MuscleMeat

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

respect begint bij grammaticaal correcte zinnen en niet bij het misbruik van de capslock.

respect heeft met ,, capslock ,, te maken ????? Jij spoort niet in jou kop zeg

ik gebruik het om iets te benadrukken meer niet en hoe ik grammaticaal schrijf bepaal ik zelf wel bevalt het jou niet opzouten dan hier wat een mong**l zeg

gaat hier om een ernstig incident en jij maakt je druk om hoe ik schrijf get the f**k a live

Vreselijk nieuws.. Alle sterkte aan de nabestaanden.
Als het echt om een "fout" gaat, zal dit niet het laatste zijn wat je er over hoort denk ik.

Fout lijkt me uitgesloten als je een beetje logisch nadenkt.. Een passagiersvliegtuig mogen ze met de huidige technologie absoluut niet verwarren met een gevechtsvliegtuig en het lijkt mij dus zeer onwaarschijnlijk dat ze het niet wisten.

Kan wel verward worden met een vrachvliegtuig. Blijft nogsteeds achterlijk natuurlijk.

EDIted...

Laatst bewerkt:
Zullen wel veel vragen komen over het hoe en waarom er gewoon lijnvluchten over oorlogsgebied gaan waar al meerdere (leger) vliegtuigen zijn neergemaaid. Uiteraard mosterd na de maaltijd en je kunt ook niet alles voorzien dat is zeker.

rip.. ben benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben

Onbegrijpelijk dat er gewoon lijnvluchten neer worden gehaald. Nederland zal wel foei zeggen en een kopje thee gaan drinken met de daders.

Terug
Naar boven