Fitness Seller

middageten probleem ivm school

Gerkuh

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Nu school weer is begonnen loop ik tegen een probleem aan. Ik kan mijn middagmaaltijd (12:00) niet altijd goed inplannen. Regelmatig zit ik in de les waardoor ik mijn rijstmaaltijd niet kan opwarmen en vind het koud echt niet te eten. Iemand ideeën hoe ik dit eventueel op kan lossen?? Koude pasta vind ik dan wel weer gaan. Maar hoe gaan de meeste hier er mee om?
Bijgevoegd zit mijn huidige voedingsschema.

Gr.

Bijlagen

Eet dan koude pasta??

• Topic Starter Topic Starter
/abbo

eet dan gewoon boterhammen duh nogal moeilijk.

Penne, kip, tomaat mozarrella. (+Wat je zelf lekker vindt)

Maak iets met bonen/vlees/vis/noten...
In bonen zitten weet eiwitten en KH

be a man?
anders brood, je hoeft niet persé kip met rijst te eten, je kan ook gewoon bruin brood met een eiwitbron eten, het is alleen jammer als je 3 x per dag brood eet, vooral omdat het snel saai wordt en brood steeds hetzelfde smaakt.

Heeft jou school geen pauzes dan?

's ochtends opwarmen in plastic bakje en dan in een plastic zak doen. Blijft nog goed lang warm!

• Topic Starter Topic Starter
be a man?
anders brood, je hoeft niet persé kip met rijst te eten, je kan ook gewoon bruin brood met een eiwitbron eten, het is alleen jammer als je 3 x per dag brood eet, vooral omdat het snel saai wordt en brood steeds hetzelfde smaakt.

Mij maakt het persoonlijk niets uit of ik 3 keer per dag brood eet. Maar ik herinner me nog vaag iets dat iemand zei dat dit niet goed is. Weet de verklaring erachter helaas niet meer.. En het word inderdaad snel saai. Maar als er betere mogelijkheden zijn bekijk ik die liever. Tenminste 3 keer per dag brood lijkt me geen ideale situatie.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 13:31 ----------

Heeft jou school geen pauzes dan?

Het gaat mij vooral om de dagen dat ik aan een stuk door les heb tijdens me middageten. Wat zeker 3 keer per week voor komt.

Vroegah... toen ik nog op school zat, at ik bijna een heel volkoren brood op een dag, sneetje of 20, met kip, ei, pindakaas, appelstroop.... groeien als kool jonguh :p
Maar toen was er nog geen internet, en geen onnodige broodfobie zoals sommigen die hebben :D

Wat ik doe als ik t niet kan opwarmen op stage school :

eiwit shake s; ochtends met bordje warm eten.
Dan vervolgens mee naar school gewoon brood en shake met havermout
thuis dan weer warm eten

O: Havermout, melk, banaan eventueel whey
T (S): Brood met kipfilet en een ei
L (S): Brood met kipfilet en pindakaas
T (S): Brood met kipfilet en een appel
D: Met de pot mee
T: Kwark en pinda's of noten

maak een shake en neem het mee in een container/koude tas.
Anders eet gewoon broodjes met beetje kipfilet.
Beetje flexibiliteit.

niet zeiken en gewoon eten.....

O: Havermout, melk, banaan eventueel whey
T (S): Brood met kipfilet en een ei
L (S): Brood met kipfilet en pindakaas
T (S): Brood met kipfilet en een appel
D: Met de pot mee
T: Kwark en pinda's of noten

is wel erg weinig imo.

Ik eet hetzelfde met nog 1x extra whey en 1 extra warme maaltijd

Terug
Naar boven