Fitness Seller

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Wat een treurig topic. Tot je de posts van specialpaint leest. Dan zie je maar weer, humor is de beste manier om verdriet te verwerken.

"get the f**k a live"
- Specialpaint, 2014

:roflol:
Ik wou het ook serieus houden maar het zijn altijd dezelfde die het nodig vinden
om te zeiken over mijn .. capslock en schrijfstijl ben daar gewoon een keer klaar mee nu
Moet je tegen hun zeggen

en vanaf nu ga ik alles in capslock schrijven bevalt het niet pech zet je mij maar op negeer
boeit mij geen f**k

Ik wou het ook serieus houden maar het zijn altijd dezelfde die het nodig vinden
om te zeiken over mijn .. capslock en schrijfstijl ben daar gewoon een keer klaar mee nu
Moet je tegen hun zeggen

en vanaf nu ga ik alles in capslock schrijven bevalt het niet pech zet je mij maar op negeer
boeit mij geen f**k

Gelijk heb je. Je hoeft je niet aan te passen aan anderen. Nu lullen ze wel maar als rusland dadelijk de gaskraan dicht draait dan zitten we mooi te kijken hier.

op liveleak zie je een paar vids waar ze een stuk of 10 passports openen, met merendeels Nederlandse kinderen. Sad ...

Misschien moeten ze dat gewoon even lekker niet doen en die paspoorten overdragen aan de instanties. Zodat de nabestaanden via de officiële kanalen op de hoogte kunnen worden gesteld van het omkomen van hun familieleden.

We zouden eens zo'n Russische Bear uit de lucht moeten knallen die constant boven Noord Nederland vliegen. En dan zeggen oops, iemand drukte per ongeluk op de launch knop.

Moet je tegen hun zeggen

boeit mij geen f**k

blijkbaar boeit het je meer dan je jezelf wijsmaakt.

Moet je tegen hun zeggen

boeit mij geen f**k

Ik zou er wel 1 kleine letter tussen doen anders heb je alsnog alleen maar kleine letters.

Zouden de US troops al onderweg zijn naar Oekraine om dat stukje rebellen te vermorzelen? Volgens mij 23 Amerikanen erin. En je hebt zojuist Amerikanen vermoord. Ergo, you're fucked.

Rusland zijn gang laten gaan is idd een heel goed idee. Ze zijn gewoon aan het kijken hoe ver ze kunnen gaan voordat er eindelijk is ingegrepen word

Zouden de US troops al onderweg zijn naar Oekraine om dat stukje rebellen te vermorzelen? Volgens mij 23 Amerikanen erin. En je hebt zojuist Amerikanen vermoord. Ergo, you're fucked.

Was ik ook al aan het denken ja.
Al die rednecks gaan helemaal over de flos.

EDIted..
Excuus..

Laatst bewerkt:
Over paar minuten een persconferentie op 2

Goed geluid ook pff

Zit ik gvd in de auto

Terug
Naar boven