AndroidHealthClinic

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

goede vergelijking weer! :o

Virusje klaar met posten van speculaties? :D Of is hij veldonderzoek gaan doen?:rolleyes:

50190048.jpg

http://www.ad.nl/ad/nl/31544/Neerge...lm-93-stierf-echt-aan-een-gebroken-hart.dhtml

Blijf ik toch 1 van de meest trieste berichten vinden van na de ramp. In 1 keer al je nakomelingen kwijt, ben je 93 geworden en opeens heb je niks meer.

Had het bericht langs zien komen ja.. :(

Ze zijn nu sterretjes aan de hemel. :)

Is die arme Henk eigenlijk wel een natuurlijke dood gestorven? In zijn positie kan ik me voorstellen dat de huisarts op eigen verzoek misschien een handje heeft geholpen.

Als je 93 bent is de kans dat je vanzelf dood gaat best wel groot hoor, maar met "in zijn positie" doel je op het feit dat hij zijn kinderen en kleinkinderen heeft verloren ? Er zal geen arts zijn die daarom meteen maar naar euthansie grijpt.

Propaganda tegen Mother Russia, nee joh ben je gek?
ColdWarII.jpg

PutinThePariah.jpg

WebofLies.jpg

BtnACvHIEAA6mBq.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
tumblr_n96gpsgZUr1s30dilo1_1280.jpg

Poetin sells

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

16i757c.jpg

dcag49.jpg

Where do i sign up?

:trollface:

Nokken met getrol en off topic gaan, volgende keer gelijk rood +topicban

Ik vind het trouwens nog steeds heel verdacht dat er binnen een dag (of zelfs minder) een gesprek is uitgelekt tussen Russische personen en separatisten over het neerhalen van het vliegtuig.

Maar als dat gesprek als waarheid wordt gezien moet men ook erkennen dat het niet zo slim was om boven oorlogsgebied te vliegen. Als we het over schuldvraag hebben....als ik als burger in een gebied in land x loop waar rebelengroep x tegen rebellengroep z vecht.

Net zoals de beelden van dat BUK systeem dat wordt teruggereden naar Rusland.

Het lijkt allemaal zo toevallig, normaal duurt het vaak langer voordat er bewijs is. Zijn de 'Russen' zo dom om openlijk zo'n BUK systeem terug te rijden zonder bedekking ofzo ?

En de Amerikanen met al hun 'bewijs'.Het verleden heeft uitgewezen dat ze graag bewijs in hun straatje laten passen maar dat hoeft niet op waarheid te berusten (helaas, ook Amerika is niet per defintie te vertrouwen heeft bijvoorbeeld belang bij Oekraine dat bij Europa-VS komt.)

Ik vind het trouwens nog steeds heel verdacht dat er binnen een dag (of zelfs minder) een gesprek is uitgelekt tussen Russische personen en separatisten over het neerhalen van het vliegtuig.

Maar als dat gesprek als waarheid wordt gezien moet men ook erkennen dat het niet zo slim was om boven oorlogsgebied te vliegen. Als we het over schuldvraag hebben....als ik als burger in een gebied in land x loop waar rebelengroep x tegen rebellengroep z vecht.

Het lijkt allemaal zo toevallig, normaal duurt het vaak langer voordat er bewijs is. Zijn de 'Russen' zo dom om openlijk zo'n BUK systeem terug te rijden zonder bedekking ofzo ?

En de Amerikanen met al hun 'bewijs'.Het verleden heeft uitgewezen dat ze graag bewijs in hun straatje laten passen maar dat hoeft niet op waarheid te berusten (helaas, ook Amerika is niet per defintie te vertrouwen heeft bijvoorbeeld belang bij Oekraine dat bij Europa-VS komt.)

Van die opnames is al gezegd dat ze fake zijn, en die foto/video beelden van een buk zouden elders in oekraine genomen zijn, niet op weg naar rusland. Oekraine heeft blijkbaar nogal gekloot met fake bewijsmateriaal, en opnames van hun air traffic control in beslag genomen. Het zou erg ironisch zijn als straks blijkt dat zij het hebben gedaan en het eigenlijk beelden betreft van de oekranische buk die de boeing neerhaalde.

Wat betreft de vs kun je je beter afvragen welke informatie ze niet naar buiten brengen omdat het hun niet uitkomt. Alles dat ruimte over laat om rusland sancties op te leggen word natuurlijk gebruikt, maar ze kunnen echt veel meer intel hebben. Ik verwacht alleen niet dat ze als eerste bewijs naar buiten brengen dat aantoont dat oekraine het gedaan heeft evt zelfs met steun van us/nato landen.

Waarom komen ze uberhaupt niet met data over de situatie? Ze zouden alles daar in de gaten houden maar de techniek/assets die ze daar hebben kan alleen een raketlancering lokaliseren? Right. Waarom beantwoorden ze de vragen van rusland niet of nog sterker waarom weerleggen ze die niet met bewijs? Dat ze daarop zwijgen zegt misschien wel genoeg.

Je hebt helemaal geen verstand van hoe zulk bewijs tot stand komt en gaat dan conclusies trekken. Een gesprek kan je live aftappen.

Van die opnames is al gezegd dat ze fake zijn, en die foto/video beelden van een buk zouden elders in oekraine genomen zijn, niet op weg naar rusland. Oekraine heeft blijkbaar nogal gekloot met fake bewijsmateriaal, en opnames van hun air traffic control in beslag genomen. Het zou erg ironisch zijn als straks blijkt dat zij het hebben gedaan en het eigenlijk beelden betreft van de oekranische buk die de boeing neerhaalde.

Wat betreft de vs kun je je beter afvragen welke informatie ze niet naar buiten brengen omdat het hun niet uitkomt. Alles dat ruimte over laat om rusland sancties op te leggen word natuurlijk gebruikt, maar ze kunnen echt veel meer intel hebben. Ik verwacht alleen niet dat ze als eerste bewijs naar buiten brengen dat aantoont dat oekraine het gedaan heeft evt zelfs met steun van us/nato landen.

Waarom komen ze uberhaupt niet met data over de situatie? Ze zouden alles daar in de gaten houden maar de techniek/assets die ze daar hebben kan alleen een raketlancering lokaliseren? Right. Waarom beantwoorden ze de vragen van rusland niet of nog sterker waarom weerleggen ze die niet met bewijs? Dat ze daarop zwijgen zegt misschien wel genoeg.

Daar zijn nog steeds geen keiharde bewijzen voor. Je wijst nu al met de beschuldigende vinger naar de Oekraine. Weer wordt er gespeculeerd, weer wordt er gesuggereerd over de onschuld van Rusland.
Niemand van ons weet tot nu toe hoe het echt zit. De vraag is of ooit wel de volledige informatie boven tafel komt. Die complottheorietjes of samenzweringen tegen Rusland zijn en blijven tot nu suggestief. In Rusland werd direct al na de aanslag in de media bericht over hun onschuld, dat geeft toch ook te denken.

Die complottheorietjes of samenzweringen tegen Rusland zijn en blijven tot nu suggestief. In Rusland werd direct al na de aanslag in de media bericht over hun onschuld, dat geeft toch ook te denken.
In onze westerse wereld werd ook meteen bericht over Oekraine hun onschuld. Dat geeft toch ook te denken.

Terug
Naar boven