Fitness Seller

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Hedendaagse radartechnieken, vliegtuigen die constant signalen uitzenden van wie ze zijn..

Als ze tot op 30cm nauwkeurig kunnen zien wat jij aan doen bent, kan je mij niet wijsmaken dat dit een "ongeluk" is en ze niet hebben gezien dat het een passagiersvliegtuig betreft.

Of ze waren weer eens dronken en drukte maar gewoon op die knop..

En jij denkt dat je die radar dingen niet kunt beïnvloeden?
Alsof je in oorlogstijd boven vijandelijk gebied gaat uitzenden dat je hun gaat slopen..

Is hetzelfde als keihard ALDIIII in een Albert Heijn roepen

Alsof je in oorlogstijd boven vijandelijk gebied gaat uitzenden dat je hun gaat slopen..

Ik heb weleens met een ALDI tas door de Albert Heijn gelopen, hihi iedereen dacht ineens dat die supermarkt een ALDI was.

Ja in nederland. Wij hebben echt uber veel gas. Alleen de aardbevingen in het noorden zorgen er nu voor dat er niet veel gas meer kan worden gewonnen.

Ah oke oke, wist ik niet.

Dat is heel het punt niet.. Het punt is dat ze duidelijk kunnen zien WIE er boven ze vliegt en het dus niet kan dat ze MH17 hebben aangezien voor een vrachtvliegtuig. Maar geloof wat je wil geloven.

Prima, heb jij wat aluminium te leen, de mijne is op :sad:

Persoonlijk denk ik dat de separatisten iets minder professioneel te werk gaan dan wat de hedendaagse techniek hen aan potentieel te bieden heeft. Het blijven een aantal strijdgroepen die (naar het schijnt) afgedankt Russisch materiaal krijgen en buitgemaakte materieel van Oekraine zelf.

Ik geloof best in een ongeluk maar aan de andere kant is het de separatisten ook te doen om chaos te creëren in het gebied, al denk ik dat dit expres doen er over is.

Het zou wel een rare draai geven aan het uitgelekte gesprek tussen: .

In dat gesprek lijkt het alsof men verbaasd is over het werkelijk geraakte vliegtuig. Dat zou moeten betekenen dat of het gesprek nep is (dus minder bewijs tegen separatisten) of het is expres een gesprek met een verbaasde inslag en men moest dan weten dat het zou uitlekken. Zo konden ze het op een ongelukje laten lijken.

Gaat ver...

Dat denk ik ook wel, maar die techniek bestaat al heel lang.. Dus ook al is het ouder, kan is zeer groot dat ze daar gewoon over beschikken. Ik geloof het niet, maar indien het echt een ongeluk is moeten ze alsnog gestraft worden want dat betekend dus dat ze niet zorgvuldig omgaan met die dingen.

Ja, ongelukken gebeuren.. Maar dit is zo extreem dat wie het ook gedaan heeft, ze er niet ongestraft af mogen komen.

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

Prima, heb jij wat aluminium te leen, de mijne is op :sad:

??? snap nie deze

Poetin, poetuit.

Haha

Hedendaagse radartechnieken, vliegtuigen die constant signalen uitzenden van wie ze zijn..

Als ze tot op 30cm nauwkeurig kunnen zien wat jij aan doen bent, kan je mij niet wijsmaken dat dit een "ongeluk" is en ze niet hebben gezien dat het een passagiersvliegtuig betreft.

Het radarsysteem was niet aangesloten op een groot luchtverdedigingssysteem, waardoor ze niet konden checken of het wel een militair vliegtuig was. Aldus de Volkskrant.

Ik heb me door mijn ex ( f16-piloot bij de KLU ) laten vertellen dat zelfs bij de super geavanceerde counter air systemen met IFF ( friend or foe ) het nog weleens voorkomt dat het misgaat.
Er zijn vaker commerciele of verkeerd geindentifceerde vliegtuigen per ongeluk neergehaald.

Zolang je over een als MEZ (missile engagement zone ) gemarkeerd gebied vliegt, loop je gewoon een risico. Het gebeurt nu eenmaal en dit is nogmaals niet de eerste keer dat een dergelijke vergissing wordt gemaakt.

:roflol:
Ja hoor. Maar zou ik echt nooit laten lopen. Mag mij rustig slaan en het stiekem met moeders doen, zussen, wat heb ik nog meer lopen, vaders ja vooruit.
Mocht je mee? Looping?

Waarom? ze hebben geen 3 lullen hoor, zijn altijd weg en komen compleet gestoord weer terug. Ik kan niet voor alle piloten spreken, maar deze was een absolute pyschopaat. Los van het feit dat alles in je leven wordt gecontroleerd door defensie. Je moet er maar zin in hebben.
En nee, je mag helemaal niks. Nooit.

Waarom? ze hebben geen 3 lullen hoor, zijn altijd weg en komen compleet gestoord weer terug. Ik kan niet voor alle piloten spreken, maar deze was een absolute pyschopaat. Los van het feit dat alles in je leven wordt gecontroleerd door defensie. Je moet er maar zin in hebben.

Er zitten wel meer psychopaten bij defensie.

Poetin belooft te helpen met trein

Premier Rutte meldt dat president Poetin hem volledige medewerking heeft toegezegd om te zorgen dat de trein met lichamen van slachtoffers van de vliegramp kan vertrekken. De trein staat al de hele dag vast in het gebied waar de pro-Russische separatisten de baas zijn.

Rutte sprak zondagavond voor de derde keer telefonisch met Poetin. Er kwamen onder meer punten aan de orde die gisteren ook al zijn besproken, zoals de onmiddellijke en onbelemmerde toegang tot de plek van de ramp.

Aan de orde kwam ditmaal ook de overdracht van de zwarte dozen. Ook op dit punt beloofde Poetin zijn volledige steun, aldus Rutte.

In de loop van de dag had Rutte ook al opnieuw gebeld met collega's van andere landen, onder wie bondskanselier Merkel en premier Cameron.

zou niet de eeste keer zijn dat iemand een vlucht in een f-16 wint op de radio worden er zat weggegeven

Stel je eens voor dat je er zelf in zat, hier zijn geen woorden voor.

Het uitgelekte gesprek heb ik zelf ook mijn twijfels bij, al zou ik wel durven geloven dat ze idd het verkeerde toestel hebben neergehaald, wie doet nou zoiets met opzet..
Maarja met dat soort mensen weet je het gewoon niet meer.

En meneer poetin levert al die middelen, en laat dan niks van zich horen, tot nu heb ik vernomen?
Heb toch respect voor de slachtoffers, maarja in deze tijden bestaat respect niet meer.

Ik hou mijn hart vast voor de toekomst.

Hee de laatste 1000 posts van jou waren ook niet zo sterk (met je drie puntjes. Ik weet nog steeds niet wat je drie puntjes betekenen) mag ik dan ook af en toe. :(

Hahaha dat je het nog hebt onthouden. Ondertussen zijn we decennia verder. Heeft blijkbaar indruk gemaakt. :o

lold beste post in dit topic tot nu toe twist, respect

Defensie is de meest waardeloze overheidsinstantie in Nederland :roflol:
Al zouden ze je willen controleren, waren ze nog te incapabel om het te doen :roflol:

Terug
Naar boven