MuscleMeat

Mij eerste kuurtje

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ryu zei:
Elke vogel zingt zijn lied!

herder waarom zing gij niet!

laat de bellen slaan ! Laat de trommels gaan!

laat de bel , laat de bel trom horen!!

Jezus is geboren!!!!!

Wat ik dus wil zeggen hiermee is : Vrede !!!!!! en on - topic nu !

Dus vriend je begrijpt wat ik bedoel met de 1 roid keuze ? Eventueel wel andere voor frontload ?

Begrijp je dat of wil je er nog meer info over ?

yup ik snap het. Ik wou eventueel dan wel liever de Deca/Test en dan die d-bol er uitlaten. Is het dan wel ok? ik heb zoiezo dit beginnerskuurtje van www.steriod.com.

firedsoul zei:
yup ik snap het. Ik wou eventueel dan wel liever de Deca/Test en dan die d-bol er uitlaten. Is het dan wel ok? ik heb zoiezo dit beginnerskuurtje van www.steriod.com.

Nou om eerlijk te zijn en wat veel mensen ook vinden hier is dat die amerikaan beetje gek in de kop zijn op roid gebied ;)

Test 250 mg
Deca 200 mg

Is opzich een goede kuur. Houdt er wel rekening mee met de volgende punten:

1. Dat deze erg laat inslaan.
2. Je veel vocht zal vasthouden.
3. Kans op gyno er degelijk wel is.
4. Deca niet zo mild is als iedereen zegt
5. Deca tot 18 maanden detecteerbaar blijft in het bloed.

Ryu zei:
Nou om eerlijk te zijn en wat veel mensen ook vinden hier is dat die amerikaan beetje gek in de kop zijn op roid gebied ;)

Test 250 mg
Deca 200 mg

Is opzich een goede kuur. Houdt er wel rekening mee met de volgende punten:

1. Dat deze erg laat inslaan.
2. Je veel vocht zal vasthouden.
3. Kans op gyno er degelijk wel is.
4. Deca niet zo mild is als iedereen zegt
5. Deca tot 18 maanden detecteerbaar blijft in het bloed.

Daarom had ik d-bol erbij als kickstart omdat deca en test laat inslaan. voor vocht wou ik dus proviron slikken maar kun je adviseren hoeveel en vanaf wanneer? gyno moet ik idd op uitkijken. Ik heb wel nolva bij de hand en ben van plan proviron grooste deel van de kuur te slikken.

Als je proviron voor de vocht neemt zou ik gewoon een test/bold kuur doen en geen deca/test.

Voor gyno zou ik gewoon alleen nolva gebruiken als je sym's krijgt

Nolva is het enige wat de gyno van deca kan verhelpen, dus zeker bij de had houden,

ook zou ik proviron tijdens je gehele kuur nemen!!
(of het nou test of dbol wordt)

het helpt tegen je vochtretentie, je wordt harder en werkt tegen een deca-d*ck!

hou het op 25 mg pdg, hou je toch veel vocht vast zou ik 50mg pdg gebruiken!

ben geen voorstander van deca, zou eerder voor de bold gaan zoals ryu al opperde!!

en laten we het aub RELAXED houden.....

succes

G21 zei:
Nolva is het enige wat de gyno van deca kan verhelpen, dus zeker bij de had houden,

ook zou ik proviron tijdens je gehele kuur nemen!!
(of het nou test of dbol wordt)

het helpt tegen je vochtretentie, je wordt harder en werkt tegen een deca-d*ck!

hou het op 25 mg pdg, hou je toch veel vocht vast zou ik 50mg pdg gebruiken!

ben geen voorstander van deca, zou eerder voor de bold gaan zoals ryu al opperde!!

en laten we het aub RELAXED houden.....

succes

thanks daar heb ik wat aan. Ik ben momenteel aan het bulken vandaar de keuze voor deca omdat ik massa wil pakken. 1 tablet proviron is normaal tog 25 mg?

iedergeval goed dat je je in de materie verdiept...daar kunnen trouwens veel 21+ AS gebruikers nog het een en ander van leren dacht ikzo...

yep

1 tab. proviron, 25 mg. !!

Kuurtje zonder de dbol is prima voor een eerste keer.

Ik heb ff vluchtig door het topic heen gekeken.. Als je roids denkt nodig te hebben om een grote jongen te zijn.. dan zou de klap als je er mee stopt wel eens te groot kunnen zijn. Na je kuur zul je zeker een dip hebben.

Als je geestelijk niet stabiel bent is het in mijn ogen gevaarlijk om met roids te spelen..

Succes d'r mee!

slabek zei:
Kuurtje zonder de dbol is prima voor een eerste keer.

Ik heb ff vluchtig door het topic heen gekeken.. Als je roids denkt nodig te hebben om een grote jongen te zijn.. dan zou de klap als je er mee stopt wel eens te groot kunnen zijn. Na je kuur zul je zeker een dip hebben.

Als je geestelijk niet stabiel bent is het in mijn ogen gevaarlijk om met roids te spelen..

Succes d'r mee!

ik ben geestelijk juist sterk en dus ook stabiel. Ik heb nergens gezegt riods nodig te hebben om een grote jongen te zijn. me armen zijn 42 cm natural dus ik voel me al een grote jongen en dus zonder steriods. Dat ik na riods de kans krijg in een dip te komen snap ik ook. Iedereen bedankt voor der advies ik heb alle informatie die ik nodig heb uit deze thread. Gelieve geen rare opmerkingen meer te maken ik snap het al lang mensen.

is de kans op gyno ook al zo groot bij 200mg deca?
ik ga beginnen met een test/deca/winny kuur , is het juist dat de winny de vorming van progesteron tegengaat? ik wou pas na men kickstart beginnen met proviron en heb nolva bij de hand.

bencher zei:
ik ga beginnen met een test/deca/winny kuur , is het juist dat de winny de vorming van progesteron tegengaat? ik wou pas na men kickstart beginnen met proviron en heb nolva bij de hand.

wat gebruik je voor je kickstart dan winny tabs?

bencher zei:

ieder lichaam is anders en reageert anders op elk middel, zou dus best kunnen met 200mg deca!
het is niet echt voordehand liggend, maar zou dus altijd nolva bij de hand houden tegen gyno!! is namelijk het enige wat tegen progesteron werkt!!

proviron is prima om je vochtretentie te controleren, het zorgt ook voor een hoger test. pijl in je bloed aangezien een veel kleinere pecentage van je test en deca zal aromatizeren!

stop echter wel met je proviron zodra je met je winny begint, een combinatie van deze middelen kan voor erge androgene bijwerkingen zorgen (acne, haaruitval, lichaamshaargroei)
ook zal winny opzich aanzienlijk de vochtretentie tegengaan dus is het niet nodig extra risico´s te lopen!

ook zal je voeding een belangrijke rol spelen bij je vocht/vet retentie!

succes!

heeeeeele diepe zucht!!!

Sorry hoor maar dit gaat er bij mij gewoon niet in. Als je AS wilt gaan gebruiken moet je idd stevig in je schoenen staan en in ieder geval een begeleidende buddy, vriendin of wat dan ook hebben, om je bij te staan en in de gaten te houden. Mijn vermoeden zegt mij dat deze gast niet deze luxe heeft. Heb dit forum altijd gerespecteerd om zijn eerlijke meningen en adviezen en vindt dat het ook zo moet blijven.
Maar deze gast heeft duidelijk niet alles op een rijtje! Vindt je het GVD logisch dat hij geen vrienden heeft gezien zijn onnozele reacties op een kritische noot.
Oh ja voordat je zelfmoord gaat plegen, dit bericht is een alle lezers en dus niet op jou gericht (anders voel je weer aangevallen :suicide: )

Met vriendelijk groet

op zich goed kuurtje...de dboll kan er eventueel uit. maar als je een kickstart wilt voordat de test-deca gaan werken, moet je idd de dboll erin houden.

De waardes zijn in ieder geval niet TE hoog.

Als je bang bent voor vocht...weer juist: proviron.

Heb eigenlijk verder geen aanmerkignen op het kuurtje zelf.

Laatst bewerkt:
Wat betreft je leeftijd ligt de keuze bij jezelf.

Maar vraag me toch welke basis je met je fysiek nu gelegd heb en hoe je voedingsschema eruit ziet. :)

dice zei:
heeeeeele diepe zucht!!!

Sorry hoor maar dit gaat er bij mij gewoon niet in. Als je AS wilt gaan gebruiken moet je idd stevig in je schoenen staan en in ieder geval een begeleidende buddy, vriendin of wat dan ook hebben, om je bij te staan en in de gaten te houden. Mijn vermoeden zegt mij dat deze gast niet deze luxe heeft. Heb dit forum altijd gerespecteerd om zijn eerlijke meningen en adviezen en vindt dat het ook zo moet blijven.
Maar deze gast heeft duidelijk niet alles op een rijtje! Vindt je het GVD logisch dat hij geen vrienden heeft gezien zijn onnozele reacties op een kritische noot.
Oh ja voordat je zelfmoord gaat plegen, dit bericht is een alle lezers en dus niet op jou gericht (anders voel je weer aangevallen :suicide: )

Met vriendelijk groet

Beetje overdreven reply vind je niet? En dit van iemand die 6 kilo minder weegt. Ik sta sterk in me schoenen en ik zei niet dat ik geen vrienden had maar niet zoveel. Als je echt de reden ervoor wilt weten is omdat ik op een nieuwe school zit en ook ver uit de buurt van me oude waar ik genoeg vrienden had. Ik respecteer jou mening niet want je lift zelf blijkbaar niet eens lang met je 78 kg toch ga je zelf aan de steriods of je nou 22 bent of niet. Ik vind dat het gaat om hoe lang je het doet niet je leeftijd met je stats lift je volgens mij niet eens een jaartje. En dat voordat je zelfmoord gaat plegen zinnetje zal ik maar nog eens overlezen je lijkt net zo zielig kind nu die andere uitscheld omdat ze zich niet goed voelen. ik snap nu ook waarom. Je lift blijkbaar niet eens een jaartje. en dan al aan de AAS( en mij beetje flamen he?). Je kunt zeggen dat ik me aangevallen noem maar ga dan ook geen zielige dingen zeggen zoals voordat je zelfmoord gaat plegen dat is ver van volwassen weg. Aan de anderen ik respecteer jullie meningen en nog eens mij excuses aan de aanvlieging tegenover Ryu. En of ik me snel aangevallen voel heeft eerde rmet mij verleden te maken en niet of ik alles op een rijtje heb. Ik sta sterker in me schoentje dan jou mannetje jij hebt niet eens de helft meegemaakt wat ik nu al in me leven heb gehad... Of beoordeel ik jou maar gewoon aan die post van je net zoals je bij mij deed? Wie weet :suicide:.

Laatst bewerkt:
Marky zei:
Wat betreft je leeftijd ligt de keuze bij jezelf.

Maar vraag me toch welke basis je met je fysiek nu gelegd heb en hoe je voedingsschema eruit ziet. :)

Stats:

84 kg
1.80 m (zonder schoenen)

Armen: 42 cm
(metingen komen er echt aan ik vind de andere onderdelen net zo belangerijk maar het meetlintje is kwijt)
De rest heb ik niet gemeten maar worden ook net zo goed en hard getraint.

Train 5 keer per week met alle lichaams delen door de week verspreid.

Zondag: Rust
Maandag: Benen
Dinsdag: Schouders , traps
Woensdag: Rust
Donderdag: Biceps , onderarmen
Vrijdag: Lats , buikspieren , kuiten
Zaterdag: Triceps , Borstkas , Buikspieren.

Voedingschema (momenteel bulking)

8 uur: 250 mg Kwark , 2 kommetjes havermout , banaan, Multivitaminen
10 uur: halve kip met rijstwafels en langzame koolhydraat koekjes
1 uur: Biefstuk of eieren met rijst
3 uur: Eieren met rijstwafels groente en fruit.
5 uur: Whey shake met wat langzame koolhydraten
7 uur: avondeten
9 uur: 250 mg kwark of boterham met pindakaas. Visolie pilletjes.

vind je schema nog verre weg goed voor een kuur. Kijk ff bij de stickey's bij voeding sectie.

succes

Ryu zei:
vind je schema nog verre weg goed voor een kuur. Kijk ff bij de stickey's bij voeding sectie.

succes

Dit werkt gewoon goed voor mij. Kun je toelichten wat er slecht aan is? in de kuur verhoog ik met calorieen met 20 procent en maak me eiwit natuurlijk hoger.

Voor de rest dank je Ryu ik geef je ook een karma punt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven