AndroidHealthClinic

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Hè he gaan we eindelijk spierballen laten zien?! Had allang moeten gebeuren, wat special forces droppen en de crash site laten bewaken.

Separatisten dreigen dans te ontspringen

De kans dat de massamoordenaars die vlucht MH17 uit de lucht schoten worden gepakt en zich voor de rechter moeten verantwoorden slinkt met het uur. Dat zeggen militaire experts, advocaten en hoogleraren internationaal strafrecht.

In rap tempo halen separatisten wrakstukken van de Malaysia Airlines Boeing 777 uit het rampgebied en daarmee verdwijnen de scherfresten van de SA-11 BUK raket die 298 inzittenden fataal werden.
Ook de Russische president Vladimir Poetin lijkt zich weinig zorgen te hoeven maken dat er ooit een waterdicht verband tussen zijn handelen en de gruwelmisdaad wordt aangetoond, zo is de mening van militair strategen op het NAVO-hoofdkwartier in Brussel.
Voormalig Commandant der Strijdkrachten d*ck Berlijn: „Ik heb meer bewondering voor de felle bewoordingen van de Duitse en Australische regeringsleiders dan voor het ingetogen spreken van onze premier. Poetin en zeker dat zooitje ongeregeld in Oost-Oekraïne zijn alleen onder de indruk van macht en kracht. Dat signaal geeft Nederland nou niet bepaald af.”
Terwijl Engelse, Australische en Amerikaanse politici de misdaad direct linken aan het Kremlin blijft dat in ons land achterwege. Zelfs op sociale media is het stil. Britse kranten spreken van ’Poetins raket’ en nabestaanden beschuldigen de Russische leider van moord op hun geliefden. Maar Nederland rouwt in stilte en hoopt op onafhankelijk onderzoek.
Dat de rebellen zich door de morele en materiële steun van Rusland onaantastbaar voelen, bewees luitenant-kolonel Igor ’de Verschrikkelijke’ Girkin nog eens. De man die in Oost-Oekraïne alle belangrijke beslissingen neemt en van Vladimir Poetin een sleutelpost in een speciaal legeronderdeel kreeg, beweert dat er bij de Boeing-ramp sprake is van een groot complot, gesmeed door Oekraïne en het westen. „De doden die wij aantroffen op de crashsite waren dagen geleden al gestorven”, zo wordt Girkin door de pro-Russische website Russkaya Vesna geciteerd. „Dit vliegtuig is bewust de grond in gevlogen om ons en het Kremlin zwart te maken. Oekraïners zijn overal toe in staat.”
binMilitair strafpleiter Michael Ruperti, reserve-officier bij de Koninklijke Landmacht, stelt dat Amerikanen en Israëli’s bij het verlies van zo veel onderdanen onmiddellijk actie hadden ondernomen door de geheime diensten overuren te laten draaien en teams van special forces naar het gebied te sturen. Ondanks het risico van een internationaal schandaal. „De kerel die de knop indrukte, vind je waarschijnlijk nooit”, zegt hij. „Maar hun commandanten, de eindverantwoordelijken, wel. Die zijn al lang en breed bekend. Een team van het Korps Commandotroepen in het gebied droppen, die lui aanhouden en na een rendez-vous met een Chinook helikopter naar veilig gebied en, later, de Nederlandse rechtbank brengen. De Britse SAS, Amerikaanse Navy Seals en Israëlische special forces zouden het doen.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/mh17/22875931/___Separatisten_ontspringen_dans___.html

==============================================================

Dit vind ik dus ook te achterlijk voor woorden.
Overal lees je berichten dat er zo moeilijk bij te komen is voor de experts, maar een leger er heen sturen ho maar.
Begrijp Nederland en al die machtige landen hier in niet, iedereen spreekt er schande van maar de actie blijft uit.
Overigens zou het voor Poetin een peulenschil moeten zijn de boel daar onder controle te krijgen.

Edit: Nu ik terug lees begrijp ik dat er dus wel degelijk aan gewerkt word. Al had het van mij wat vlotter gemogen

beweert dat er bij de Boeing-ramp sprake is van een groot complot, gesmeed door Oekraïne en het westen. „De doden die wij aantroffen op de crashsite waren dagen geleden al gestorven”, zo wordt Girkin door de pro-Russische website Russkaya Vesna geciteerd. „Dit vliegtuig is bewust de grond in gevlogen om ons en het Kremlin zwart te maken. Oekraïners zijn overal toe in staat.”
binMilitair strafpleiter Michael Ruperti, reserve-officier bij de Koninklijke Landmacht, stelt dat Amerikanen

Hoe verzin je het....

Ik weet zeker dat het antwoord allang bekend is, maar gaan ze gewoon niet prijsgeven.
Ze volgen Ukraine al zo lang op de voet, dan kan je mij niet wijsmaken dat ze in een conflict gebied niet weten wat er gaande is. Dat geloof ik gewoon echt niet.

Wij als Nederland kunnen natuurlijk ook niks, daar hebben we andere landen bij nodig en dat heeft even tijd nodig. Als wij een Chinook dat gebied insturen heeft ie ook gelijk een BUK raket in zn reet.

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Naar het schijnt weet de VS allang wie die raket afgevuurd heeft maar maken ze het niet meteen bekend. Is gewoon een tactisch spelletje om Poetin zo hard mogelijk voor het blok te kunnen zetten.

Wij als Nederland kunnen natuurlijk ook niks, daar hebben we andere landen bij nodig en dat heeft even tijd nodig. Als wij een Chinook dat gebied insturen heeft ie ook gelijk een BUK raket in zn reet.

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Naar het schijnt weet de VS allang wie die raket afgevuurd heeft maar maken ze het niet meteen bekend. Is gewoon een tactisch spelletje om Poetin zo hard mogelijk voor het blok te kunnen zetten.

Net wat ik zeg, natuurlijk weet de VS allang wie het heeft gedaan, ze kunnen die gasten tot op 30cm precies volgen.. Bron heb ik niet, dat zal je maar gewoon van me aan moeten nemen. :)

Wij als Nederland kunnen inderdaad ook niet veel, maar we zitten ook nog met een Brussel en een overkoepelend Europa waar alles samen komt.
Voordat je daar een keer een akkoord hebt om actie te ondernemen ben je waarschijnlijk al te laat.

Echt te triest voor woorden dit gewoon..
Kut wereld

Hè he gaan we eindelijk spierballen laten zien?! Had allang moeten gebeuren, wat special forces droppen en de crash site laten bewaken.

En wat voor zin heeft dat?
Gaan we nu aanvallen en de mogelijkheid krijgen tot meer slachtoffers(aan beide kanten), omdat we mensen willen redden die al dood zijn? ???

.

Laatst bewerkt:
Wat maakt dat uit? Liefde is toch ook echt terwijl er geen HARD bewijs voor is :o

best leuk dat de nog levende Hitchens zich nu moet beperken met stukje in een sensatiekrant schrijven. Zonder zn broer is hij echt een nul.

Grootste zorg lijkt me nu te achterhalen waar die lichamen zijn geborgen door de rebellen. Oh oh oh, er zal familie van je tussen zitten ...

Terug
Naar boven