AndroidHealthClinic

mijn 1e kuur

Bezoekers in dit topic

omggggggg ik weet het niet ik hoor van allekante dat ik dit kuur moet doen omdat ik voor het 1e keer kure keihard op gaat en g oed moet doen maar ik denk nu om een test only te doen van 10 weke op 500 mg

en de volgende kuur zou dan met deca of dianabol kunnen zijn

dat is wel een optie tog?

kan je doen.
 
SOWww man egt supper vettig hoej jij skrijft zonder puntuh en met fat koele words ok nog iss en zinsbouw so goed die is klopt helemaal jij weet......

Waarom gebruiken alle topicstarters van vandaag van die irritante puberale woorden en onleesbare zinnen?? :mad: **** man kap even met die tmf taal alsjeblieft, echt het is zwaar irritant, onleesbaar en als je dan toch serieus advies wil kom dan allereerst ook serieus over zou ik zeggen.
 
Gast doe gewoon 500mg test en 200mg deca. Gegarandeerd succes (mits je echt spul hebt tenminste)...
 
en neem je dat dan dagelijks of weekelijks (noob vraag)!!!!
weet weinig van anabolen en wil er graag wat meer van weten.
 
kijk je kuur die je hebt samengesteld is perfect, de deca en de testo gewoon zo houden. Een vriend van mij heeft laatst precies dezelfde kuur gepakt maar dan zonder dianabol en heeft tog wel 15 kg me gepakt. Dus je kan de dianabol weglaten. 8 weken op deca en testo en dan kun je op eind van je kuur nog wat stromba pakken. Dus dia weghalen en stromba erin en je hebt een heerlijk eerste kuurtje waar je zeker hard mee zal gaan groeien.
 
ik weet het niet ik begin in nov of dec dus ik heb nog ruime tijd om na te denke
 
ik weet het niet ik begin in nov of dec dus ik heb nog ruime tijd om na te denke

denk er maar es rustig over na bro, want je kan de test wel op 250 mg laten en de deca op 200 of 300 mg in de week maar dan kom je maar 7 a 8 kg aan terwijl als je dubbele doseringen pakt tog wel als eerste kuur 15 kg kan pakken met een goede voedingsschema. Dit spreek ikuit ervaring en wat ik zie om me heen. En je moet echt niet bang gaan worden dat je een beetje hoog doseert. Kijk naar die andere mede DBB leden op hoeveel mg hun per week zitten en wat ze allemaal gebruiken.;)
 
ja weet ik mu tai.

dus ji zegt dat i kdie dianabol weg moet laten en winny moet neme??? en die test en die deca zo late?
 
Muaythai: iik ben het niet helemaal eens met je beredenering over de doseringen.. Jij vind het dus een must om 500 mg test minimaal per week te zetten?
Imo moet je zo laag mogelijk beginnen (natuurlijk wel redelijk zijn) , om te kijken wat het met je doet!
250 mg test en 200 mg deca is imo ogen een perfect beginnerskuurtje omdat de dip dan alleen maar kleiner is!

Imo hoef je de eerste kuur echt geen 15 kilo te pakken, je houdt ze toch niet vast en je kunt dat altijd nog later doen als je meer ervaren bent;)
 
ja weet ik mu tai.

dus ji zegt dat i kdie dianabol weg moet laten en winny moet neme??? en die test en die deca zo late?

inderdaad, als je echt en echt wilt gaan knallen tenminste. Ik weet ook eigenlijk niet wat je doel is maaja dat terzijde dianabolweglaten en winny op het einde nemen voor meer strakheid. Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik heb zelf in mijn eerste kuur test met boldenone gebruikt. Maar toen ikde doseringen had verhoogd naar 500 mg(test) vlogen de kg er op aan. Ik begon ook met 250 mg per week. Dacht ook van beginnerskuur dit dat. Maar vond het wel jammer dat ik niet in het begin had gedaan.Gewoon 2 x per week injecteren en zo 8 weken lang en daarna lekker strombas erin. Dat wordt tevens mijn volgende kuur. Je kunt strombas 3 weken nemen of 4.
 
Muaythai: iik ben het niet helemaal eens met je beredenering over de doseringen.. Jij vind het dus een must om 500 mg test minimaal per week te zetten?
Imo moet je zo laag mogelijk beginnen (natuurlijk wel redelijk zijn) , om te kijken wat het met je doet!
250 mg test en 200 mg deca is imo ogen een perfect beginnerskuurtje omdat de dip dan alleen maar kleiner is!

Imo hoef je de eerste kuur echt geen 15 kilo te pakken, je houdt ze toch niet vast en je kunt dat altijd nog later doen als je meer ervaren bent;)

koen waarom kuren mensen om aan te komen. En ik weet zeker dat elke forum lid die hier op DBB zit blij is met 15 kg jij ook!! En ik weet zeker dat hij van 1 spuitje in de week niet veel zal groeien, dat bewijst gewoon de praktijk.
Je kan hier wel lopen zeggen van tis beter dit en dat maar of je doet goed of je doet het niet. Je moet gewoon zoveel mogelijk pompen tijdenms die 10 weken.
 
kijk je kuur die je hebt samengesteld is perfect, de deca en de testo gewoon zo houden. Een vriend van mij heeft laatst precies dezelfde kuur gepakt maar dan zonder dianabol en heeft tog wel 15 kg me gepakt. Dus je kan de dianabol weglaten. 8 weken op deca en testo en dan kun je op eind van je kuur nog wat stromba pakken. Dus dia weghalen en stromba erin en je hebt een heerlijk eerste kuurtje waar je zeker hard mee zal gaan groeien.

8 weken voor de test e vindt ik te kort ivm de lange esthers dit min. voor 10 weken en de deca voor 9 weken... Kom je mooi uit met de nakuur. Kun je 2 weken na je laatste spuitje je nakuur erin gooien!!!
 
koen waarom kuren mensen om aan te komen. En ik weet zeker dat elke forum lid die hier op DBB zit blij is met 15 kg jij ook!! En ik weet zeker dat hij van 1 spuitje in de week niet veel zal groeien, dat bewijst gewoon de praktijk.
Je kan hier wel lopen zeggen van tis beter dit en dat maar of je doet goed of je doet het niet. Je moet gewoon zoveel mogelijk pompen tijdenms die 10 weken.


Hoezo van 1 spuitje in de week niet groeien. Testo e en Deca gaan in 1 spuit... Groei je echt wel hard op. Nu snap ik je niet meer bro...:o

Zoveel mogelijk pompen? Ja in de sportschool!!!!
 
250 test en 200 deca en je zult gaan als een banaan :D

It's all you need.

Nog geen halve gram per week en bij goeie voeding training en rust kun je 10 kilo gainen. heb m zelf ook gedaan.
 
ja ik ben ook zeer massief vandaar die kuur

mijn stats zijn 1.78
107 kilo
15 % vet
train bijna 2.5 jaar

maar ik laat die test op 500 en die deca op 400 mg dat staat vast mischien dat ik die dianabol weg pleur en winny erin gooi 4 weke ofzo voor harder en droger uit te kome daar twijfel ik nu

als ik die winny erin gooi welke week kan ik dat het beste beginne ?
 
Hey
Kan je niet zonder een kuur.lukt mij ook hoor.
 
ja ik ben ook zeer massief vandaar die kuur

mijn stats zijn 1.78
107 kilo
15 % vet
train bijna 2.5 jaar

maar ik laat die test op 500 en die deca op 400 mg dat staat vast mischien dat ik die dianabol weg pleur en winny erin gooi 4 weke ofzo voor harder en droger uit te kome daar twijfel ik nu

als ik die winny erin gooi welke week kan ik dat het beste beginne ?

je kan gewoon na de laatste inject van je deca en test gerust aan je winny beginnen, ik zou gaan voor injects. Om de dag in je schouder prikken.;)
 
[/B]

Hoezo van 1 spuitje in de week niet groeien. Testo e en Deca gaan in 1 spuit... Groei je echt wel hard op. Nu snap ik je niet meer bro...:o

Zoveel mogelijk pompen? Ja in de sportschool!!!!

bro, ik heb het erover als je deca en test op 500mg en 400mg zet kun je het beste verdelen over 2 x per week spuiten.
 
Back
Naar boven