MuscleMeat

Michael Jackson – This Is It

RaaR MaaR WaaR

Ripped Bodybuilder
Waardering
117
Voor de lief hebbers

this-is-it.jpg

Ik heb hier het nieuwe album van Michael Jackson, getiteld "This is It" (gelijknamig aan de nieuwe film die morgen in premiere gaat)

CD 1: Deze cd bevat bestaande tracks in dezelfde volgorde geplaatst als in
de film, de laatste twee tracks zijn van het nieuwe nummer "This is It"

CD 2: Deze cd bevat niet eerder uitgebrachte versies van klassiekers. Ook
staat er een niet eerder gepubliceerd gesproken gedicht van MJ op.

Tracklist:
Disc1
01. Wanna Be Startin’ Somethin’
02. Jam
03. They Don’t Care About us
04. Human Nature
05. Smooth Criminal
06. The Way You Make Me Feel
07. Shake Your Body (Down To The Ground)
08. I Just Can’t Stop Loving You
09. Thriller
10. Beat It
11. Black Or White
12. Earth Song
13. Billie Jean
14. Man In The Mirror
15. This Is It
16. This Is It (Orchestra Version)

Disc 2
01. She’s Out Of My Life (Demo)
02. Wanna Be Startin’ Somethin’ (Demo)
03. Beat It (Demo)
04. Planet Earth (Poem)

http://www.filefactory.com/file/a2c0892/n/Michael_Jackson-This_Is_It-_OST_-2CD-2009-H3X_rar

Thx, baby be mine wordt niet getoond in de film of wat???, schande!!

Zijn er serieus mensen die naar de film zijn gegaan, what the fuzzle?

Tnx! Ik heb geen zin om m'n geld naar z'n familie te storten...

Niet eerder uitgebrachte versies van klassiekers, behalve de eerste hoor ik niet veel verschil met het origineel, maar goed even af wachten :D

zal moeilijk worden denk ik aangezien hij niet op dvd uitkomt

Zijn er serieus mensen die naar de film zijn gegaan, what the fuzzle?

ja ik ben gistere geweest,voor de fans was het een zalig magisch spektakel om de man een laatste keer aan het werk te zien. voor mij was er geen verschil buiten 25 jaar geleden,de hoge tonen van bv human nature kwamen nog evengoed tot z'n recht,hij lijkt om geen enkel moment te balanceren op het randje van de dood, en de geruchten dat hij doodziek zou zijn... buiten dat hij extreem mager is,is de man voor zijn 50 jaar nog steeds in topconditie...moeilijk te geloven dat hij 2 dagen later het loodje zou leggen...

voor de niet-fans...ja als je geen fan bent moet ge gewoon niet gaan zo simpel is het...

zal moeilijk worden denk ik aangezien hij niet op dvd uitkomt

ja ik ben gistere geweest,voor de fans was het een zalig magisch spektakel om de man een laatste keer aan het werk te zien. voor mij was er geen verschil buiten 25 jaar geleden,de hoge tonen van bv human nature kwamen nog evengoed tot z'n recht,hij lijkt om geen enkel moment te balanceren op het randje van de dood, en de geruchten dat hij doodziek zou zijn... buiten dat hij extreem mager is,is de man voor zijn 50 jaar nog steeds in topconditie...moeilijk te geloven dat hij 2 dagen later het loodje zou leggen...

voor de niet-fans...ja als je geen fan bent moet ge gewoon niet gaan zo simpel is het...

Was het serieus zo kort voor zijn dood opgenomen?

Naja, This Is It is sowieso een goed nummer ook, wat kost een kaartje?

Lijkt me wel logisch als hij niet op DVD verschijnt, maar mensen kennende zullen ze dit op ten duur toch wel gaan doen.

Hallo, welkom in de wereld van geld, lijkenpikkerij en uitmelking!!!!! Stond vanaf de eerste minuut al vast dat het op dvd uitgebracht zou worden...

Hallo, welkom in de wereld van geld, lijkenpikkerij en uitmelking!!!!! Stond vanaf de eerste minuut al vast dat het op dvd uitgebracht zou worden...

Daarom zeg ik, mensen kennende...

Maar als ze van tevoren aangeven dat de film niet op DVD verschijnt, dan zal de film in de bios natuurlijk veel meer bezoekers trekken, want anders is het misschien een gemiste eenmalige kans.

Daarom zeg ik, mensen kennende...

Maar als ze van tevoren aangeven dat de film niet op DVD verschijnt, dan zal de film in de bios natuurlijk veel meer bezoekers trekken, want anders is het misschien een gemiste eenmalige kans.

Stond vanaf de eerste minuut al vast dat er een DVD uitkomt. Misschien ook nog wel een special edition, waar een preview van een nieuw nummer op staat oid, en dat voor een meerprijs van 10 Euro! Lekker zakken vullen.

damn...****ing golddiggers...das zo hatelijk...persoon gaat dood...hupla nieuwe cd's met dezelfde oude liedjes,hup nieuwe dvd hup nieuw boek...allemaal om er geld uit te slaan...

**** em!!!!!

snel allemaal naar de bios,anders gaan we het nooit zien...en nu dan toch de dvd...burn in hell!!!

damn...****ing golddiggers...das zo hatelijk...persoon gaat dood...hupla nieuwe cd's met dezelfde oude liedjes,hup nieuwe dvd hup nieuw boek...allemaal om er geld uit te slaan...

**** em!!!!!

snel allemaal naar de bios,anders gaan we het nooit zien...en nu dan toch de dvd...burn in hell!!!

Hehe, had je em toch beter kunnen downloaden he :D

This Is It was echt fantastisch, enorm veel magische en pakkende momenten. MJ heeft echt m'n diepste respect, zijn talent, zachtaardigheid, fijngevoeligheid, gewoon geniaal.. Begrijp gewoon niet dat hij al die kalmeringsmiddelen moest nemen, hij was zo zelfzeker en rustig.. Kan nog altijd niet geloven dat hij er niet meer is. Zou er misschien wel nog een keer naar gaan kijken.

This Is It was echt fantastisch, enorm veel magische en pakkende momenten. MJ heeft echt m'n diepste respect, zijn talent, zachtaardigheid, fijngevoeligheid, gewoon geniaal.. Begrijp gewoon niet dat hij al die kalmeringsmiddelen moest nemen, hij was zo zelfzeker en rustig.. Kan nog altijd niet geloven dat hij er niet meer is.

Nou niet emotioneel gaan worden he :D

Terug
Naar boven