MuscleMeat

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Kut oorlogen. 10 jaar geleden had ik gehoopt dat er nu wel world peace zou zijn. Maar het wordt telkens maar erger. Iedereen stay safe

:roflol: ik dacht dat ik naïef was.

respect heeft met ,, capslock ,, te maken ????? Jij spoort niet in jou kop zeg

ik gebruik het om iets te benadrukken meer niet en hoe ik grammaticaal schrijf bepaal ik zelf wel bevalt het jou niet opzouten dan hier wat een mong**l zeg

gaat hier om een ernstig incident en jij maakt je druk om hoe ik schrijf get the f**k a live

Anders probeer je eerst het Nederlands onder de knie te krijgen voor je met andere talen aan de gang gaat.

Verschrikkelijk dit. Zat ook een bekende van mij in, erg onwerkelijk. Sterkte aan alle nabestaanden. :mad:

Heel erg, sterkte aan de nabestaanden.
Het zal wel vingerwijzen naar elkaar worden waardoor we de waarheid wss nooit gaan weten.

Echt bizar dit ja.

De t*ring zeg... sterkte iedereen. Hoeveel Nederlanders? 55? 71?

Onbegrijpelijk dat er gewoon lijnvluchten neer worden gehaald. Nederland zal wel foei zeggen en een kopje thee gaan drinken met de daders.
True that.

Of misschien sturen we al onze Leopard 2 tanks die kant op.... of nee wacht, die hebben we niet meer...

Foutje zeggen ze nu. Laatst nog een air crash investigation gezien waarin een Russische straaljager een lijnvlucht neer knalde, omdat ze het verwarde met een spionage toestel wat er ook in de buurt vloog, terwijl de piloot gewoon zicht had op het toestel.

Fucked up dit... RIP en veel sterkte aan de nabestaanden..

True that.

Of misschien sturen we al onze Leopard 2 tanks die kant op.... of nee wacht, die hebben we niet meer...

Of we sturen onze "hele" luchtmacht, F-16's die bijna van ouderdom naar beneden vallen, onze helikopters die eigenlijk toch niet goed bleken, of onze nieuwe straaljagers die nog niet mogen vliegen in verband met de eigen veiligheid.

Onvoorstelbaar.. Gewoon geen woorden voor.

Veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden..

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Verschrikkelijk dit. Zat ook een bekende van mij in, erg onwerkelijk. Sterkte aan alle nabestaanden. :mad:

Niet te geloven gewoon.. Sterkte :kiss:

:roflol: ik dacht dat ik naïef was.

Anderallochtoonr je eerst het Nederlands onder de knie te krijgen voor je met andere talen aan de gang gaat.

Ik zit hier al 5jaar en elke keer dat vezeik over hoe ik schrijf heb ik gewoon helemaal schijt
aan ik schrijf hoe ik wil klaar uit gaan jullie een belg of een allochtoon ook elke keer blijven
verbeteren hoe zielig zijn jullie

24-7 op dbb zitten ga eens wat anders doen dafuq zeg .. krijg een normaal leven ..

Wow Hoe groot is die BUK raket wel niet joh de t*ring.
Was het een ground to air of een straaljager, lees verschillende verhalen

Wat een treurig topic. Tot je de posts van specialpaint leest. Dan zie je maar weer, humor is de beste manier om verdriet te verwerken.

"get the f**k a live"
- Specialpaint, 2014

:roflol:

Of we sturen onze "hele" luchtmacht, F-16's die bijna van ouderdom naar beneden vallen, onze helikopters die eigenlijk toch niet goed bleken, of onze nieuwe straaljagers die nog niet mogen vliegen in verband met de eigen veiligheid.

Lekker bezuinigen bij defensie!

Terug
Naar boven