Fitness Seller

Mij eerste kuurtje

Status
Niet open voor verdere reacties.

firedsoul

Competitive Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m83
Ik begin me eerste kuurtje pas over 2 maanden maar ik wou ff weten wat jullie ervan vinden

week 1-4 Dianabol 30 mg verdeeld door 3 of 4 porties over de dag
week 1-10 Deca 200 mg
week 1-10 Test Enth. 250 mg

week 13 - 100 mg Chlomid 40 mg nolva
week 14 - 50 mg chlomid 20 mg nolva
week 15 - 50 mg chlomid 20 mg nolva
week 16 - 20 mg nolva

Wou tijdens de gehele kuur ook Proviron nemen. Maar ligt aan hoeveel geld ik heb in ieder geval tijdens de eerste 4 weken als ik Dianabol neem omdat je eigelijk niks aan al dat vocht hebt (behalve kracht) en dat vocht gaat toch weg in de nakuur en die kracht die je er door zou hebben gehad ook dus neem ik liever die Proviron.

Ik wil graag meningen of dit goed voor een eerste kuurtje is. Ik begin er pas mee over 2 maanden dus in die tijd wil ik er zoveel mogelijk meningen over hebben zodat ik het aan kan passen. Wil namelijk niet het eerst aangeschaft hebben en dan nog horen dat het niet goed is zoals vele die fout maken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk trouwens dat ik de proviron pas ga gebruiken als ik vind dat ik teveel vocht vasthoud zodat ik er langer mee kan doen in de kuur als ik proviron voor maar 4-6 weken aanschaf.

Tsja, over 2 maanden ben je in ieder geval net 19 geworden.

Tegenhouden kan ik je niet maar waarom zo snel aan de AAS?
Op zich een goede kuur al vind ik de stack voor een newbie aan de zware kant.

EDIT:

Geen zin om hier me redenen voor AAS in te vullen.

Laatst bewerkt:
BTW als ik echt de stack moet veranderen moet je het zeggen. Maar ik neem ze wel op laage waardes van 200mg/250 mg.

firedsoul zei:
Ik train al wat jaren. Waarom ik AAS ga gebruiken is omdat bodybuilding zoiezo het enigste is in me leven. Ik kan mij levens geschiedenis hier wel op zetten maar tis niet mooi. Als ik het zou doen zou je me misschien wat meer begrijpen maar het gaat in ieder geval na toe dat ik zonder bodybuilding niet echt veel in me leven heb. Ik wil niet zoals al die mensen zijn ik ben al freak omdat ik rood haar heb en een rode baard. Als ik in me 20ste al 50 cm grote armen kan hebben heb ik tenminste iets. Je zou kunnen zeggen dat het een obsessie is en misschien is het ook zo. Maar je kan me zeker niet tegenhouden.

sorry maar denk dat je eerder wat aan Dr. Phil hebt dan aan deze kuur :cool:

AS gaan gebruiken voor jouw doeleinde vind ik ( en denk de meeste hier ) taboe.

Verder is je kuur wat aan de zware kant. Als je toch wil stacken is hij verder wel goed.

Wel nolva bij de hand houden voor het geval van gyno. Ken mensen die zelfs met proviron nog gyno sym. kregen

Nouja in ieder geval bedankt voor het advies. Nolva heb ik zoiezo bij de hand. Je noemt het maar lekker taboe maar bodybuilding is heel belangerijk voor mij. En zeg aub niet dat ik dr.phil nodig heb want dat is bullshit je weet niks over me leven en de redenen waarom ik niet veel vrienden heb. Ik zou maar eens zeggen eens kijken hoe jij opeindigt als je vanaf je 6e tot je 16e word uitgescholden en in elkaar word geslagen door je haarkleur. Ik heb geen dr.phil nodig want ik ben niet suicidal.

Dat zeg ik ook niet.

Maar denk je nou zelf dat roids je problemen weg nemen ? Of beter maakt van wat er vroeger is gebeurd? En wat doe je als je zo terug zakt ? Weer verder kuren , omdat je anders bang bent wat andere mensen van je denken ?

Probeer alleen maar wat duidelijk te maken

als je een paar jaartjes ouder was geweest zou ik het een goede kuur vinden...missch zonder diana...

Ryu zei:
Dat zeg ik ook niet.

Maar denk je nou zelf dat roids je problemen weg nemen ? Of beter maakt van wat er vroeger is gebeurd? En wat doe je als je zo terug zakt ? Weer verder kuren , omdat je anders bang bent wat andere mensen van je denken ?

Probeer alleen maar wat duidelijk te maken

Heb ik problemen dan? Niks maakt goed wat er vroeger is gebeurt. Groot worden is iets wat ik zelf wil. Behalve geestelijk wil ook lichamlijk sterk staan. En ik zou nu echt kappen met denken dat je weet wie ik ben. Het kan me niks schelen wat anderen mensen van me denken anders zou ik zoiezo niet op riods gaan. En kap nu maar met te denken dat je slim bent en alles over me weet. Ik snap je standpunt dat je vind dat ik te jong ben en dan kon ik verwachten maar nu ga je echt te ver mannetje. FF ON TOPIC EN NIET ZEIKEN EN DENKEN DAT JE ALLES OVER ME WEET. Als jullie toch niet willen helpen delete ik het topic wel geen nut om geflamed te worden door mensen die meteen weten wie je bent.

kerel, om je vraagt hier advies. als mensen dan om je achtergrond vragen dan moet je daar niet gek van opkijken. dan moet je een flinke kerel zijn met je grote bek en dus niet om advies hier vragen. normaal zou ik zoiets niet zomaar tegen iemand zeggen maar als jij gerespecteerde mensen hier op de man gaat afrekenen dan kunnen wij dat ook.

geloof mij, wij zeggen het in je eigen belang. roids op 18 a 19 jarige leeftijd kunnen blijvende schade bij je aanrichten. Sorry maar ik werk dan niet mee aan een advies voor een kuur, kan het je enkel maar afraden.

erg onverstandige keus van je kerel dat je het advies van mensen die jarenlang in het vak zitten in de wind slaat.

Latin spirit zei:
kerel, om je vraagt hier advies. als mensen dan om je achtergrond vragen dan moet je daar niet gek van opkijken. dan moet je een flinke kerel zijn met je grote bek en dus niet om advies hier vragen. normaal zou ik zoiets niet zomaar tegen iemand zeggen maar als jij gerespecteerde mensen hier op de man gaat afrekenen dan kunnen wij dat ook.

geloof mij, wij zeggen het in je eigen belang. roids op 18 a 19 jarige leeftijd kunnen blijvende schade bij je aanrichten. Sorry maar ik werk dan niet mee aan een advies voor een kuur, kan het je enkel maar afraden.

erg onverstandige keus van je kerel dat je het advies van mensen die jarenlang in het vak zitten in de wind slaat.

Ik laat helemaal geen advies in de wind. Als iemand zegt dat ik bang word een dinge aantrek van anderen mensen dat slaat nergens op. Als ik geen respect had en geloofde dat hun veel meer ervaring heb zou ik dit topic niet posten.
Maar goed mij excuses. Maar ik ben al zo vaak beoordeeld terwijl mensen me niet kennen dat ik er ziek van werd. Maar goed kan een modje die sluiten of delete?

firedsoul zei:
Ik laat helemaal geen advies in de wind. Als iemand zegt dat ik bang word een dinge aantrek van anderen mensen dat slaat nergens op. Als ik geen respect had en geloofde dat hun veel meer ervaring heb zou ik dit topic niet posten.
Maar goed mij excuses. Maar ik ben al zo vaak beoordeeld terwijl mensen me niet kennen dat ik er ziek van werd. Maar goed kan een modje die sluiten of delete?

Ik zie ook niet hoe ik Ryu,s advies in de wind heb laten staan. Ik reageer alleen af op het feit dat hij praat alsof hij mij kent als persoon en dat ik dus zogenaamd bang word als ik terug val en iets van mensen aantrek... Zo ben ik niet eens.

firedsoul zei:
Heb ik problemen dan? Niks maakt goed wat er vroeger is gebeurt. Groot worden is iets wat ik zelf wil. Behalve geestelijk wil ook lichamlijk sterk staan. En ik zou nu echt kappen met denken dat je weet wie ik ben. Het kan me niks schelen wat anderen mensen van me denken anders zou ik zoiezo niet op riods gaan. En kap nu maar met te denken dat je slim bent en alles over me weet. Ik snap je standpunt dat je vind dat ik te jong ben en dan kon ik verwachten maar nu ga je echt te ver mannetje. FF ON TOPIC EN NIET ZEIKEN EN DENKEN DAT JE ALLES OVER ME WEET. Als jullie toch niet willen helpen delete ik het topic wel geen nut om geflamed te worden door mensen die meteen weten wie je bent.

haha damm mannetje ?

Ik probeer je alleen maar wat duidelijk te maken snotaap. Schijt me helemaal niks wie je bent , want een dumbbell kan je toch niet ontwijken.

Ik heb nergens ook gezegd dat ik je te jong vond. Je moet wel lezen voordat je gelijk uit je vel springt, driftkikker.

Dus voordat je weer gaat beginnen met : Je gaat te ver mannetje ! Denk je eerst maar ff na rustig. Als je me dan nog steeds haat kom je maar langs.

Verder zou ik zeker niet zoveel stacken als eerste kuur. Je hebt dan geen idee waar je goed opreageerd. Houdt het bij een deca/dboll of test/dboll kuur. Eventueel nog Test only kuur.

Het is in principe hetzelfde als met creatine. Je gaat ook niet op het begin gelijk 3 soorten creatine door elkaar gooien. Dan heb je geen idee op welke je goed ging en op welke niet. En dan zal je elke keer voor de volgende keren alle 3 moeten nemen. Aangezien je niet weet welke goed is.

Dus als frontload dboll of hoge dosis test. En vervolgens verder gaan met 1 roid.

Okee ? Of ga ik nu weer te ver ? :cool:

Ryu zei:
haha damm mannetje ?

Ik probeer je alleen maar wat duidelijk te maken snotaap. Schijt me helemaal niks wie je bent , want een dumbbell kan je toch niet ontwijken.

Ik heb nergens ook gezegd dat ik je te jong vond. Je moet wel lezen voordat je gelijk uit je vel springt, driftkikker.

Dus voordat je weer gaat beginnen met : Je gaat te ver mannetje ! Denk je eerst maar ff na rustig. Als je me dan nog steeds haat kom je maar langs.

Verder zou ik zeker niet zoveel stacken als eerste kuur. Je hebt dan geen idee waar je goed opreageerd. Houdt het bij een deca/dboll of test/dboll kuur. Eventueel nog Test only kuur.

Het is in principe hetzelfde als met creatine. Je gaat ook niet op het begin gelijk 3 soorten creatine door elkaar gooien. Dan heb je geen idee op welke je goed ging en op welke niet. En dan zal je elke keer voor de volgende keren alle 3 moeten nemen. Aangezien je niet weet welke goed is.

Dus als frontload dboll of hoge dosis test. En vervolgens verder gaan met 1 roid.

Okee ? Of ga ik nu weer te ver ? :cool:

Je ging te ver door te zeggen wie ik als persoon ben jah. Verder respecteer ik je mening. Niet veel nut om mij snotaap te noemen sinds ik niemand heb uitgescholden maar goed als jij je erdoor beter voelt. ik vind dit een slotje moet hebben want het word toch niks anders dan een dikke flame thread.

Ik heb nooit gezegd dat ik jouw als persoon ken. Ik heb alleen gezegd dat ik niet eens was met jouw doel voor deze kuur.

wel lezen he :rolleyes:

nogmaals ! :cool:

jonge jonge toch, het zit wel diep he!
Deze mensen geven je advies en als dat jou niet aanstaat moet je hier niet posten.
zo flamen op een ervaren en vaak goed adviesgevende bbérs zoals hierboven betuigt niet erg veel respect van jou.

maar goed doe wat jij denkt dat goed is kerel
wij zijn er niet om je uit te schelden of iets over je leven te zeggen
Deze mensen hebben verstand van bb en roids thats all ;)

spirosz zei:
jonge jonge toch, het zit wel diep he!
Deze mensen geven je advies en als dat jou niet aanstaat moet je hier niet posten.
zo flamen op een ervaren en vaak goed adviesgevende bbérs zoals hierboven betuigt niet erg veel respect van jou.

maar goed doe wat jij denkt dat goed is kerel
wij zijn er niet om je uit te schelden of iets over je leven te zeggen
Deze mensen hebben verstand van bb en roids thats all ;)

Waarom lijkt het zo dat ik flame op een ervaren adviesgevende bber? heb ik hem uitgescholden? Nou volgens mij niet was alleen beetje pissed enkel over het zinnetje dat ie zei dat ik bang zou worden en me iets zou aantrekken van mensen alsof ie me kende. Maar dat is nou ook wel duidelijk dat ie anders bedoelde. Ik heb nu toch echt 2 of 3 keer gezegt dat ik Ryu,s mening respecteer en dat hij een ervaren bb,er is en nu flame ik hem? is dit de omgekeerde wereld?

firedsoul zei:
Waarom lijkt het zo dat ik flame op een ervaren adviesgevende bber? heb ik hem uitgescholden? Nou volgens mij niet was alleen beetje pissed enkel over het zinnetje dat ie zei dat ik bang zou worden en me iets zou aantrekken van mensen alsof ie me kende. Maar dat is nou ook wel duidelijk dat ie anders bedoelde. Ik heb nu toch echt 2 of 3 keer gezegt dat ik Ryu,s mening respecteer en dat hij een ervaren bb,er is en nu flame ik hem? is dit de omgekeerde wereld?

Elke vogel zingt zijn lied!

herder waarom zing gij niet!

laat de bellen slaan ! Laat de trommels gaan!

laat de bel , laat de bel trom horen!!

Jezus is geboren!!!!!

Wat ik dus wil zeggen hiermee is : Vrede !!!!!! en on - topic nu !

Dus vriend je begrijpt wat ik bedoel met de 1 roid keuze ? Eventueel wel andere voor frontload ?

Begrijp je dat of wil je er nog meer info over ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven