ff iemand beoordelen opb gewichtfiredsoul zei:Beetje overdreven reply vind je niet? En dit van iemand die 6 kilo minder weegt. Ik sta sterk in me schoenen en ik zei niet dat ik geen vrienden had maar niet zoveel. Als je echt de reden ervoor wilt weten is omdat ik op een nieuwe school zit en ook ver uit de buurt van me oude waar ik genoeg vrienden had. Ik respecteer jou mening niet want je lift zelf blijkbaar niet eens lang met je 78 kg toch ga je zelf aan de steriods of je nou 22 bent of niet. Ik vind dat het gaat om hoe lang je het doet niet je leeftijd met je stats lift je volgens mij niet eens een jaartje. En dat voordat je zelfmoord gaat plegen zinnetje zal ik maar nog eens overlezen je lijkt net zo zielig kind nu die andere uitscheld omdat ze zich niet goed voelen. ik snap nu ook waarom. Je lift blijkbaar niet eens een jaartje. en dan al aan de AAS( en mij beetje flamen he?). Je kunt zeggen dat ik me aangevallen noem maar ga dan ook geen zielige dingen zeggen zoals voordat je zelfmoord gaat plegen dat is ver van volwassen weg. Aan de anderen ik respecteer jullie meningen en nog eens mij excuses aan de aanvlieging tegenover Ryu. En of ik me snel aangevallen voel heeft eerde rmet mij verleden te maken en niet of ik alles op een rijtje heb. Ik sta sterker in me schoentje dan jou mannetje jij hebt niet eens de helft meegemaakt wat ik nu al in me leven heb gehad... Of beoordeel ik jou maar gewoon aan die post van je net zoals je bij mij deed? Wie weet.
ken gasten die 10kg meer wegen met dezelfde lengte, toch lijk ik groter, ken aan de andere kant ook gasten die 5-6kg minder wegen en even groot of zelfs groter lijken.
dice's post was ook verre van goed maar deze reactie komt ook niet echt "volwassen" over m8, miss. is de kerel ook wel net zoals ik met 55kg moeten beginnen, wat verwacht je dan, na 1 jaar 90kg?

.
) agressie uit 
Wat the **** is dat , hahah heb ik nog nooit van gehoord. En in een rijstewafel zit 8 gram koolhydraten. Als je rond de 55 a 75 gram KH wil halen per maaltijd moet je wel t*ring veel van die dingen naar binnen rassen