XXL Nutrition

Michael :: The Other Side

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer lekker getraint maar de resultaten vielen wel tegen!

Borst/Triceps

Borst:

Benchpress
Opwarming:
12xBar
8x40kg
8x50kg
Werkset:
8x60kg (waarvan 4 met heel weinig assist)
8x50kg

Incline Benchpress
Opwarming:
12xBar
8x30kg
8x40kg
Werkset:
8x50kg (4 met assist)
8x40kg

Dumbbell Fly
Opwarming: (kg elke hand)
8x10kg
8x12kg
8x14kg
Werkset:
8x15kg
8x14kg

Triceps:

Cable Pushdown
Opwarming:
8x45kg
8x50kg
8x55kg
Werkset:
8x60kg
8x55kg

Dips
Opwarming:
3x8
Werkset:
8x10kg

Conclusie: Lekker hard getraint, maar resultaten van de Borst vielen tegen en van de triceps waren goed!
Tot Morgen!

Lekker getraint! En so what, die resultaten komen er wel, zolang jij je er maar goed bij voelt en je intensief traint ;)

Laat die "4 met assist" maar vallen, verlaag gewoon het gewicht en doe ze zelf. Laat iemand achter je staan voor de veiligheid niet voor je te helpen. (tenzij die persoon op die manier zijn traps wil trainen).

Verder zitten je laatste opwarmsets op ongeveer hetzelfde niveau als je werksets. Reken deze dan ook als werksets, of gebruik lagere gewichten en volume om op te warmen zodat je nog meer kracht over hebt voor je werksets.

Voor derest goede training en ga zo verder :)

Laat die "4 met assist" maar vallen, verlaag gewoon het gewicht en doe ze zelf. Laat iemand achter je staan voor de veiligheid niet voor je te helpen. (tenzij die persoon op die manier zijn traps wil trainen).

Verder zitten je laatste opwarmsets op ongeveer hetzelfde niveau als je werksets. Reken deze dan ook als werksets, of gebruik lagere gewichten en volume om op te warmen zodat je nog meer kracht over hebt voor je werksets.

Voor derest goede training en ga zo verder :)

Ik wil niet dat ik te lang rust krijg, ik wil de set wel gewoon goed afmaken, daarom assist :)

En thx !

mooi verhaal, je schrijft niet slecht! succes met het ijzer ;)

je ziet 8x 14kg als warm up en 1 set later als werkzet?:P

verder wel goed bezig opzich alleen beter gewoon squatten:P

ik doe dat nooit:P

je vet% is veels te laag btw, tijd voor chocomel

105 kilo en dan gewoon stoppe en naar de volgende oefening?
Nah zou ik echt niks vinden hoor dan voelt dat niet zo fijn

Volgens mij moet het ook niet fijn voelen... Bodybuilden is tenslotte jezelf pijnigen waardoor je lichaam zich gaat wapenen tegen het zware gewicht en daardoor 3 dagen later sterker is als tevoren!! Denk juist dat stoppen na het zwaarste setje je de grootste prikkel geeft! Maar goed, die filosofie is op niks gebaseerd!!

Ik rek daarna wel ff mijn borst een beetje om iig weer een beetje bewegingsvrijheid te krijgen ;) Dat misschien een idee??

Vandaag weer getraint, ging heel erg goed, al men records verbroken!

Rug/Biceps

Rug:

Wide Grip Lat Pulldown
Opwarming:
8x45kg
8x50kg
8x55kg
Werkset:
8x65kg (ik maak hangen en rukken aan de stang want kreeg m niet omlaag omdat ik minder weeg en dat ding hangt zo hoog:P)
8x60kg

Seated Row
Opwarming:
8x30kg
8x50kg
8x70kg
Werkset:
8x90kg (ja nog nooit gehaald yaay! mensen stonder echt zo WTF zo'n klein mannetje met 90kg row)
8x80kg

Chin Up 4x8

Cable Row
Opwarming:
8x35kg
8x40kg
8x45kg
Werkset:
8x65 kg
8x50kg

Hyper Extension
Opwarming:
2x8 bw
8x10kg
Werkset:
8x20kg
8x15kg

Shrugs
Opwarming:
8x30kg
8x40kg
8x50kg

Werkset:
8x80kg
8x70kg

Biceps:

Hammer Curl
Opwarming:
8x10kg
8x12kg
Werkset:
8x16kg
8x14kg

One Handed Crossover Cable Curl
Opwarming:
8x10kg
8x15kg
Werkset:
8x25kg
8x20kg

Conclusie: zeer lekker en intensief getraint! Tot morgen!

Gaat goed kerel. Kom de volgende keer een praatje maken als je wat uitleg wilt over squat/deadlift e.d. ;)

Tip: Begin je rugtraining voortaan met chest supported rows. In Olympia hebben ze daar een uitstekend bankje voor (zo'n old school witte, van Panatta). Dat ding staat links van het rek met de zware dumbbells. Succes!

Laatst bewerkt:
Blijf je op 8 reps of ga je het ook afwisselen?

Gaat goed kerel. Kom de volgende keer een praatje maken als je wat uitleg wilt over squat/deadlift e.d. ;)

Tip: Begin je rugtraining voortaan met chest supported rows. In Olympia hebben ze daar een uitstekend bankje voor (zo'n old school witte, van Panatta). Dat ding staat links van het rek met de zware dumbbells. Succes!

Ja is goed man thx, je bedoelt dat ding waar je op moet gaan ligge met die losse stang onder je tog?

Terug
Naar boven