AndroidHealthClinic

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Grootste zorg lijkt me nu te achterhalen waar die lichamen zijn geborgen door de rebellen. Oh oh oh, er zal familie van je tussen zitten ...

Die zijn gewoon naar mortuaria gebracht.

Alle bovenstaande speculaties kunnen wat mij betreft direct de prullenbak in. Het slaat helemaal nergens op.
Ook die van een invasie niet; het zou werkelijk compleet achterlijk zijn om voor 200 levens zoveel op het spel te zetten. Niet oneerbiedig bedoeld hoor, maar alsjeblieft zeg. De wereld draait gewoon door en liefst zonder nog meer onnodige heisa.

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Hè he gaan we eindelijk spierballen laten zien?! Had allang moeten gebeuren, wat special forces droppen en de crash site laten bewaken.

Je kijkt teveel filmps. Grow up.

Alle bovenstaande speculaties kunnen wat mij betreft direct de prullenbak in. Het slaat helemaal nergens op.
Ook die van een invasie niet; het zou werkelijk compleet achterlijk zijn om voor 200 levens zoveel op het spel te zetten. Niet oneerbiedig bedoeld hoor, maar alsjeblieft zeg. De wereld draait gewoon door en liefst zonder nog meer onnodige heisa.

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

200 levens? 200 doden zul je bedoelen? Met alle respect naar de nabestaande, maar een invasie om mensen te redden die al dood zijn, gaat idd nergens over.

• Like
Waarderingen: mat

Ik moet me op fb ook echt inhouden bij die statussen van mensen die vinden dat we al lang onze luchtmobiele eenheid en KCT daarheen hadden moeten sturen.

/sigh

Hoe onzinnig het ook is, die invasie gaat zeker komen, zal misschien nog 1 week duren.

Hoorde net op Nederland 1 dat de lijken (die recovered zijn) in koeltreinwagons zouden zijn geplaatst, bestemming is nog onbekend, maar dat ze in handen zijn van de separatisten staat 100% vast.

Hoorde net op Nederland 1 dat de lijken (die recovered zijn) in koeltreinwagons zouden zijn geplaatst, bestemming is nog onbekend, maar dat ze in handen zijn van de separatisten staat 100% vast.

ik geloof echt niet dat ze die lijken gaan laten verdwijnen

Humor en geouwehoer is elders, graag dit topic verschoond houden van allerlei niet ter zake doende bijdragen.

ik geloof echt niet dat ze die lijken gaan laten verdwijnen

Ik ook niet, er is nu al bekend dat ze onder toezicht weg worden gebracht.
Nabestaanden willen het ook kunnen afsluiten en dus begraven c.q. cremeren.

Als de lichamen verdwijnen komt er sowieso nog meer ophef.

Gewoon naar mortuaria gebracht is dan recent nieuws. Tot en met gisteren wist zelfs de OVSE het niet. We zullen dan maar moeten wachten of de verdere afwikkeling gaat verlopen. Beetje curieus dat die rebellen met hun klauwen aan die lichamen hebben zitten rotzooien, niet waar?

Buitenlandse waarnemers kunnen vandaag beter hun werk doen in het rampgebied in Oekraïne dan de afgelopen dagen. Dat zegt een woordvoerder van de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE).

NOS-correspondent David-Jan Godfroid, die in het gebied is, merkt ook dat de pro-Russische rebellen hun medewerking verlenen. "We zijn verschillende controles tegengekomen. Daar vroegen leden van de milities waar we heen gingen. Ze bekeken onze documenten, maar we zijn nergens tegengehouden. We konden daarna gewoon het gebied in en mogen hier ongestoord rondkijken."

Godfroid staat in een graanveld, waar overal brokstukken liggen. "Een groot stuk heeft het logo van Malaysia Airlines erop. Even verderop ligt een stuk van de romp van het toestel met raampjes en een blauw-rode streep eroverheen."

Spullen veilig stellen
Delen van het vliegtuig liggen verspreid over een groot gebied. Bewoners van de regio helpen mee met het zoeken naar spullen uit het toestel. Zo brengen inwoners van het dorp Petro Pavlovka alles wat ze vinden naar een centrale straat in het dorp, waar een groot brokstuk ligt.

De belangrijke spullen worden gebracht naar het dorpshuis, hoorde Godfroid van het dorpshoofd. "De portemonnees, paspoorten en reisdocumenten worden daar verzameld en dan naar het Oekraïense ministerie van Noodsituaties gebracht, waar ze worden bewaard."

Er zal best geplunderd zijn maar er lijkt wat orde te komen om de restanten van de vlucht te bergen.

Ja maar dan zal het wss onder leiding van USA zijn waarin wij zelf een verwaarloosbare rol hebben.

Waar bemoeien ze zich mee? voor dat handjevol Amerikanen die aan boord waren de hele wereld op zijn kop zetten?
Nederland zou wel achterlijk zijn als ze dat serieus zouden overwegen.

Ik blijf erbij dat het debiele speculatie van een nietszeggend krantje is en dat het nevernooitniet gaat gebeuren.
Mocht dat wel zo zijn, dan lever ik direct mijn paspoort in en vraag ik asiel aan in Rusland.

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

Gewoon naar mortuaria gebracht is dan recent nieuws. Tot en met gisteren wist zelfs de OVSE het niet. We zullen dan maar moeten wachten of de verdere afwikkeling gaat verlopen. Beetje curieus dat die rebellen met hun klauwen aan die lichamen hebben zitten rotzooien, niet waar?

Ja belachelijk he, dat er in een oorlogsgebied niet zo netjes met lijken wordt omgegaan.
Komt dat fatsoensvingertje...

Waar bemoeien ze zich mee? voor dat handjevol Amerikanen die aan boord waren de hele wereld op zijn kop zetten?
Nederland zou wel achterlijk zijn als ze dat serieus zouden overwegen.

Ik blijf erbij dat het debiele speculatie van een nietszeggend krantje is en dat het nevernooitniet gaat gebeuren.
Mocht dat wel zo zijn, dan lever ik direct mijn paspoort in en vraag ik asiel aan in Rusland.

Geen idee, ik ben gelukkig geen wereldleider. En het was maar 1 nederlander/amerikaan volgens mij.

Ik heb weinig informatie gevonden over het jatten en wie of wat daarachter hebben gezeten, rebellen,inwoners?
Spullen jatten van lijken doe je idd niet en is gewoonweg respectloos.
Maar we spreken hier wel over 1 van de armste landen van europa, wat momenteel in oorlog is.
Wanneer er een vliegtuig neer zou storten in bijv. Congo, dan zal precies hetzelfde gebeuren al dan niet in ergere mate.

Officieel bedraagt de werkloosheid 8%, maar een groot deel van de bevolking leeft onder de armoedegrens: 25% volgens de regering, maar andere schattingen spreken van 80%. Extreme armoede die gepaard gaat met ondervoeding wordt geschat van 2 tot 16%. Het gemiddelde loon bedraagt 332 euro per maand en is een van de laagste in Europa. De armste streken zijn de landbouwgebieden in het Westen, waar lage werkloosheidsuitkeringen betaald worden die bovendien beperkt zijn in de tijd.

Ja belachelijk he, dat er in een oorlogsgebied niet zo netjes met lijken wordt omgegaan.
Komt dat fatsoensvingertje...

Doe nou niet zo Geenstijl-achtig Sjors. Please. Enfin. Er waren afspraken, afspraken dienen te worden nageleefd. Daar weten de Duitsers immers alles van.

Ik heb weinig informatie gevonden over het jatten en wie of wat daarachter hebben gezeten, rebellen,inwoners?
Spullen jatten van lijken doe je idd niet en is gewoonweg respectloos.
Maar we spreken hier wel over 1 van de armste landen van europa, wat momenteel in oorlog is.
Wanneer er een vliegtuig neer zou storten in bijv. Congo, dan zal precies hetzelfde gebeuren al dan niet in ergere mate.

Officieel bedraagt de werkloosheid 8%, maar een groot deel van de bevolking leeft onder de armoedegrens: 25% volgens de regering, maar andere schattingen spreken van 80%. Extreme armoede die gepaard gaat met ondervoeding wordt geschat van 2 tot 16%. Het gemiddelde loon bedraagt 332 euro per maand en is een van de laagste in Europa. De armste streken zijn de landbouwgebieden in het Westen, waar lage werkloosheidsuitkeringen betaald worden die bovendien beperkt zijn in de tijd.

Eensch, mensen in armoede doen zulke dingen nu eenmaal helaas... vind ik niet zo schokkend

Terug
Naar boven