MuscleMeat

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Ben dan wel eens benieuwd wat hier van aan blijkt:

http://www.hln.be/hln/nl/31172/Ramp...al-precies-wat-er-zich-heeft-afgespeeld.dhtml

Volgens hem weten de Amerikanen precies wat er zich heeft afgespeeld in het gebied waar de Boeing 777 werd neergehaald. Ze beschikken al maanden over geavanceerde inlichtingensystemen, omdat Oekraïne sinds de crisis onder een microscoop ligt. Pape noemt deze informatiestroom "overweldigend."

Satellieten, infraroodsystemen, slimme fotografische technieken, inlichtingenagenten op de grond, afgetapt radio- en telefoonverkeer en zelfs het uitlezen van radargegevens rond het afvuren van de luchtafweerraket is mogelijk, schetst hij

Technology wordt sowieso nogal onderschat, ze weten exact wat er is gebeurt.

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Je wordt met de uitzending kwader,
althans ik wel, zou er zo graag heen willen nu...:mad::mad::mad:

Meer mensen, sluit maar aan !
ik rij wel...

Wtf moet ik daar doen? ???
Rij dan naar Afrika en neem wat eten mee.

Technology wordt sowieso nogal onderschat, ze weten exact wat er is gebeurt.

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Wtf moet ik daar doen? ???
Rij dan naar Afrika en neem wat eten mee.

Dan blijft de vraag, waarom doen ze er niets mee?

...........

Laatst bewerkt:
Zag dit nog op geenstijl. Rutte zat vanmiddag nog op een terrasje. Ik geef hem gelijk. Bij Geenstijl zaten ze weer te miauwen dat het gezien de grote ernst van de situatie niet passend is.

bevestigd534.png

Onzin.. Laat die man ook een keer rusten. Hij is ook al terug gekomen van zijn vakantie hier voor. Wat wil hij anders doen? Hij kan verder ook niks doen..

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

PERMban me nou maar Sayer want dit gaat niet meer goed komen !!!!!!!!!!!!!!!!!

Ray neem je pilletje en hou je gedeisd.

Onzin.. Laat die man ook een keer rusten. Hij is ook al terug gekomen van zijn vakantie hier voor. Wat wil hij anders doen? Hij kan verder ook niks doen..

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Ray neem je pilletje en hou je gedeisd.
Dat maak ik zelf wel uit..
maar wees gerust (permban komt er aan)

Laatst bewerkt:
Dat maak ik zelf wel uit..
maar wees gerust (permban komt er aan) ik schijn nu door iedereen uitgedaagd te worden..

het valt ook totaal niet op hoor...

Misschien dat je dan bij jezelf eens af moet vragen dat je misschien zelf wel iets verkeerd doet ???

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

GA jij nou helemaal niet bijdehand lopen doen,
vieze leugenaar :rolleyes:

Als ik de middelen had was ik er al geweest, nu weer lekker een ander pesten graag :rolleyes:

Jij rijd toch ?
Of neem je je helicopter ?

Geef die man zijn permban is..

Terug
Naar boven