XXL Nutrition

Mijn 1e kuur. 10 weken Test-e en afsluiten met Winny

Bezoekers in dit topic

Waarom niet doorspuiten maar ook rusten??
 
Als je schat dat het maar 1 week duurt direct nu de spuit erin duwen gab en dan een week rust nemen. Dat ene weekje niet trainen maakt geen flikker uit. IK kon de eerste week ook niet trainen. Kijk je "levels" zijn pas na 3/4 weken op de gewenste hoogte. Als je schat dat het weken duurt idd gewoon stoppen maar als je denkt dat het met een week over is SPUITEN!!!!
 
Ja gewoon doorblijven gaan, je herstel zal alleen maar sneller gaan als je blijft spuiten. Succes bro komt allemaal wel goed..
 
zit ie er al in??
 
flauw hoor, kleine tegenslag en dan meteen doen of dit forum niet meer bestaat :mad:

;)
 
flauw hoor, kleine tegenslag en dan meteen doen of dit forum niet meer bestaat :mad:

;)

He zo is het niet, beetje flauw om zo'n opmerking te maken! Baal serieus van die tegenslag en ik heb het verder ook erg druk op werk. Omtrent de kuur:Ik heb een beslissing gemaakt, en ik ga nu mijn 2e rustweek in. Schouder voel ik nog klein beetje, hoop erg dat het deze week hersteld(is aanhechting aan mn sleutelbeen van voorste schouderkop). Hopelijk kan ik volgende week weer trainen. Afhankelijk hoe het volgende week gaat, plan ik de nieuwe start van mijn 1e kuur. Tegen die tijd zal ik dit topic weer updaten.

Kortom> be patient...jullie horen zeker nog van me! Die kuur loopt niet weg, zodra alles tip top in orde is dan komt er een mooie log, met hopelijk mooie resultaten.
 
je weet wat ze zeggen van uitsel komt afstel ;)
 
Veel su6! Ik ga je log goed in de gaten houden want dit word denk ook mijn eerste kuur.
 
He bro's,

effe een korte update.
Ten 1e sorry dat ik weinig tot niet meer gepost heb. Dit omdat ik er erg gefrustreerd ben geweest/geworden door de blessure die ik heb opgelopen en dat ik mijn kuur dus heb moeten afbreken. Ik hield me hierdoor ook minder bezig met het board, omdat dat me confronteerde met afgebroke kuur etc, en ik was al gefrustreerd genoeg! Dus jongens, was geen disrespect naar jullie toe, ik waardeer alle hulp die ik tot nu toe met mn kuur voorbereidingen heb gehad van jullie!

Ik zit inmiddels in mijn 4e rustweek, en ik heb net 1 behandeling bij de fysio gehad.
Ik ben dus door de huisarts doorverwezen naar de fysio. Ik heb daar mijn 1e behandeling gehad, volgens de fysio ging het om een paar wervels (ter hoogte van tussen mn schouderbladen) die niet goed stonden. Zij knelden de zenuwbaan af, en die raakte geirriteerd en daarom kreeg/heb ik last aan mn aanhechting v mn traps...als ik mn arm strek alsof ik een barbell voor me langshoud) >> is de diagnose van de fysio. Hij heeft me daar gekraakt(die wervels) en het is nu al bijna weg. Hij schatte een behandeling of 4 a 5. en dan moet het weg zijn. Hij vondt het niet een grote blessure. Dit valt dus wel gelukkig mee, mits hij gelijk heeft. Ik ga niet te vroeg hopen maar ik zie het maar gelaten af. Voor duidelijkheid, tis toch meer de aanhechting van de trapezius op het sleutelbeen.

Kortom conclusie...ik mag in mijn handjes klappen als ik vanaf april weer pijnloos kan trainen en hier hoop ik eig op. Mijn idee is dus in april zonder gear gaan trainen...om zo er weer in te komen en op mijn oude level te komen (qua kracht). Qua massa > ik zit nog steeds op hetzelfde gewicht, mn vet% is iets gestegen..want ik ben hetzelfde blijven eten als 1e week v kuur. Ik heb zoiets, als ik dadelijk in april begin, dan verlies ik dat vet toch wel weer.

Zo'n grote blessure heb ik nog niet eerder gehad en ik was er tot mn 1e behandeling v de fysio goed ziek van! Het heeft wel mijn beide ogen weer geopend en ervoor gezorgd dat mijn motivatie nog erger/groter is als voorheen (wist eerder niet dat dit mogelijk was maargoed :P)!
Eerst in April(ruim genomen, want ik weet niet hoe lang het nodig heeft om weer terug op mn oude niveau te komen) maar er weer langzaam inkomen, en afhankelijk hoe dat gaat...plan ik mn kuur die ik dan opnieuw start. Hoe dan ook , die kuur komt er zeker zodra ik weer helemaal fit& in vorm ben!!

Ik zal hier dus pas posten en mn log secuur verwoorden, wanneer ik mn kuur ga starten.

Gr
 
Das klote man.
Sterkte en veel succes met je herstel.
 
Da`s toch een serieuze blessure maat!

Komt goed...
 
gewoon goed laten genezen nu en dan als alles weer in orde is dan weer goed gaan trainen succes en beterschap
 
Da`s toch een serieuze blessure maat!

Komt goed...

jackydenbels zei:
gewoon goed laten genezen nu en dan als alles weer in orde is dan weer goed gaan trainen succes en beterschap

Yeps, idd serieuze blessure. Maar het gaat al beter. Mn wervels staan nu goed, en de zenuwbaan is zich aan het herstellen (volgens fysio), het pijnlijke/vastzittende gevoel wat ik had bij 1 beweging, is nu weg...hangt nog beetje een vaag gevoel, maar ik vermoed dat dit 1 weekje nodig heeft eer dat het weg is. Hopelijk kan ik volgende week beginnen met trainen. Ik heb dan (volgende week dus) al 5 (deze week is mijn 5e week rust dus) weken niet getraind, ben wel goed blijven eten...dik in de 3000 kcal (100 gr rijst per dag minder dan in mn dieet van dit log heb beschreven en geen stroop). Mn vet% is iets gestegen.
Ik zal doordat ik 5 weken niet heb kunnen trainen, wel terug zijn gevallen in kracht waarschijnlijk. Dus ik ga vanaf volgende week eerst rustig aan opbouwen. En zodra ik op mn oude niveau zit, dan gaat de 1e spuit erin en start de kuur opnieuw :D! Komt helemaal goed!

Maare bro's > bedankt voor de support!!
 
Back
Naar boven