XXL Nutrition

Micro$oft doet het weer...

Wat is er kinderachtig aan het wijzen op namaken? Het is een schande om erover te zwijgen ja.

Hallo? Als je zoveel reclame maakt voor een bepaalde site moet je genoeg snelle servers klaarzetten om je boeltje draaiende te houden. Dat niet doen bewijst onbekwaamheid en mag zeker weten als grote blunder worden omschreven.

Bij Apple bouwen ze een feestje nu denk ik, 2x fail na elkaar red je niet als OS.
omdat osx even erg al dan niet meer dingen van microsoft kopieert

de vraag naar de testversie van windows 7 was gewoon massas groter dan normaal, dat kon microsoft onmogenlijk voorzien, en waar slaat 2x fail achter mekaar op? omdat de servers van een beta versie overbelast raken gaat de final versie van het os failen ofwat :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
je weet togg! Microsoft zijn traditionele geldwolfen die geen enkele maatschappelijke verantwoordelijkheid dragen en slechts winst als enige doelstelling hebben. Maar apple is een ethisch verantwoorde onderneming die opkomt voor elke stakeholder en alle ideetjes eerlijk zelf ontwikkelt zonder te kijken bij de buren. :rolleyes:

--
Het zijn beide bedrijven met kapitalisten achter hoor, wat interesseert het een reet wie wat van wie heeft, zolang het maar werkt en ze blijven concurreren zodat wij er de vruchten van kunnen plukken. Zonder concurrentie gaat een bedrijf ook niet zomaar innoveren en verbeteren, dus wees blij dat er twee grote marktleiders zijn die van elkaar stelen.
De enige beetje ethisch denkende persoon bij MS is al een tijdje vertrokken (Gates) hij gaf aan goede doelen toen hij de leiding had. De persoon die nu de leiding heeft is een verkoper, puur winst maken wil die man. Goed product is onbelangrijk, ethisch denken is onbelangrijk. Recht de dieperik in ;)

Wat is er kinderachtig aan het wijzen op namaken? Het is een schande om erover te zwijgen ja.

Hallo? Als je zoveel reclame maakt voor een bepaalde site moet je genoeg snelle servers klaarzetten om je boeltje draaiende te houden. Dat niet doen bewijst onbekwaamheid en mag zeker weten als grote blunder worden omschreven.

Ik betwijfel dat het zo even financieel te rechtvaardigen is om het netwerk zodanig uit te breiden voor één onozel event. Daarna zit je namelijk met een enorm overschot van ruimte en was de investering vrij nutteloos toch?

je weet togg! Microsoft zijn traditionele geldwolfen die geen enkele maatschappelijke verantwoordelijkheid dragen en slechts winst als enige doelstelling hebben. Maar apple is een ethisch verantwoorde onderneming die opkomt voor elke stakeholder en alle ideetjes eerlijk zelf ontwikkelt zonder te kijken bij de buren. :rolleyes:

--
Het zijn beide bedrijven met kapitalisten achter hoor, wat interesseert het een reet wie wat van wie heeft, zolang het maar werkt en ze blijven concurreren zodat wij er de vruchten van kunnen plukken. Zonder concurrentie gaat een bedrijf ook niet zomaar innoveren en verbeteren, dus wees blij dat er twee grote marktleiders zijn die van elkaar stelen.
idd, kopieren van zaken kan beide ook tegoed komen, erger me gwn aan al dat gezeik van apple gebruikers dat microsoft alles zou kopieren:rolleyes: ze doen het alle 2

De enige beetje ethisch denkende persoon bij MS is al een tijdje vertrokken (Gates) hij gaf aan goede doelen toen hij de leiding had. De persoon die nu de leiding heeft is een verkoper, puur winst maken wil die man. Goed product is onbelangrijk, ethisch denken is onbelangrijk. Recht de dieperik in ;)

:rolleyes: windows 7 krijgt enorm goede reviews, bijna iedereen vind de beta versie beter draaien dan windows XP/ vista waar haal je nu weer dat ze geen goed product proberen te maken? windows 7 is gefocust op stabiliteit en snelheid

Ik betwijfel dat het zo even financieel te rechtvaardigen is om het netwerk zodanig uit te breiden voor één onozel event. Daarna zit je namelijk met een enorm overschot van ruimte en was de investering vrij nutteloos toch?
Ik vind de testversie lancering van een besturingssysteem dat je oude systeem moet gaan vervangen en mogelijk je hele reputatie om zeep kan helpen niet bepaald "onnozel".

Ik vind de testversie lancering van een besturingssysteem dat je oude systeem moet gaan vervangen en mogelijk je hele reputatie om zeep kan helpen niet bepaald "onnozel".
waar slaat dit op? een testversie is bedoeld om te testen en zo de bugs eruit te halen

ga eens kijken naar neowin en andere fora waar veel gebruikers al de testversies hebben draaien van windows7 en kijk naar de hoeveelheid positieve reviews, het is nu al lang voor het uitkomt stabieler en sneller dan XP/Vista
benieuwd zijn is niet meer nodig, ze zijn er al

ga eens kijken naar neowin en andere fora waar veel gebruikers al de testversies hebben draaien van windows7 en kijk naar de hoeveelheid positieve reviews, het is nu al lang voor het uitkomt stabieler en sneller dan XP/Vista
benieuwd zijn is niet meer nodig, ze zijn er al
Volgens mij sprak jij ook altijd tegen dat Vista niet goed was, jij probeert gewoon alles goed te praten. Hoe kan je dan nog weten wanneer het echt goed is.

ik snap je zin niet goed, waar haal jij dat windows 7 de reputatie van microsoft onderuit haalt?
Die reputatie heeft al flinke klappen gekregen. Nu horen we dat de 7 Apple nadoet, tja, moet ik er een tekening bij maken?

Apple is net zo megalomaan als Microsoft. Beide bedrijven maken tientallen miljarden omzet per jaar en bij zulke omzetten moet je wel zeer winstgericht zijn. Daarbij moet je wel producten verkopen die aanslaan wat een berg marketing kost maar ook producten die ruim boven de middelmaat uitkomen.

Leopard of Windows, ze zullen beiden niet de markt in gezet worden om de honger in de wereld op te lossen.

Volgens mij sprak jij ook altijd tegen dat Vista niet goed was, jij probeert gewoon alles goed te praten. Hoe kan je dan nog weten wanneer het echt goed is.
door te gaan kijken naar bv http://www.neowin.net/forum/index.php?showforum=227 en de MASSAS reviews te lezen, kan niet makkelijker

vista heeft zijn issues maar ik heb het altijd verdedigt omdat ze met vista een krachtige basis hebben kunnen leggen, nu met windows 7 komt dat meer tot zijn recht

Apple is net zo megalomaan als Microsoft. Beide bedrijven maken tientallen miljarden omzet per jaar en bij zulke omzetten moet je wel zeer winstgericht zijn. Daarbij moet je wel producten verkopen die aanslaan wat een berg marketing kost maar ook producten die ruim boven de middelmaat uitkomen.

Leopard of Windows, ze zullen beiden niet de markt in gezet worden om de honger in de wereld op te lossen.
Met winst maken op zich is niets mis, niemand beweert dat.

door te gaan kijken naar bv http://www.neowin.net/forum/index.php?showforum=227 en de MASSAS reviews te lezen, kan niet makkelijker

vista heeft zijn issues maar ik heb het altijd verdedigt omdat ze met vista een krachtige basis hebben kunnen leggen, nu met windows 7 komt dat meer tot zijn recht
Nogmaals, we zullen het moeten afwachten. Jij, noch iemand anders kan de toekomst voorspellen. Ik hoor wel van veel experts dat Windows marktaandeel gaat blijven verliezen.

Met winst maken op zich is niets mis, niemand beweert dat.

Nogmaals, we zullen het moeten afwachten. Jij, noch iemand anders kan de toekomst voorspellen. Ik hoor wel van veel experts dat Windows marktaandeel gaat blijven verliezen.

maar kijk gwn naar alle positieve reviews van windows 7, het is nu al in de beta fase sneller dan XP/vista, dat het met de final release ineens anders gaat zijn lijkt me onmogenlijk

Met winst maken op zich is niets mis, niemand beweerd dat.

Met winst maken door anderen na te doen is ook weinig mis lijkt me. Zowel Apple als Microsoft maken gebruik van verworven kennis van andere bedrijven. Dat is al zo sinds er besturingssystemen bestaan. Pikken van elkaar is ook niet voorbehouden aan dit soort bedrijven natuurlijk. Iedereen pikt van elkaar, goede ideeen zijn schaars.

ik blijf lekker bij apple, werk al sinds kleins af aan op zo'n ding :D

Hahah Microsoft MacOS naapen ? MacOs wist nog niet eens wat een beeldscherm was toen de eerste Microsoft zijn eerste besturingssytemen ontwikkelde.

Verdiep je in de geschiedenis van de Mac. Apple was de eerste fabrikant die een grafische en muisbediende GUI op de markt zette. Mede geinspireerd en gejat van Xerox.

Microsoft heeft dat bereik gehaald omdat de PC op zich zeer veel succes had (en heeft) en zij toevallig het enige goede besturingssysteem op de markt brachten voor die PC. Apple had eigen hardware en een eigen computer. Dan ga je sowieso al een kleinere markt hebben doordat je minder computers kan bereiken. Linux heeft haar besturingssysteem voor de eindgebruiker ook nog niet zo heel lang geleden op de markt gebracht. Het is niet makkelijk om het monopolie van MS zomaar te doorbreken.

Het is een foute redenering om te denken dat iets wat het vaakst gebruikt wordt, het beste zou zijn. Trek die redenering eens door naar auto's. Is de meest verkochte auto de beste auto?

Terug
Naar boven