Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nogmaals, hoe gaat deze kleine fout de verdere ontwikkeling van windows 7 beinvloeden? en windows 7 die de fouten van vista moet rechtzettenmet vista is de basis gelegd voor een aantal nieuwe technologieen, bv het betere beheer van het ramgeheugen en nog een hoop zaken
Windows 7 is ongeveer hetzelfde als Vista hoor. Er is bitterweinig verschil. Denk je nu dat je plots geen blauwe schermen meer gaat zien?objectief ben je niet echt, dat heb je met dit topic wel bewezen door windows 7 al slechte commentaar te geven wanneer als je een beetje research had gedaan wel had moeten weten dat de reputatie van de beta versie al enorm goed is, en we zitten nog maar in de beta fase, met windows 7 gaat microsoft wel succes boeken

Jij bent iig de grootste windows fanboy van het westelijk halfrond dat weten we nu wel.
Het verschil tussen mij en jou is dat ik alles gebruik en jij niet. Mijn mening is dus sowieso objectiever.en zo eindigt de discussie, je geeft wel een nieuwe betenkennis aan het woord objectief
Windows 7 is ongeveer hetzelfde als Vista hoor. Er is bitterweinig verschil.
Het verschil tussen mij en jou is dat ik alles gebruik en jij niet. Mijn mening is dus sowieso objectiever.
XP gebruik ik nog steeds graag trouwens, maar het is en blijft onveiliger en onstabieler dan de anderen.
het enige wat ik zeg is dat ik osx er niet bepaald mooier vind uitzien en dat windows niet zo slecht is dan jij beweerd, over die zaken kan ik me toch wel uitspreken
darwin kernel of whatever osx gebruikt kan idd iets stabieler zijn dan windows, dat wil niet zeggen dat windows onstabiel isWe hebben het ook niet alleen over de mooiheid van OSX maar ook over stabiliteit en gebruiksgemak.
Ben benieuwd. Volgens mij gaan ze in 2011 nog altijd XP support moeten geven, wat is het ondertussen SP4?daarom heet het ook een minor release, het meeste werk zat al in vista, nu is het tijd om alles te optimaliseren wat microsoft goed gelukt is, maar je weigert dus de reviews ervan te lezen van gebruikers die het al getest hebben en je blijft het maar afbreken, dat noem ik niet objectief

en zo eindigt de discussie, je geeft wel een nieuwe betenkennis aan het woord objectief

darwin kernel of whatever osx gebruikt kan idd iets stabieler zijn dan windows, dat wil niet zeggen dat windows onstabiel is
en je doet het weerBen benieuwd. Volgens mij gaan ze in 2011 nog altijd XP support moeten geven, wat is het ondertussen SP4?![]()
als je objectief de reviews bekijkt kan je onmogenlijk tot zo'n conclusie komen, puur fanboy gedrag
Je mag het zeggen als het waar is. Feit is dat ik Windows gebruik en al meerdere malen heb gezegd dat ik het goed vind. Wat is daar Apple fanboy aan?zelf wil ie geen fanboy genoemd worden, het is dan ook best veelzeggend om een ander wel zo te noemen
technisch inhoudelijk valt hier trouwens geen fatsoenlijke discussie te voeren
Ik heb liever iets wat zo stabiel mogelijk is maar toch mooi is en nog makkelijk werkt ook...daarom kies ik voor OSX.
Je mag het zeggen als het waar is. Feit is dat ik Windows gebruik en al meerdere malen heb gezegd dat ik het goed vind. Wat is daar Apple fanboy aan?

OSX 10.4.? (11? 12?) [TIGER] krijgt volgens mij ook geen support meer...maar is wel super stabiel...maar de support qua grote updates zijn wel afgelopen...dacht alleen nog wat minor fixes).
Ach afbreken... laten we zeggen kritisch evalueren op luchtige wijze.

Virtual box op je linux zetten kan ook.Zijn er al windows modulatoren waardoor je programmas op linux kan draaien(zoals dat al kan bij apple)?