Fitness Seller

Mij eerste kuurtje

Status
Niet open voor verdere reacties.
firedsoul zei:
Beetje overdreven reply vind je niet? En dit van iemand die 6 kilo minder weegt. Ik sta sterk in me schoenen en ik zei niet dat ik geen vrienden had maar niet zoveel. Als je echt de reden ervoor wilt weten is omdat ik op een nieuwe school zit en ook ver uit de buurt van me oude waar ik genoeg vrienden had. Ik respecteer jou mening niet want je lift zelf blijkbaar niet eens lang met je 78 kg toch ga je zelf aan de steriods of je nou 22 bent of niet. Ik vind dat het gaat om hoe lang je het doet niet je leeftijd met je stats lift je volgens mij niet eens een jaartje. En dat voordat je zelfmoord gaat plegen zinnetje zal ik maar nog eens overlezen je lijkt net zo zielig kind nu die andere uitscheld omdat ze zich niet goed voelen. ik snap nu ook waarom. Je lift blijkbaar niet eens een jaartje. en dan al aan de AAS( en mij beetje flamen he?). Je kunt zeggen dat ik me aangevallen noem maar ga dan ook geen zielige dingen zeggen zoals voordat je zelfmoord gaat plegen dat is ver van volwassen weg. Aan de anderen ik respecteer jullie meningen en nog eens mij excuses aan de aanvlieging tegenover Ryu. En of ik me snel aangevallen voel heeft eerde rmet mij verleden te maken en niet of ik alles op een rijtje heb. Ik sta sterker in me schoentje dan jou mannetje jij hebt niet eens de helft meegemaakt wat ik nu al in me leven heb gehad... Of beoordeel ik jou maar gewoon aan die post van je net zoals je bij mij deed? Wie weet :suicide:.
ff iemand beoordelen opb gewicht :rolleyes:
ken gasten die 10kg meer wegen met dezelfde lengte, toch lijk ik groter, ken aan de andere kant ook gasten die 5-6kg minder wegen en even groot of zelfs groter lijken.
dice's post was ook verre van goed maar deze reactie komt ook niet echt "volwassen" over m8, miss. is de kerel ook wel net zoals ik met 55kg moeten beginnen, wat verwacht je dan, na 1 jaar 90kg? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
enrico zei:
ff iemand beoordelen opb gewicht :rolleyes:
ken gasten die 10kg meer wegen met dezelfde lengte, toch lijk ik groter, ken aan de andere kant ook gasten die 5-6kg minder wegen en even groot of zelfs groter lijken.
dice's post was ook verre van goed maar deze reactie komt ook niet echt "volwassen" over m8.

hey koekje van eigen deeg. Ik ben ook niet de gene die 22 jaar is hier hij stelt zeker geen goed voorbeeld. En iemand beoordelen en zegen dat ik suicidal is wel ok dan :rolleyes:. Maar goed ik ben klaar met die gozer. En ik ben zelf ook heel licht begonnen. Ik snap wel dat gewicht niet alles is maar ik gaf gewoon koekje van eigen deeg lekker iemand beoordelen terwijl ik zijn karkater en lichaam niet.

Laatst bewerkt:
ik zei toch dat ik zijn post ook niet goedkeurde...
het gaat me gewoon om het feit dat het een kinderachtige manier is om je te uiten (imo)

als je wilt weten wat een eerste dbol / deca kuurtje doet moet je ff mijn log in de gaten houden. Ik doe een kickstart dboll 25 mg van 4 weken en 8 weken deca 200 mg..

enrico zei:
ik zei toch dat ik zijn post ook niet goedkeurde...
het gaat me gewoon om het feit dat het een kinderachtige manier is om je te uiten (imo)

Tja ik ga me niet volwassen gedragen als iemand als een pestkop van 10 jaar oud me zo afsnauwt. Als ik word afgesnauwd als een hond omdat ik een zwaar leven heb gehad en dan zeggen dingen zoals: "voordat je zelfmoord gaat plegen" en een suicidal poppetje er ook nog eens bij zetten. En he je bent volwassen als je 21 bent die gast is 4 jaar ouder en dan gedraagt ie zich zo.

younggod zei:
als je wilt weten wat een eerste dbol / deca kuurtje doet moet je ff mijn log in de gaten houden. Ik doe een kickstart dboll 25 mg van 4 weken en 8 weken deca 200 mg..

yup ik volg je logje al een tijdje goeie log trouwens. Wat is je mening over d-bol zover?

respect krijg je door respect te geven.
gedraag je je volwassen, dan zal men je op volwassen manier behandelen, het feit dat hij 4 jaar ouder is, is een erg lam excuus om je gedrag te verdedigen.

enrico zei:
respect krijg je door respect te geven.
gedraag je je volwassen, dan zal men je op volwassen manier behandelen, het feit dat hij 4 jaar ouder is, is een erg lam excuus om je gedrag te verdedigen.

ja jongen leg het maar allemaal op mij. Maar ik ga liever ON TOPIC. Als je een probleem met me gedrag hebt PM je me maar. Ik gaf koekje van eigen deeg. En of ik een lam excuss gaf kan me niet echt schelen in mij ogen verdiende hij koekje van eigen deeg klaar. Ben je trouwens een maat van hem ofsow? OWJA toende hij respect? NEE absoluut niet dus dan krijgt hij ook geen respect van me of wel? dus je zinnetje klopt niet echt.

neen, ken hem niet eens, en neen ik leg het niet allemaal op jou! :mad:
hij is even fout als jij, maar het correcte om te doen is zulke dingen negeren OF op een volwassen manier reageren, zulke reacties lokken alleen maar nieuwe verbale(geschreven dan :D) agressie uit ;)

on topic maar weer ;)

enrico zei:
neen, ken hem niet eens, en neen ik leg het niet allemaal op jou! :mad:
hij is even fout als jij, maar het correcte om te doen is zulke dingen negeren OF op een volwassen manier reageren, zulke reacties lokken alleen maar nieuwe verbale(geschreven dan :D) agressie uit ;)

on topic maar weer ;)

Ik heb het ook voor een dagje genegeerd maar ik vond het eigelijk uiteindelijk een zaak om er iets tegen te doen. Het is niet echt een belediging tegen mij maar in het algemeen tegen iemand die een hard leven heeft. Als iemand van ze 6 tot 16e ernstig is gepest. Ga je het niet zomaar inwrijven door dingen te zeggen als "Voordat je zelfmoord Gaat plegen" "je staat niet stevig in je schoenen (vertrouw me dat sta je dan juist wel als je zoiezo in al die tijd niet eens aan zelfmoord hebt gedacht)" en een beetje suicide poppetjes erin zetten zo van toe maar pleeg maar zelfmoord. Ik ben op deze wereld om te leren en om een doel te zetten waarom zou je dan zelfmoord plegen?. ANYWAYS ON TOPIC. Al zou me het niet verbazen als dice nog ff de bloemtjes komt buitenzetten. Dat zou elke pestkop doen ;).(en ach voor deze zal ik wel de volwassen en zijn gedrag dit keer negeren)

Laatst bewerkt:
firedsoul zei:
yup ik volg je logje al een tijdje goeie log trouwens. Wat is je mening over d-bol zover?

ik ga vanavond na mijn training borst weer posten dus check hem vanavond of morgen. Dan laat ik mijn standpunt wel weten van de dboll tot nu toe...

firedsoul zei:
Dit werkt gewoon goed voor mij. Kun je toelichten wat er slecht aan is? in de kuur verhoog ik met calorieen met 20 procent en maak me eiwit natuurlijk hoger.

Voor de rest dank je Ryu ik geef je ook een karma punt.

Nou kijk dit werkt nu gewoon goed voor je. Maar als je in een kuur zit zal je dubbel zo hard moeten werken. Zowel met rust als voeding en training.

Als dit schema echt zo goed was leek het mij dat AS niet nodig was toch ?

de tijden zijn in iedergeval goed. Ik zou zeker een post workout shake erin gooien. Dus dextrose en whey.

Verder veel meer eiwitten in je laatste maaltijd. Denk je dat je lichaam genoeg heeft aan wat kwark en broodje pinda boter om de hele nacht op te branden en herstellen ? Ik zou hier minstens 60 a 80 gram proteine tot je nemen. Liefst van verschillende soorten.

En langzame koolhydraat koekies ??? Wat the **** is dat , hahah heb ik nog nooit van gehoord. En in een rijstewafel zit 8 gram koolhydraten. Als je rond de 55 a 75 gram KH wil halen per maaltijd moet je wel t*ring veel van die dingen naar binnen rassen :D

Wat ik zou doen is gewoon ff goed stickey lezen. Stel een nieuw voeding schema op. Zet daarin wat de verhoudingen zijn tussen KEV. En hoeveel Kcal en KEV per maaltijd. Dit is veel overzichtelijker en dan kunnen ervaren kuurders bepalen of het goed is of niet.

Het is namelijk zo zonde als je zoveel geld uitgeeft aan een kuur als je er niet het maximale uitgaat halen.

Succes

firedsoul zei:
Nouja in ieder geval bedankt voor het advies. Nolva heb ik zoiezo bij de hand. Je noemt het maar lekker taboe maar bodybuilding is heel belangerijk voor mij. En zeg aub niet dat ik dr.phil nodig heb want dat is bullshit je weet niks over me leven en de redenen waarom ik niet veel vrienden heb. Ik zou maar eens zeggen eens kijken hoe jij opeindigt als je vanaf je 6e tot je 16e word uitgescholden en in elkaar word geslagen door je haarkleur. Ik heb geen dr.phil nodig want ik ben niet suicidal.

roids kunnen je psychisch in de war brengen en dan ben je in jouw geval ver van huis... er zijn al gevallen bekend van mensen die (zelf)moord plegen door de roids.

verder ziet je kuur er netjes uit vindt ik, misschien wat hcg erbij..

Dicht op verzoek topicstarter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven