Fitness Seller

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

tja je kan erom lachen wat ik zeg en leuk doen hier staat heel stoer op dbb maar wat nu zoals de amerikaanse minister van buitenlandse perry zegt dat hij alle bewijzen heeft van de raket wie en waar en zelfs hoe laat hij is afgevuurd

wat gaan we dan doen met die info oorlog voeren een invasie ?? wat hier al de hele dag word gezegd door dbb members ?? ben je dan ook infantiel ja volgens zitten er hier ook zat
Geen speld tussen te krijgen.

:roflol::roflol::roflol:

Ja je kan dan wel specialpaint belachelijk maken omdat sancties Poetin toch niet gaan treffen.
Maar in plaats van hem uit te lachen mag jij dan eens zeggen wat er wel moet gebeuren. VN Troepen sturen naar het oorlogsgebied? Proest.

Er moet helemaal niks gebeuren, wat dacht je daarvan?

Ik word echt fysiek onwel van het feit dat sinds vorige week heel internet ontploft is en de ene imbeciel na de andere er zijn zegje over doet. Op de meest achterlijke manier ook.

Er zijn 170.000 doden in Syrie. Hoor je niks over. Geen ophef. Geen ER MOET NU IETS GEBEUREN OH ME GOD VERDOMME VUIST OP TAFEL ALLES

193 Nederlanders sterven en men is collectief bereid om de oorlog te verklaren.

gag.gif

Ik word echt fysiek onwel van het feit dat sinds vorige week heel internet ontploft is en de ene imbeciel na de andere er zijn zegje over doet. Op de meest achterlijke manier ook.

Er zijn 170.000 doden in Syrie. Hoor je niks over. Geen ophef. Geen ER MOET NU IETS GEBEUREN OH ME GOD VERDOMME VUIST OP TAFEL ALLES

Er wordt zat over gesproken en dat is precies de reden waarom we NIET oorlog moeten gaan voeren.
Zo vallen er nog meer onschuldige slachtoffers en dan ben je nog geen steek verder.

Dit is gewoon (helaas) een gevalletje 'bijkomende schade' in oorlogsgebied. Niks Rusland straffen of een inval of de rebellen aanpakken.

Als we de uitgelekte gesprekken mogen geloven is het vliegtuig aangezien voor een Oekraïens transportvliegtuig of iets dergelijks en daarmee is de kous af. Laten we het eerst eens met Amerika of Israël eens over 'collaterale schade' hebben...daar is dit vliegtuigje niks bij.

.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Al die tokkies die om een reactie schreeuwen. Verdiep je eens in de situatie in Oost-Oekraïne.

Dit is gewoon (helaas) een gevalletje 'bijkomende schade' in oorlogsgebied. Niks Rusland straffen of een inval of de rebellen aanpakken.

Als we de uitgelekte gesprekken mogen geloven is het vliegtuig aangezien voor een Oekraïens transportvliegtuig of iets dergelijks en daarmee is de kous af. Laten we het eerst eens met Amerika of Israël eens over 'collaterale schade' hebben...daar is dit vliegtuigje niks bij.

Met de huidige technologie is zo'n fout uitgesloten..

Wat een post is me dit, kan hier niets nuttig van maken.

Amerikanen roepen al langer dat ze alle bewijzen hebben, zijn we niet veel mee als ze die niet openbaar maken, tot dan is het maar gissen en kiezen welke bronnen je wilt vertrouwen.

Zie Nederland hier ook geen oorlog om beginnen, toch niet zonder hulp. En wie gaat zich daar aan willen wagen?

Op het internet sprak iedereen al over WWIII van zodra het hele verhaal met Oekraïne begon.

Je laatste zin kan ik helemaal niets van maken dus ook geen antwoord op :o

sayer

die sancties waar ik het over heb is een reactie op de eerdere sancties die amerika en europa van plan zijn daar maak je geen indruk mee op poetin alleen als je alles radicaal plat legt ik zeg er ook bij dat dat hem waarschijnlijk ook niets doet

en ik heb het niet over dat nederland een oorlog moet beginnen zoiets moet internationaal en dat gaat nooit gebeuren

hier op dbb werd al geopperd om- special forces - chinook helicopters - russische vliegtuigen uit de lucht schieten dat bedoel ik nu met mij belachelijk maken over ,, infantiel ,, gesproken

en forum lid ,, I W J begon mij infantiele opa te noemen vandaar mijn reactie het topic was opgeschoond na mijn discussie met , nikob ,, begint gewoon weer opnieuw dat bedoel ik nu

Laatst bewerkt:

gag.gif

Tja Sjors, zo werkt dat he. Zodra er Nederlanders uit de lucht worden geschoten, staan de radars op het rampgebied gericht. Als jouw papa en mama daar ergens in het veld zouden liggen, zouden de 170.000 doden in Syrië niet eens door je gedachten schieten. Hypocrisie is van alle tijden, doe je niks aan. 196 doden vinden we nu effe iets belangrijker dan de 170.000 daar. Ik weet het, selectieve verontwaardiging blablabla enzovoorts enzovoorts. Het is niet anders...
Braak nog maar effe een paar emmertjes vol dan ;)

Verklaar je nader ? Er gaat in een oorlog toch vaak van alles fout ?

Hedendaagse radartechnieken, vliegtuigen die constant signalen uitzenden van wie ze zijn..

Als ze tot op 30cm nauwkeurig kunnen zien wat jij aan doen bent, kan je mij niet wijsmaken dat dit een "ongeluk" is en ze niet hebben gezien dat het een passagiersvliegtuig betreft.

Of ze waren weer eens dronken en drukte maar gewoon op die knop..

Hedendaagse radartechnieken, vliegtuigen die constant signalen uitzenden van wie ze zijn..

Als ze tot op 30cm nauwkeurig kunnen zien wat jij aan doen bent, kan je mij niet wijsmaken dat dit een "ongeluk" is en ze niet hebben gezien dat het een passagiersvliegtuig betreft.

Of ze waren weer eens dronken en drukte maar gewoon op die knop..

Persoonlijk denk ik dat de separatisten iets minder professioneel te werk gaan dan wat de hedendaagse techniek hen aan potentieel te bieden heeft. Het blijven een aantal strijdgroepen die (naar het schijnt) afgedankt Russisch materiaal krijgen en buitgemaakte materieel van Oekraine zelf.

Ik geloof best in een ongeluk maar aan de andere kant is het de separatisten ook te doen om chaos te creëren in het gebied, al denk ik dat dit expres doen er over is.

Het zou wel een rare draai geven aan het uitgelekte gesprek tussen:
Russian military intelligence officers and members of a pro-Russian separatist group
.

In dat gesprek lijkt het alsof men verbaasd is over het werkelijk geraakte vliegtuig. Dat zou moeten betekenen dat of het gesprek nep is (dus minder bewijs tegen separatisten) of het is expres een gesprek met een verbaasde inslag en men moest dan weten dat het zou uitlekken. Zo konden ze het op een ongelukje laten lijken.

Gaat ver...

Geen leiding, portomonees leeg, camerahoesjes leeg, koelwagons bij station (niemand weet wanneer ze vertrekken) lekker bezig :thumb:

In Nederland?

In meende gelezen te hebben dat we niet veel zouden hebben aan onze eigen gaswinning.

Ja in nederland. Wij hebben echt uber veel gas. Alleen de aardbevingen in het noorden zorgen er nu voor dat er niet veel gas meer kan worden gewonnen.

Terug
Naar boven