OzzyY
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
Ja als we nou een beetje een tof leger zouden hebben hadden we lekker kunnen gaan matten met die Oekrainers of Russen of wie er maar wil...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.ad.nl/ad/nl/31544/Neerge...tml?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------
1 van de gevonden paspoorten, luguber
http://twitter.com/euromaidan/status/489795131542102016/photo/1
op liveleak zie je een paar vids waar ze een stuk of 10 passports openen, met merendeels Nederlandse kinderen. Sad ...
Ik wou het ook serieus houden maar het zijn altijd dezelfde die het nodig vindenWat een treurig topic. Tot je de posts van specialpaint leest. Dan zie je maar weer, humor is de beste manier om verdriet te verwerken.
"get the f**k a live"
- Specialpaint, 2014
![]()
Ik wou het ook serieus houden maar het zijn altijd dezelfde die het nodig vinden
om te zeiken over mijn .. capslock en schrijfstijl ben daar gewoon een keer klaar mee nu
Moet je tegen hun zeggen
en vanaf nu ga ik alles in capslock schrijven bevalt het niet pech zet je mij maar op negeer
boeit mij geen f**k
op liveleak zie je een paar vids waar ze een stuk of 10 passports openen, met merendeels Nederlandse kinderen. Sad ...
Ik wou het ook serieus houden maar het zijn altijd dezelfde die het nodig vinden
om te zeiken over mijn .. capslock en schrijfstijl ben daar gewoon een keer klaar mee nu
Moet je tegen hun zeggen
en vanaf nu ga ik alles in capslock schrijven bevalt het niet pech zet je mij maar op negeer
boeit mij geen f**k
Moet je tegen hun zeggen
boeit mij geen f**k
Ja als we nou een beetje een tof leger zouden hebben hadden we lekker kunnen gaan matten met die Oekrainers of Russen of wie er maar wil...
Zouden de US troops al onderweg zijn naar Oekraine om dat stukje rebellen te vermorzelen? Volgens mij 23 Amerikanen erin. En je hebt zojuist Amerikanen vermoord. Ergo, you're fucked.
Ik zou er wel 1 kleine letter tussen doen anders heb je alsnog alleen maar kleine letters.