Fitness Seller

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Waar bemoeien ze zich mee? voor dat handjevol Amerikanen die aan boord waren de hele wereld op zijn kop zetten?
Nederland zou wel achterlijk zijn als ze dat serieus zouden overwegen.

Ik blijf erbij dat het debiele speculatie van een nietszeggend krantje is en dat het nevernooitniet gaat gebeuren.
Mocht dat wel zo zijn, dan lever ik direct mijn paspoort in en vraag ik asiel aan in Rusland.

Waar bemoeien ze zich mee?
Ja dat vragen we toch al 40 jaar af.
De invasie zal dezelfde reden hebben als de invasie van Libië, namelijk een alternatief voor de wereldbank.
In dit geval hebben we het over BRICS.

Pure propaganda weer op fb.. Zag net een filmpje van het rampgebied met nederlandse ondertiteling waarbij zogenaamd een hele bekentenis gedaan zou worden door pro-russische seperatisten. Ja door een filmpje op fb is het opgelost.. :rolleyes:

Pure propaganda weer op fb.. Zag net een filmpje van het rampgebied met nederlandse ondertiteling waarbij zogenaamd een hele bekentenis gedaan zou worden door pro-russische seperatisten. Ja door een filmpje op fb is het opgelost.. :rolleyes:

fb is de meest betrouwbare bron op de internetz

Ik ga alvast een kelder graven

Separatistenleider Alexander Borodai zegt dat zijn mannen de zwarte dozen in handen hebben. Ze zouden 'veilig worden bewaard' in Donetsk en hij zou ze aan internationale experts willen overdragen.

De Verenigde Staten zijn ervan overtuigd dat het de pro-Russische separatisten waren die het vliegtuig in Oost-Oekraïne uit de lucht hebben geschoten. Dat staat in een verklaring op de website van de Amerikaanse ambassade in Oekraïne.

http://ukraine.usembassy.gov/mobile//statements/asmt-07192014.html

Ik vroeg me al af of ze überhaupt nog verslag gingen doen en zo ja, wanneer.

Stel er komt hard bewijs boven water, wat zouden dan evt sancties kunnen zijn voor Rusland?

ik ben komende donderdag in washington ik zal het barack ff vragen

srs

Ik vroeg me al af of ze überhaupt nog verslag gingen doen en zo ja, wanneer.

Stel er komt hard bewijs boven water, wat zouden dan evt sancties kunnen zijn voor Rusland?

Zal vooral de economie moeten treffen.
Doelwitten zijn banken en bedrijven in de energie- en defensiesector, zoals Gazprombank en het oliebedrijf Rosneft.

Zal vooral de economie moeten treffen.
Doelwitten zijn banken en bedrijven in de energie- en defensiesector, zoals Gazprombank en het oliebedrijf Rosneft.

Ja dat snap ik, maar hoe willen ze dat doen zonder dat wij er zelf last van hebben?
Dat bedoel ik meer.. Het maakt Rusland bijna onaantastbaar voor ons als Nederland omdat we er te veel economische belangen bij hebben.

Ray zou toch naar het oorlogsgebied gaan?

Ja dat snap ik, maar hoe willen ze dat doen zonder dat wij er zelf last van hebben?
Dat bedoel ik meer.. Het maakt Rusland bijna onaantastbaar voor ons als Nederland omdat we er te veel economische belangen bij hebben.

Gaat niet zonder ''negatief'' effect op de EU en de VS, maar dat zal in het niets vallen met BRICS.

Rebellen zouden nu ook hebben gemeld dat ze de zwarte doos in Donetsk hebben ondergebracht?

Rebellen zouden nu ook hebben gemeld dat ze de zwarte doos in Donetsk hebben ondergebracht?

Klopt, ik lees dit:

Separatistenleider Alexander Borodai zegt dat zijn mannen de zwarte dozen in handen hebben. Ze zouden 'veilig worden bewaard' in Donetsk en hij zou ze aan internationale experts willen overdragen.

En dit:

De Oekraïense geheime dienst heeft opnames vrijgegeven waarin rebellen zeggen dat Moskou de zwarte dozen wil hebben. 'Geef ze niet aan de OVSE.' Het is onduidelijk of deze opnames echt zijn, of dat ze zijn gefabriceerd.
https://www.youtube.com/watch?v=RDt_LgoUv_8

Wel gek dat de dag van vandaag zoiets nog op deze manier kan verlopen...het zal je familie of vrienden maar zijn die daar zijn omgekomen...

Terug
Naar boven