zoiets aan kunnen doen.
Zoveel kinderen aan boord die nog een heel leven voor de boeg hadden.. Die foto met die troetelbeer, die raakt me nog het hardste

Welk belang kan Amerika nou hebben om die informatie achterwege te houden?

Als ik dat artikel mag geloven, is dit de reden:

Ze zullen die informatie komende weken gebruiken in een vernuftig schaakspel om Poetin wereldwijd te kijk te zetten.

In hoeverre dat natuurlijk klopt is nog maar de vraag, zeker omdat dit van HLN komt.

Zag dit nog op geenstijl. Rutte zat vanmiddag nog op een terrasje. Ik geef hem gelijk. Bij Geenstijl zaten ze weer te miauwen dat het gezien de grote ernst van de situatie niet passend is.

bevestigd534.png

blijft verschrikkelijk dit..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven