XXL Nutrition

mijn 4e kuurtje

Rocco

Cool Novice
Waardering
0
Hallo DBB,

Mijn naam is Rocco.Ik ben een nieuwe lid van de DBB en al een hoop info verzamald (denk ik ). Maar heb nog wat hulp nodig bij m'n volgende kuurtje.
Ik train al 4 jaar

24 jaar
1.72
70 kg 9%

m'n 1e kuurtje was in 2000 test+deca FEAK
m'n 2e kuurtje was in maart 2004 primobolan+sustanon 6 weken. zonder nakuur. 9 kg gepakt niks overgehouden. ???
m'n 3e kuurtje was in september 2004 anapolon+sustanon 6 weken.zonder nakuur.10 kg gepakt 3 overgehouden

Wat de nakuur betreft: Mijn leverancier zei dat het niet nodig was.Nu heb ik een ander leverancier en plan mijn 4e kuurtje voor in december.

voor 6 weken
wk 1+2 500mg test
wk 3+4 750 mg test
wk 5+6 500 mg test

wk 1 Deca van GS 200mg/ml flesje 10ml
wk 3 Deca van GS 200mg/ml flesje 10ml

wk 3t/m6 pregnil

OF ik ben van plan 10 wk kuurtje

wk 1t/m5 stromba+primo en dan wk 6t/m10 test+deca (kuurtje van boven).en tussendoor pregnil.

Alvast bedankt

Groet

Rocco

Ik vind het 3x niks!! of het nu komt hoe je het neer hebt gezet of niet op en afbouwen is bull!!

en hoe ga je je hcg gebruiken?

Mr J kom alsjeblieft weer met je links want deze mijnheer kan nog wel wat kennis gebruiken

• Topic Starter Topic Starter
Ryu zei:
Mr J kom alsjeblieft weer met je links want deze mijnheer kan nog wel wat kennis gebruiken

Hoezo dat dan?? Ik heb alles doorgelezen en ook op andere site's. Als ik het niet weet kun je het toch wel verbeteren.

Ik koop mijn spullen bij een prof BB. <knip> Dit was het schema die hij aan mij gaf. Hij zegt clomid is zelfde als pregnil en Nolva is alleen nodig als je b*ch tits krijgt.
Hoe zou een normaal schema uitzien dan?

/edit
Even wat gegevens van die prof weggehaald...

Laatst bewerkt door een moderator:
/edit:
Moet jij hem niet quoten bro, en je kan wel iets liever reageren. :)

je hebt gelijk poepie :D

Laatst bewerkt:
Rocco zei:
Hoezo dat dan?? Ik heb alles doorgelezen en ook op andere site's. Als ik het niet weet kun je het toch wel verbeteren.

Ik koop mijn spullen bij een prof BB. <knip> Dit was het schema die hij aan mij gaf. Hij zegt clomid is zelfde als pregnil en Nolva is alleen nodig als je b*ch tits krijgt.

Hmmm, denk dat hij dit niet zo bedoelt heeft maar goed.

Zorg voor een goede nakuur, maar dat zal je nu wel duidelijk zijn. Doe de test voor 10 of 12 weken icm deca. Hou de dosis constant of evt. een frontload.

/edit:
Ook hier wat gegevens weggehaald. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, genoeg geëdit. Svp voortaan letten dat je op deze manier niet even iemand (perongeluk) aanduidt als supplier.

Ontopic:
Bro, je kan jezelf beter eerst eens inlezen in de materie zodat je niet alles klakkeloos van anderen overneemt. 3kg na 3 kuren is een bar slecht resultaat.

Ik zou je willen aanraden je kuurplannen heel even in de ijskast te zetten en eerst zelf eens de basiskennis tot je gaan nemen. Op manier je straks op een verantwoorde manier aan je 4e kuurtje gaan beginnen waar je dan meer zal pakken dan je 3 eerdere kuren samen! :thumb:

Hier alvast wat info om je op weg te helpen:

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS Steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

Laatst bewerkt:
ScHrOeFjE zei:

I know. :cool:

Het is heel simpel, er zijn 2 regels:

1) MrJ heeft altijd gelijk!
2) Indien dit toch niet het geval is, treed automatisch regel 1 in werking. :P

Rocco zei:

Indien je voldoende van aas weet kun je zonder al teveel problemen een kuurschema samenstellen. Dat je supplier je dit schema heeft gegeven zegt mij dat je er zelf onvoldoende vanaf weet.

Op die wijze kunnen mensen je van alles aansmeren en jij die het klakkeloos wilt opvolgen. Iig verstandig dat je je schema hier eerst post.

Opbouwen en afbouwen is btw niet nodig.....

Rocco zei:
Ik train al 4 jaar

24 jaar
1.72
70 kg 9%

m'n 1e kuurtje was in 2000 test+deca FEAK
m'n 2e kuurtje was in maart 2004 primobolan+sustanon 6 weken. zonder nakuur. 9 kg gepakt niks overgehouden. ??? m'n 3e kuurtje was in september 2004 anapolon+sustanon 6 weken.zonder nakuur.10 kg gepakt 3 overgehouden

Dit zegt genoeg lijkt me, ik ben wel s benieuwd naar je voeding? Ik heb het vage vermoeden dat je daar nog wel aan kunt sleutelen. Nu ben je niet 1 van de grootste maar je zou toch al wel 80 kg mogen wegen, zeker na 3 kuren.

MrJ zei:
Ok, genoeg geëdit. Svp voortaan letten dat je op deze manier niet even iemand (perongeluk) aanduidt als supplier.

Ontopic:
Bro, je kan jezelf beter eerst eens inlezen in de materie zodat je niet alles klakkeloos van anderen overneemt. 3kg na 3 kuren is een bar slecht resultaat.

Ik zou je willen aanraden je kuurplannen heel even in de ijskast te zetten en eerst zelf eens de basiskennis tot je gaan nemen. Op manier je straks op een verantwoorde manier aan je 4e kuurtje gaan beginnen waar je dan meer zal pakken dan je 3 eerdere kuren samen! :thumb:

Hier alvast wat info om je op weg te helpen:

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS Steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

Wat maakt het eigenlijk uit als ik het klakkeloos van een ander overneem?? Ik heb al 3x verkloot.Nu wil ik het wel goed doen.Begrijp me niet verkeerd! Ik heb het echt heel vaak doorgelezen maar wist eerlijk gezegt niet echt de goeie schema.
Wat ik hier lees ga ik zelfs discusseren met mijn begeleider,maar dat is echt wat hij mij verteld.
Maar waar leer ik een schema in godsnaam??

Rocco zei:
Wat maakt het eigenlijk uit als ik het klakkeloos van een ander overneem?? Ik heb al 3x verkloot.Nu wil ik het wel goed doen.Begrijp me niet verkeerd! Ik heb het echt heel vaak doorgelezen maar wist eerlijk gezegt niet echt de goeie schema.
Wat ik hier lees ga ik zelfs discusseren met mijn begeleider,maar dat is echt wat hij mij verteld.

Als je het goed wilt doen dan zoek je alle info bij elkaar die je kunt vinden (het is heel veel). En vervolgens ga je s kijken wat je doelen zijn, en dan kun je gaan kijken welke middelen daarvoor wel of niet geschikt zijn.

En dan ga je kijken naar de gebruikelijke doseringen van de middelen die jij geschikt acht voor je kuur.....

Dan ben je al een heeel eind op weg.

Edit: indien je door de hoeveelheid verschillende middelen en verschillende info door de bomen het bos niet meer ziet, zou je nog s hier kunnen vragen welke middelen voor welke doelen geschikt zijn. Vervolgens ga je zelf op zoek naar de info.

Laatst bewerkt:
1-10 500 mg test ent
1-10 200 of 400 mg deca
1-3 dboll 35 mg per dag

Rocco zei:

Als je het al 3x verkloot hebt doordat je alles klakkeloos over neemt van anderen lijkt het mij persoonlijk voor de hand liggen dat je nu wilt voorkomen dat je 4e kuurtje ook verkloot wordt. En dat doe je om te beginnen door je in te lezen.

Ik persoonlijk heb ook m'n 1ste kuurtje klakkeloos overgenomen, maar daar wel weer direct van geleerd (hoe het niet moest dus). :)

Ach joh laat maar ook. Ok jullie weten veel, ikke niet. Dan kan je toch wel denken ja die jongen is dom en wilt niks leren, maar wilt alleen een schema,en naar binnen pompt.
Wat hebben te verliezen??Je spieren??

Maar toch dank zeer voor het delen van jullie (geheime schema) info

Groet

Rocco

Laatst bewerkt:
rustig maar:

Hier ff wat snelle nederlandse info wat je misschien goed doet

Hoe werken anabole steroïden?
Anabolen zijn sleutels die in je lichaam rondzwerven op zoek naar passende sloten, de receptoren van spieren of organen. De sleutel gaat in het slot: de anabolen hechten zich aan de receptoren en starten verschillende processen op. Anabole steroïden worden na toediening (in tablet- of injecteerbare vorm) opgenomen in het bloed en komen vervolgens in het hele lichaam. In het lichaam bevinden zich organen met receptoren voor anabolen. Naast de spieren en de huid, beschikken onder meer het hart, de lever, de prostaat en de hersenen over receptoren voor anabolen.
Anabolen bevorderen de aanmaak van eiwitten in de spier en kunnen spierafbrekende processen tegengaan. Hierdoor worden de spieren dikker en sterker. Het uiteindelijke effect van anabolen op de spieren wordt bepaald door de hoeveelheid anabolen in relatie met de hoeveelheid receptoren. Als de spieren niet worden voorzien van de nodige energie en bouwstenen (voeding) hebben anabolen een veel kleiner effect.

Dan noem ik een paar basic anabolen op om het zo maar te zeggen en vertel ik ff wat het ongeveer pakt en doet.

Test met snelle esters zorgen voor minder vocht opslag maar je moet wel zo 3x per week prikken

Test met langzame esthers is maar 1x per week prikken maar zorgt wel voor de nodige vocht

proviron en arimidex kunnen tijdens je kuur vocht tegen gaan.

Dianaboll is een oral middel dat vaak wordt gebruik als kickstart in een kuur. Deze is snel werkzaam maar mag dan net zoals elke andere oral niet langer dan 6 weken aangehouden worden. Dboll daarom ook de eerste 3 a 4 weken nemen en stoppen als de lange esters inkicken. Wat dus meestal 3 a 5 weken is.

Deca is zeer anabool maar is zeker niet mild. De beroemde deca d*ck is namelijk geen pretje. En de detectie tijd kan wel oplopen tot 18 maanden. Deca d*ck verschilt wel per persoon aangezien genoeg zijn die hier helemaal geen last van hebben. Deca houdt wel wat vocht vast.

Winstrol. Dit is ook een oral net zoals Dboll. Deze is alleen bedoeld voor droge massa optebouwen. Het is handig om de laatste paar weken deze intelassen omdat het ook vocht afdrijft en je massa onderhoud die je zo hard hebt opgebouwd tijdens je kuur.

Verder zijn voor nakuur nodig anti oestrogenen zoals ,nolva clomid en HCG

Om de klap optevangen na je kuur is aanteraden met creatine,zma en tribilus te beginnen. Dit in combi met een anti oestro nakuur zorgt ergvoor je lichaam weer snel hersteld.

Zo als ik een foutje heb gemaakt lui moet je maar ff zeggen of als je nog wat wil toevoegen.

Ryu

netjes van je Ryu;)
nou rocco hier moet je tog wel wat van kunnen opsteken
Neem gewoon eens de tijd om te lezen lezen lezen en nog eens lezen en je kan zelf je ""schema"" voorstellen tenzij ook jij hem geheim wil houden.
haha nee geintje
Succes

3kg na 3 keer kuren???, der zou dan toch een belletje moeten rinkelen :cool:

een belletje klinken?? dan zou er een groot alarm moeten gaan met toeters en bellen. :p lol.

Belletje kapt bij mij denk ik.Nou gemaakt met DBB. Slijm Slijm :D

Tof man! Jullie weten echt hoop. Waarom zit er bij mij op de sportschool niet iemand als jullie. Is wel jammer. Kon ik hoop leren.

Daar gebruiken ze allemaal,maar als je ze vraagt over hun spullen,schema of als je begint over nakuur weten ze niks van af.Net zo dom als mij dus :o
Ja dommer. Nu weet ik een klein beetje dankzij onze echte BB ( botjesbulders)
Geintje hoor :p
Ik heb RESPECT. Jullie zijn goed

Groeten uit Ede

Rocco

Terug
Naar boven