AndroidHealthClinic

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

De dienst is in 1995 opgezet als opvolger van de FSK, die op zijn beurt vervanger was van de roemruchte KGB. In datzelfde jaar kreeg de FSB bevoegdheden die veel verder gaan dan die van de FSK en die meer doen denken aan de bevoegdheden van de KGB.

Van juli 1998 tot augustus 1999 was Vladimir Poetin, de latere president van het land, hoofd van de FSB.

Klopt toch?

als je echt santies wil invoeren dan gooi je vanaf morgen alle import en export stil alle grenzen dicht geen Russische auto komt europa in alle vluchten van en naar rusland stilleggen totale bank verkeer gooi je dicht echt gewoon alles plat

colbert-laugh.gif

De dienst is in 1995 opgezet als opvolger van de FSK, die op zijn beurt vervanger was van de roemruchte KGB. In datzelfde jaar kreeg de FSB bevoegdheden die veel verder gaan dan die van de FSK en die meer doen denken aan de bevoegdheden van de KGB.

Van juli 1998 tot augustus 1999 was Vladimir Poetin, de latere president van het land, hoofd van de FSB.

Klopt toch?

Inderdaad, alleen hebben die twee organisaties een compleet verschillende achtergrond.

Ook de Belgische premier Elio Di Rupo zegt dat er aanwijzingen zijn "dat vlucht MH17 van Malaysia Airlines neergehaald zou zijn door een raket van op het grondgebied van Oost-Oekraïne dat onder controle staat van de pro-Russische separatisten". Di Rupo deelt in een persmededeling "de verontwaardiging en vragen" van zijn Nederlandse collega Mark Rutte en veroordeelt "zeer sterk deze absolute misdaad"

wat gaat die zich weer moeien :o

• Like
Waarderingen: mat
Ook de Belgische premier Elio Di Rupo zegt dat er aanwijzingen zijn "dat vlucht MH17 van Malaysia Airlines neergehaald zou zijn door een raket van op het grondgebied van Oost-Oekraïne dat onder controle staat van de pro-Russische separatisten". Di Rupo deelt in een persmededeling "de verontwaardiging en vragen" van zijn Nederlandse collega Mark Rutte en veroordeelt "zeer sterk deze absolute misdaad"

wat gaat die zich weer moeien :o

Het schijnt dat Poetin heel bang voor hem is

Zelden zo toepasselijk geweest

tja je kan erom lachen wat ik zeg en leuk doen hier staat heel stoer op dbb maar wat nu zoals de amerikaanse minister van buitenlandse perry zegt dat hij alle bewijzen heeft van de raket wie en waar en zelfs hoe laat hij is afgevuurd

wat gaan we dan doen met die info oorlog voeren een invasie ?? wat hier al de hele dag word gezegd door dbb members ?? ben je dan ook infantiel ja volgens zitten er hier ook zat

Ja je kan dan wel specialpaint belachelijk maken omdat sancties Poetin toch niet gaan treffen.
Maar in plaats van hem uit te lachen mag jij dan eens zeggen wat er wel moet gebeuren. VN Troepen sturen naar het oorlogsgebied? Proest.

als je echt santies wil invoeren dan gooi je vanaf morgen alle import en export stil alle grenzen dicht geen Russische auto komt europa in alle vluchten van en naar rusland stilleggen totale bank verkeer gooi je dicht echt gewoon alles plat

nu weet ik wel dat dit onmogelijk is en het idd een hoop onschuldige mensen zal gaan treffen en ondernemers bedrijven etc etc maar denk imo dat dit eerder poetin dwingt om iets te doen dan zoals nu een santie hier en een santie daar daar is Rusland niet van onder de indruk het moet radicaal en massaal

ik heb eerder geroepen dat poetin de gaskraan naar europa dan dichtdraait weet eerlijk gezegd niet welke landen nu echt afhankelijk zijn van Russisch gas ???? ik neem aan dat wij hier in ons noorden nog zat hebben of word dat nog steeds geëxporteerd naar het buitenland ?????

poetin speelt een machtsspel en kijkt tot hoever hij kan gaan in tegenstelling tot Europese leiders die alleen maar praten is hij er een die wel daad bij het woord voegt imo

en imo de echte waarheid zullen we nooit horen denk ik rusland is meester in het verdoezelen van de waarheid voorbeelden zat de afgelopen jaren meneer poetin was directeur van de kgb die weet hoe je het spel speelt als geen ander

opa

:roflol: :roflol:

tja je kan erom lachen wat ik zeg en leuk doen hier staat heel stoer op dbb maar wat nu zoals de amerikaanse minister van buitenlandse perry zegt dat hij alle bewijzen heeft van de raket wie en waar en zelfs hoe laat hij is afgevuurd

wat gaan we dan doen met die info oorlog voeren een invasie ?? wat hier al de hele dag word gezegd door dbb members ?? ben je dan ook infantiel ja volgens zitten er hier ook zat

Wat een post is me dit, kan hier niets nuttig van maken.

Amerikanen roepen al langer dat ze alle bewijzen hebben, zijn we niet veel mee als ze die niet openbaar maken, tot dan is het maar gissen en kiezen welke bronnen je wilt vertrouwen.

Zie Nederland hier ook geen oorlog om beginnen, toch niet zonder hulp. En wie gaat zich daar aan willen wagen?

Op het internet sprak iedereen al over WWIII van zodra het hele verhaal met Oekraïne begon.

Je laatste zin kan ik helemaal niets van maken dus ook geen antwoord op :o

minister perry regelt het wel

Dit gaat echt nergens meer over.

Je hebt gelijk, economische sancties lost dit wel op. Als Poetin morgen geen verse tulpen op z'n bureau heeft staan, trekt ie zich direct terug uit Oekraine

Santies van perry

Persconferentie brengt ook niet heel veel nieuws..

Besloten bijeenkomst morgen voor nabestaanden en dat prio 1 is dat de lichamen zo spoedig mogelijk naar Nederland komen.
Geen militaire acties vanuit Nederland, maar dat is logisch natuurlijk.. Zal het proces alleen maar vertragen.

Terug
Naar boven