Fitness Seller

Michael :: The Other Side

MichaelFreeFigh

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Gegroet Krachtpatsers,

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen met mijn log.
Laat ik eerst eens informatie over mezelf geven en over mijn verleden,

18 Jaar
1.65m
61 KG
7.4% Bf

Toen ik heel erg jong was, ik denk ongeveer 10-11 jaar kreeg ik mijn computer zonder internet nog toen die tijd.
Heb toen een jaar lang spelletjes gespeelt, ik vondt het te gek, zo leuk dat de dag dat ik mijn computer kreeg, mijn hele leven omdraaide.
Een jaar later kreeg ik internet, en ik raakte verslaafd aan spelletjes zoals Runescape enzovoort..
Ik bleef soms dagen thuis van school om dat spelletje te spelen, ik ging me er helemaal in verdiepen, het werd belangrijk voor me.
Toen ik 15 was vroeg een vriend aan me of ik mee op fitness ging, ik dacht ja leuk!
De eerste 2-3 weken was ik erg fanatiek en ging ik zowat elke dag.
Toen begon het te minderen omdat ik terugkeerde in het leven van de spelletjes..
Ik begon smoesjes aan mijn maat te vertellen zodat hij het me niet kwalijk zou nemen dat ik niet ging sporten, maar ondertussen zat ik gewoon mijn spelletje weer te spelen.
Ik ging er na een maand vanaf.
Tot mijn 16e-17e heb ik spelletjes gespeeld en zeg ook oprecht dat ik er verslaafd aan was.
Toen op een dag heb ik zomaar al mijn online ''characters & equipments'' verkocht en heb ik er zo'n 1000 euro voor gevangen.
Dit was het moment dat ik ''niks meer te doen'' had.
Toen heb ik nog een half jaar freefight gedaan maar stopte toen omdat mijn trainer alleen de basis technieken had en hij was de enige die in mijn omgeving freefight-les gaf.
Zo'n 4 maanden daarna heb ik niks gedaan en toen schreef ik me opnieuw in bij mijn oude fitness centrum ''Olympia''
Daar train ik nu weer 2.5 maand.
De eerste maand was meer een beetje klungelen en de oefeningen onder de knie krijgen.

Ik ben al zo'n anderhalve maand bezig met een serieus voedings schema en trainings schema.

Toen ik vandaag de sportschool inliep zag ik een wereld-kampioen Bodybuilder waarmee ik al eerder een praatje heb staan maken en mee heb staan lachen, we konden het goed vinden.
Roy Menig is zijn naam, hij doe ook mee aan Mr. Olympia en heeft veel Nederlandse, en Europese titels gewonnen en is al eens Wereld-Kampioen geweest.
Hij was al klaar maar was nog in zijn ''cooling-down'' toen ik aankwam.

Ik startte met de Benchpress,
Ik wilde mijn record verbreken, 8x60kg zonder assist wilde ik halen.
Ik deed er geen schijven van 20kg aan de stang, nee ik was bang dat als ik het niet zou halen, dat er dan een aantal schijven af zouden kunnen en ik gewoon mijn set af zou kunnen maken, dus ik hing er schijven van 10kg aan.

Toen vroeg ik Roy of die me wilde komen helpen, ''Tuurlijk jongen, ik help jou wel effkes'' zij die.
Dus hij ging achter de bench staan, en ik wou het niet verpeste want ja, deze man heeft tog al een hele prestatie gelevert in de BB wereld.
''Concentreer je, Concentreer je op de gewichten'' zij die.
Dus ik haal de stang van de bench af en begin mijn set.
En ik drukte de 8x60kg zonder problemen uit.
Hij gaf me nog een schouderklopje en vondt dat ik het heel erg goed deed, vanaf dat moment voelde het alsof ik de wereld aankon. Er ging een wereld voor me open, alsof een Jennifer Lopez fan ineens een liedje met haar mag maken. Zo'n gevoel kreeg ik maar dan op een andere manier.
Vanaf dat moment wist ik, ik hou van deze sport.
In deze sport kan ik mezelf zijn, niet zoals onder de meisjes dat je een perfect koppie moet hebben om ze te scoren. Nee, het gaa om je lichaam hoe jij die naar je eigen wil, gaat bouwen. Niet naar of er een leuk gezichtje op dat lichaam staat.
Dit is een van de redenen waarom ik nu van deze sport hou, waarom ik iedereen waardeer en iedereen respecteer die deze sport beoefent.

De reden waarom ik deze log aanmaak is het verhaal dat ik hierboven heb getypt en om gemotiveerd te blijven.

Dus ik hoop dat jullie me gaan volgen!

Groetjes en respect!

Michael.

Laatst bewerkt:
Mooi verhaal

1000 euro gecasht lol
heb ook runescape gespeeld

start squatting en succes

GL Maatje! Spreek je op msn.. Ik wordt iig lid van je logg!!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt spierbundels :thumbs:

Ik hou jullie op de hoogte van wat er komen en gebeuren gaat!

Vandaag helaas de gym dicht, dat betekend niet trainen maar wel vreten!

Net effe 2 tosti's kaas op en een broodje hagelslag en 2 eieren, Heerlijk.

Succes mannen.

Je zou schrijver moeten worden ...

Als je een serieus schema gaat volgen, dan wil ik hier wel regelmatig komen kijken, hoe je het er vanaf brengt.

In ieder geval,

veel plezier.

Heel mooi! Ik was namelijk ook erg verslaaf aan Runescape en WoW, van mijn 11jr-14jr heb ik elke dag voor mijn pc gezeten en ongezond gegeten. Dan ben ik begonnen met Spinning! Zo wou ik ook vermageren en ben ik een dieet gaan volgen waar ik maar rond de 1400kcal per dag binnen had, gecombineerd met 3x/week intensief spinnen = een grote, dikke spierafbraak. Nu begin ik helemaal opnieuw, spieren terug opbouwen. Ik hou nu ook van deze sport en ga je zeker volgen! Succes maat! :)

Wat een verhaal :roflol:

Wat houdt dat runescape precies in? Net zoiets als dat warcraft?

Wat houdt dat runescape precies in? Net zoiets als dat warcraft?

Ja, maar dan bestuur je je mannetje door met je muis ergens te klikken en hem zo ergens naartoe te laten lopen, je kan verschillende skills of vaardigheden trainen en zo groots worden.

1 tip : Begin er niet aan! Erg verslavend! Heb er enorm spijt van dat ik in die 3jaar niet gesport heb!

Haha bedankt voor de ''complimenten'' voor mijn schrijfkunst!
Athans, zo vat ik ze op.

Heel erg bedankt voor jullie steun en ik hou jullie zeker op de hoogte!

Ga over een paar uur naar de gym, dan zal ik wel weer een heel leuk schrijfkunstje laten zien van hoe ik het gedaan heb.

Bedankt!

Net terug uit de gym.

Rug/Biceps!

Opwarm Sets

Rug:
Lat Pull down
16x 35 kg
14x 45 kg
12x 40 kg

One Hand Cable Curl
12x 20kg
10x 25 kg
8x 20kg

Seated Cable Row
12x 35 kg
10x 40kg
8x 35 kg

Werk Sets

Rug:
Chin Up
4x8

Seated Row/Rear
8x 35 kg
8x 45 kg
8x 55kg
8x 45 kg

Hyper Extension
4x8 (20 Kilo in me handen)

Lat Pull down
8x 45kg
8x 50kg
8x 55kg
8x 60kg

Seated Row (Bovenhands)
8x 40kg
8x 50kg
8x 60 kg
8x 70kg
8x 80kg
8x 40kg

Biceps:

Dumbbell Curl
8x 9kg --> Elke Hand
8x 12kg --> Elke Hand
8x 14kg --> Elke Hand
8x 14kg --> Elke Hand

Hammer Curl
8x 9kg --> Elke Hand
8x 12kg --> Elke Hand
8x 14kg --> Elke Hand
8x 12kg --> Elke Hand

Was weer een lekkere training en veel gezweet en zeer intensief

Over en uit.

Lekker bezig, zo blijven doorgaan ;)

Goed bezig!! Beste dumbbell curls voor je 61kg!!

Goed getraind!

Vandaag Rust Rust Rust & Eten!

Morgen komt er weer een update.:study:

:thumb:

rust ze..

Haha, wat een verhaal. Succes kerel! Ik ga je log volgen.

Terug
Naar boven