Fitness Seller

Micro$oft doet het weer...

:D
Ik zeg niets meer.

Zolang ze tevreden zijn met windows moeten ze vooral lekker door blijven klungelen.

nogmaals, hoe gaat deze kleine fout de verdere ontwikkeling van windows 7 beinvloeden? en windows 7 die de fouten van vista moet rechtzetten??? met vista is de basis gelegd voor een aantal nieuwe technologieen, bv het betere beheer van het ramgeheugen en nog een hoop zaken

Als je een nieuw OS verkoopt moet het gewoon goed zijn. en niet een basis waarop je nog eerst moet voort borduren tot het goed is. mensen hebben een hoop geld moeten betalen voor vista dat vooral voor SP1 gewoon zwaar k*t was.

Dat de basis dan mss een tijdje vooruit kan is leuk...maar het had gewoon out of the box al moeten werken. en dat deed het heel vaak niet goed.

• Topic Starter Topic Starter
objectief ben je niet echt, dat heb je met dit topic wel bewezen door windows 7 al slechte commentaar te geven wanneer als je een beetje research had gedaan wel had moeten weten dat de reputatie van de beta versie al enorm goed is, en we zitten nog maar in de beta fase, met windows 7 gaat microsoft wel succes boeken
Windows 7 is ongeveer hetzelfde als Vista hoor. Er is bitterweinig verschil. Denk je nu dat je plots geen blauwe schermen meer gaat zien? :)

en zo eindigt de discussie, je geeft wel een nieuwe betenkennis aan het woord objectief
Het verschil tussen mij en jou is dat ik alles gebruik en jij niet. Mijn mening is dus sowieso objectiever.

XP gebruik ik nog steeds graag trouwens, maar het is en blijft onveiliger en onstabieler dan de anderen.

Windows 7 is ongeveer hetzelfde als Vista hoor. Er is bitterweinig verschil.

daarom heet het ook een minor release, het meeste werk zat al in vista, nu is het tijd om alles te optimaliseren wat microsoft goed gelukt is, maar je weigert dus de reviews ervan te lezen van gebruikers die het al getest hebben en je blijft het maar afbreken, dat noem ik niet objectief

Het verschil tussen mij en jou is dat ik alles gebruik en jij niet. Mijn mening is dus sowieso objectiever.

XP gebruik ik nog steeds graag trouwens, maar het is en blijft onveiliger en onstabieler dan de anderen.

het enige wat ik zeg is dat ik osx er niet bepaald mooier vind uitzien en dat windows niet zo slecht is dan jij beweerd, over die zaken kan ik me toch wel uitspreken

het enige wat ik zeg is dat ik osx er niet bepaald mooier vind uitzien en dat windows niet zo slecht is dan jij beweerd, over die zaken kan ik me toch wel uitspreken

We hebben het ook niet alleen over de mooiheid van OSX maar ook over stabiliteit en gebruiksgemak.

We hebben het ook niet alleen over de mooiheid van OSX maar ook over stabiliteit en gebruiksgemak.
darwin kernel of whatever osx gebruikt kan idd iets stabieler zijn dan windows, dat wil niet zeggen dat windows onstabiel is

daarom heet het ook een minor release, het meeste werk zat al in vista, nu is het tijd om alles te optimaliseren wat microsoft goed gelukt is, maar je weigert dus de reviews ervan te lezen van gebruikers die het al getest hebben en je blijft het maar afbreken, dat noem ik niet objectief
Ben benieuwd. Volgens mij gaan ze in 2011 nog altijd XP support moeten geven, wat is het ondertussen SP4? :P

en zo eindigt de discussie, je geeft wel een nieuwe betenkennis aan het woord objectief

zelf wil ie geen fanboy genoemd worden, het is dan ook best veelzeggend om een ander wel zo te noemen :rolleyes:

technisch inhoudelijk valt hier trouwens geen fatsoenlijke discussie te voeren

darwin kernel of whatever osx gebruikt kan idd iets stabieler zijn dan windows, dat wil niet zeggen dat windows onstabiel is

Ik heb liever iets wat zo stabiel mogelijk is maar toch mooi is en nog makkelijk werkt ook...daarom kies ik voor OSX.

Ben benieuwd. Volgens mij gaan ze in 2011 nog altijd XP support moeten geven, wat is het ondertussen SP4? :P
en je doet het weer:p als je objectief de reviews bekijkt kan je onmogenlijk tot zo'n conclusie komen, puur fanboy gedrag;)

zelf wil ie geen fanboy genoemd worden, het is dan ook best veelzeggend om een ander wel zo te noemen :rolleyes:

technisch inhoudelijk valt hier trouwens geen fatsoenlijke discussie te voeren
Je mag het zeggen als het waar is. Feit is dat ik Windows gebruik en al meerdere malen heb gezegd dat ik het goed vind. Wat is daar Apple fanboy aan?

OSX 10.4.? (11? 12?) [TIGER] krijgt volgens mij ook geen support meer...maar is wel super stabiel...maar de support qua grote updates zijn wel afgelopen...dacht alleen nog wat minor fixes).

OSX 10.4.? (11? 12?) [TIGER] krijgt volgens mij ook geen support meer...maar is wel super stabiel...maar de support qua grote updates zijn wel afgelopen...dacht alleen nog wat minor fixes).

klopt, geen feature enhancements meer nee, nog wel security updates.

Zijn er al windows modulatoren waardoor je programmas op linux kan draaien(zoals dat al kan bij apple)?

op voorhand microsoft producten afbreken;)
Ach afbreken... laten we zeggen kritisch evalueren op luchtige wijze.

Overigens hoorde ik nu weer dat dat bericht van apple na-apen toch niet juist zou zijn, dus als dat zo is neem ik dit terug ;)

Zijn er al windows modulatoren waardoor je programmas op linux kan draaien(zoals dat al kan bij apple)?
Virtual box op je linux zetten kan ook.

Terug
Naar boven