AndroidHealthClinic

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Degene die je gelijk geeft

respect heeft met ,, capslock ,, te maken ????? Jij spoort niet in jou kop zeg

ik gebruik het om iets te benadrukken meer niet en hoe ik grammaticaal schrijf bepaal ik zelf wel bevalt het jou niet opzouten dan hier wat een mong**l zeg

gaat hier om een ernstig incident en jij maakt je druk om hoe ik schrijf get the f**k a live

en maar schelden en afgeven op anderen, wat een sereniteit straal je uit, je focus gaat idd naar dit tragisch ongeluk en de nabestaanden. :rolleyes:
wat een naar ventje ben je soms.

Ik heb de 12 voorgaande vluchten bekeken.
2 ervan vliegen over de zwarte zee, de rest allemaal over de zee van azov.
De route van mh17, wijkt ongeveer 200km af van de normale route.
De verklaring van een afwijkende route wegens turbulentie/windrichting etc. gaat hier niet op, 200km is een enorm verschil.

Citaat uit http://niburu.co/index.php?option=c...1-dag-opgelost&catid=20:het-complot&Itemid=33:

"Geen van de tien voorgaande MH17 vluchten kwam zelfs maar in de buurt van het strijdtoneel in het oosten van de Oekraïne. De neergeschoten vlucht MH17 “toevallig” wel. Waarom werd er aan dit toestel door de verkeersleiding van de Oekraïne een andere route gegeven dan de tien voorgaande MH17 vluchten? Instructies die hen rechtstreeks boven het gevaarlijke gebied brachten?"

Columbo.jpg

Citaat uit http://niburu.co/index.php?option=c...1-dag-opgelost&catid=20:het-complot&Itemid=33:

"Geen van de tien voorgaande MH17 vluchten kwam zelfs maar in de buurt van het strijdtoneel in het oosten van de Oekraïne. De neergeschoten vlucht MH17 “toevallig” wel. Waarom werd er aan dit toestel door de verkeersleiding van de Oekraïne een andere route gegeven dan de tien voorgaande MH17 vluchten? Instructies die hen rechtstreeks boven het gevaarlijke gebied brachten?"
Oh ja die complottheoriewebsite is wel heel betrouwbaar ja

Oh ja die complottheoriewebsite is wel heel betrouwbaar ja

Ik geloof er ook niet zo in. Als je op je website een ufo meldpunt hebt, ben je sowieso al niet betrouwbaar.
Aleen dat van die laatste 10 vluchten kan wel wat in zitten.

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

Rutte gaat persconferentie geven. Poetin zal ter sprake komen.

Kijk het nu ja NL1

Als het poetin ernst is gaat ie hoogstpersoonlijk naar die crashsite en geeft ie die separatisten even een paar vegen uit de pan

Die lijken liggen daar gvd weg te rotten maar ovse en forensische experts kunnen er niet komen
Lijken worden weggehaald, persoonlijke spullen aangetast, bewijs vernietigd

Wtf doen die mensen echt :eek: spullen in een vrachtwagen dumpen. GRIJP TOCH IN WERELD GVD

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

Als het poetin ernst is gaat ie hoogstpersoonlijk naar die crashsite en geeft ie die separatisten even een paar vegen uit de pan

Die lijken liggen daar gvd weg te rotten maar ovse en forensische experts kunnen er niet komen
Lijken worden weggehaald, persoonlijke spullen aangetast, bewijs vernietigd

Niet normaal indd :mad:

rusland ruimt gewoon alles op, en ontkent dalijk alles.

vliegtuig? welk vliegtuig?

Vond het ook wel raar dat er uit Oekraïne weerklonk dat ze er niets mee te maken hadden en dat het de rebellen waren, maar vanuit Rusland kwam enkel maar dat Oekraïne niet te vertrouwen is. Geen ontkenning of niets. Heeft Rusland al ergens medeleven betuigt?

Waarnemen president van Oekraïne (Oleksandr Toertsjynov) kan ik ook echt niet horen :o verschrikkelijk hoe die man zijn toespraken geeft.

Terug
Naar boven