BRW
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 80kg
Mensen,
Hierbij ook tijd voor mij dat ik een logje bij ga houden.
Nog maar eens even voorstellen.
Ben Michael, 23 jaar en woonachtig in Limburg.
Train nu ongeveer 3a 4 jaar waarvan het laatste jaar tot half jaar iets serieuzer en waarvan de laatste 2/3 maanden echt heel serieus!
Ben begonnen met ongeveer een startgewicht van 55 kilo.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ben toen een beetje terechtgekomen in het wereldje van fitness en fanatiek begonnen.. Alleen met trainen.. De rest was ik dus totaal niet in gedreven / fanatiek.. Dan praat ik over eten / rust / gezonde voeding en een goede training.
Ik klote maar wat aan om zo te zeggen.
Sinds ongeveer een x aantal maanden terug ben ik me meer gaan richten op voeding. En beter gaan trainen (techniek).
Ben toen van 55 kilo naar ruim 80 gegaan. Dit in ongeveer 2 jaar. Beginnergains waarbij een hele ton aan vet bij zat zoals hieronder wel te zien is.
(Ja ik was net wakker)
Ik zat toen ongeveer op dik 20% BF met 80 kilo.
Vanuit daar ben ik me drastisch gaan verandere de laatste dikke maand.
Ben nu (gisteren gemeten met een 4 punts meting) op 16% uitgekomen en wil voor de zomer rond de 10 staan om dan een goede start voor een bulk te beginnen zodat ik einde bunk rond de 14 a 15% zit en niet weer rond de 20.
Gisteren met mijn PT een eetschema fatsoenlijk opgesteld en een ander trainschema.
Ik heb deze als bijlage toegevoegd.
Trainschema bestaat uit 4 dagen UB/LB
In het kort ziet het er zo uit:
UB MAX
LB SEMI
UB Semi
LB MAX
Dus in feite 2 dagen alles geven en 2 dagen iets rustiger. Ik moet zo trainen omdat het anders met mijn werk en mijn leven als brandweerman niet te combineren is.
Doelen zijn om over een jaartje of 2 mischien 3 eens mee te doen aan een limburg open of een flexcup in de klasse tot 80 kilo. Puur om dat eens mee te maken.
Hieronder nog even mijn stats:
Lengte: 170
Gewicht: 73
VP: 16%
VVM: 62,16
BMR: 1775
Onderhoud: 2750
Heb mijn trainschema en eetschema nogmaals hierbij geplaats zodat ik niet mee hele trainschema hier neer hoef te pleuren.
Ik zal hier regelmatig fotos posten en me stats bijwerken.
Greetzz!!
Hierbij ook tijd voor mij dat ik een logje bij ga houden.
Nog maar eens even voorstellen.
Ben Michael, 23 jaar en woonachtig in Limburg.
Train nu ongeveer 3a 4 jaar waarvan het laatste jaar tot half jaar iets serieuzer en waarvan de laatste 2/3 maanden echt heel serieus!
Ben begonnen met ongeveer een startgewicht van 55 kilo.
Ben toen een beetje terechtgekomen in het wereldje van fitness en fanatiek begonnen.. Alleen met trainen.. De rest was ik dus totaal niet in gedreven / fanatiek.. Dan praat ik over eten / rust / gezonde voeding en een goede training.
Ik klote maar wat aan om zo te zeggen.
Sinds ongeveer een x aantal maanden terug ben ik me meer gaan richten op voeding. En beter gaan trainen (techniek).
Ben toen van 55 kilo naar ruim 80 gegaan. Dit in ongeveer 2 jaar. Beginnergains waarbij een hele ton aan vet bij zat zoals hieronder wel te zien is.
(Ja ik was net wakker)
Ik zat toen ongeveer op dik 20% BF met 80 kilo.
Vanuit daar ben ik me drastisch gaan verandere de laatste dikke maand.
Ben nu (gisteren gemeten met een 4 punts meting) op 16% uitgekomen en wil voor de zomer rond de 10 staan om dan een goede start voor een bulk te beginnen zodat ik einde bunk rond de 14 a 15% zit en niet weer rond de 20.
Gisteren met mijn PT een eetschema fatsoenlijk opgesteld en een ander trainschema.
Ik heb deze als bijlage toegevoegd.
Trainschema bestaat uit 4 dagen UB/LB
In het kort ziet het er zo uit:
UB MAX
LB SEMI
UB Semi
LB MAX
Dus in feite 2 dagen alles geven en 2 dagen iets rustiger. Ik moet zo trainen omdat het anders met mijn werk en mijn leven als brandweerman niet te combineren is.
Doelen zijn om over een jaartje of 2 mischien 3 eens mee te doen aan een limburg open of een flexcup in de klasse tot 80 kilo. Puur om dat eens mee te maken.
Hieronder nog even mijn stats:
Lengte: 170
Gewicht: 73
VP: 16%
VVM: 62,16
BMR: 1775
Onderhoud: 2750
Heb mijn trainschema en eetschema nogmaals hierbij geplaats zodat ik niet mee hele trainschema hier neer hoef te pleuren.
Ik zal hier regelmatig fotos posten en me stats bijwerken.
Greetzz!!