- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XP is een goed besturingssysteem maar er zijn betere, veiligere, stabielere en bovendien grafisch mooiere systemen. Vista is een systeem dat wat mij betreft beter had gekund. De reputatie is slechter als die van XP en dat blijft zo. Maw op dit moment heeft MS nog geen waardige opvolger voor XP en dus kan je concluderen dat de concurrentie nieuwere en betere systemen biedt. Mensen die zeggen dat XP perfect is en ze geen reden zien tot verandering, dat kan best, maar dat is alleen maar omdat je de rest nog niet geprobeerd hebt. Ik ken persoonlijk niemand die anderen heeft geprobeerd en daarna zei "nee ik vind windows toch beter".
Ik ken persoonlijk niemand die andere OS'n heeft geprobeerd en daarna zei "nee ik vind windows toch beter".
Ook al was het dan OS/Warp, BeOs en Linux. Mac OS'en heb ik wel gebruikt maar niet de meest recente versies.vista is gwn trager op oudere systemen waardoor het een slechtere reputatie heeft, feit is dat ze met de opvolger van vista enorm veel succes gaan boeken, je moet de reputatie eens bekijken van de beta versie, linux gebruikers en osx gebruikers zijn onder de indruk.XP is een goed besturingssysteem maar er zijn betere, veiligere, stabielere en bovendien grafisch mooiere systemen. Vista is een systeem dat wat mij betreft beter had gekund. De reputatie is slechter als die van XP en dat blijft zo. Maw op dit moment heeft MS nog geen waardige opvolger voor XP en dus kan je concluderen dat de concurrentie nieuwere en betere systemen biedt. Mensen die zeggen dat XP perfect is en ze geen reden zien tot verandering, dat kan best, maar dat is alleen maar omdat je de rest nog niet geprobeerd hebt. Ik ken persoonlijk niemand die andere OS'n heeft geprobeerd en daarna zei "nee ik vind windows toch beter".
Haha, rotzooi. Toch geweldig hoe men het blijft kopen omdat ze niet anders weten.
T'is niet van niet willen kopen, windows wordt potverdomme op elke nieuwe pc meegeleverd...

T'is niet van niet willen kopen, windows wordt potverdomme op elke nieuwe pc meegeleverd...
Windows heeft net hetzelfde, alleen zit die bovenste menubalk dan in de vensters van de applicaties zelfvista is gwn trager op oudere systemen waardoor het een slechtere reputatie heeft, feit is dat ze met de opvolger van vista enorm veel succes gaan boeken, je moet de reputatie eens bekijken van de beta versie, linux gebruikers en osx gebruikers zijn onder de indruk.
dat osX mooier is dat is gwn persoonlijke smaak, ik vind het er niet uitzien met dat dock vanonder en dan nog zo'n balk bovenaan

dat vind ik dus veel logisher en er pakken mooier uitzien, die balk heeft zijn toepassing toch op dat venster waarom die apart weergeven?Windows heeft net hetzelfde, alleen zit die bovenste balk dan in de vensters van de applicaties zelf![]()
Ik dacht net hetzelfde toen ik niet beter wist, tot je het gewend bent en dan vraag je je af waarom ze het niet allemaal doen. Het is erg handig om te weten dat je menu altijd bovenaan in het scherm zit. Bovendien vind ik het grafisch toch mooier. Je mag ook niet vergeten dat de dock geen taakbalk is: de "taakbalk" van Apple is dus ook die bovenste balk. De dock is enkel een soort weergave van snelkoppelingen al dan niet actief, de prullenbak, een download folder en een documenten folder. Het is allemaal erg logisch en handig maar je moet er open voor durven staan.dat vind ik dus veel logisher en er pakken mooier uitzien, die balk heeft zijn toepassing toch op dat venster waarom die apart weergeven?
Wat is er kinderachtig aan het wijzen op namaken? Het is een schande om erover te zwijgen ja.
Hallo? Als je zoveel reclame maakt voor een bepaalde site moet je genoeg snelle servers klaarzetten om je boeltje draaiende te houden. Dat niet doen bewijst onbekwaamheid en mag zeker weten als grote blunder worden omschreven.
Bij Apple bouwen ze een feestje nu denk ik, 2x fail na elkaar red je niet als OS.
ik snap niet waarom het in het geval van apple een klein foutje is en bij microsoft een grote blunder? vooral als je schaalgrootte in gedachte houd.Hm? Nee hoor, de site lag eruit, je kon er niet meer op en dus was het game over voor wie de beta wilde downloaden. Ik heb het duidelijk gelezen in de nieuwsberichten. Ja het is en blijft een grote blunder, omdat het over de 7 gaat, die zogenaamd de fouten in Vista moet rechtzetten, mooi begin is dat.bij microsoft windows beta7 waren het ook de registratie servers die problemen hadden en niet de download servers.... ik zie wel overeenkomsten hierik snap niet waarom het in het geval van apple een klein foutje is en bij microsoft een grote blunder? vooral als je schaalgrootte in gedachte houd.
Het gaat niet om één voorval, het gaat om een hele manier van werken. Het knoeien bij Ms houd gewoon niet op. Ontken dat nou maar niet, de feiten zijn wat ze zijn.jij gaat er vanuit dat dit kleine incidentje ook maar enige invloed op de testfase van Windows 7 zal hebben? ik weet niet waar dat op gebaseerd is?? een testfase duurt maanden en de meeste *bruikbare* feedback komt toch van grote organisaties, oem's en partners en zeer zeker niet van eindgebruikers zoals jij en ik.
Kerel stop met mij een fanboy te noemen! Ik ben zo objectief als maar zijn kan. Ik werk zowel met Windows XP, Vista, Server 2003, 2008 als Linux , en OSX. Mijn conclusie is niet gebaseerd op wat jij fanboy praat noemt. Ik ben fan van niks, ik ben o.a. eindgebruiker en maak conclusies op basis van ervaringen en wat ik zie of hoor.ik ben absoluut geen M$ liefhebber, en zelfs een mac user, maar laten we wel objectief blijven hmkay? fanboy bullshit heeft niemand wat aan.
Moet je zelf weten, maakt mij niet uit.verder wil ik hier niet meer over discussieren, straks ga je nog denken dat ik het opzoek ;-)
nogmaals, hoe gaat deze kleine fout de verdere ontwikkeling van windows 7 beinvloeden? en windows 7 die de fouten van vista moet rechtzettenHm? Nee hoor, de site lag eruit, je kon er niet meer op en dus was het game over voor wie de beta wilde downloaden. Ik heb het duidelijk gelezen in de nieuwsberichten. Ja het is en blijft een grote blunder, omdat het over de 7 gaat, die zogenaamd de fouten in Vista moet rechtzetten, mooi begin is dat.
Het gaat niet om één voorval, het gaat om een hele manier van werken. Het knoeien bij Ms houd gewoon niet op. Ontken dat nou maar niet, de feiten zijn wat ze zijn.
Kerel stop met mij een fanboy te noemen! Ik ben zo objectief als maar zijn kan. Ik werk zowel met Windows XP, Vista, Server 2003, 2008 als Linux , en OSX. Mijn conclusie is niet gebasseerd op wat jij fanboy praat noemt. Ik ben fan van niks, ik ben o.a. eindgebruiker en maak conclusies op basis van ervaringen en wat ik zie of hoor.
Moet je zelf weten, maakt mij niet uit.
met vista is de basis gelegd voor een aantal nieuwe technologieen, bv het betere beheer van het ramgeheugen en nog een hoop zaken