MichaelFreeFigh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
Haha, wat een verhaal. Succes kerel! Ik ga je log volgen.
Bedankt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, wat een verhaal. Succes kerel! Ik ga je log volgen.

Laat die "4 met assist" maar vallen, verlaag gewoon het gewicht en doe ze zelf. Laat iemand achter je staan voor de veiligheid niet voor je te helpen. (tenzij die persoon op die manier zijn traps wil trainen).
Verder zitten je laatste opwarmsets op ongeveer hetzelfde niveau als je werksets. Reken deze dan ook als werksets, of gebruik lagere gewichten en volume om op te warmen zodat je nog meer kracht over hebt voor je werksets.
Voor derest goede training en ga zo verder![]()

Lekker getraint! En so what, die resultaten komen er wel, zolang jij je er maar goed bij voelt en je intensief traint![]()

mooi verhaal, je schrijft niet slecht! succes met het ijzer![]()

je ziet 8x 14kg als warm up en 1 set later als werkzet?
verder wel goed bezig opzich alleen beter gewoon squatten![]()
ik doe dat nooit
je vet% is veels te laag btw, tijd voor chocomel

Vet % is al wel wat hoger sinds de laatste keer..
En over dat spanning, ik zou tog een extra setje doen met lagere gewichten anders krijg je er later spijt van denk ik![]()

Heb het lagere setje ook nog nooit gedaan... en heb nog nooit spijt gehad.. en Bank toch met 105 kilo!![]()
![]()
105 kilo en dan gewoon stoppe en naar de volgende oefening?
Nah zou ik echt niks vinden hoor dan voelt dat niet zo fijn
Dat misschien een idee??
)
Gaat goed kerel. Kom de volgende keer een praatje maken als je wat uitleg wilt over squat/deadlift e.d.
Tip: Begin je rugtraining voortaan met chest supported rows. In Olympia hebben ze daar een uitstekend bankje voor (zo'n old school witte, van Panatta). Dat ding staat links van het rek met de zware dumbbells. Succes!