XXL Nutrition

mijn 4e kuurtje

Rocco

Cool Novice
Waardering
0
Hallo DBB,

Mijn naam is Rocco.Ik ben een nieuwe lid van de DBB en al een hoop info verzamald (denk ik ). Maar heb nog wat hulp nodig bij m'n volgende kuurtje.
Ik train al 4 jaar

24 jaar
1.72
70 kg 9%

m'n 1e kuurtje was in 2000 test+deca FEAK
m'n 2e kuurtje was in maart 2004 primobolan+sustanon 6 weken. zonder nakuur. 9 kg gepakt niks overgehouden. ???
m'n 3e kuurtje was in september 2004 anapolon+sustanon 6 weken.zonder nakuur.10 kg gepakt 3 overgehouden

Wat de nakuur betreft: Mijn leverancier zei dat het niet nodig was.Nu heb ik een ander leverancier en plan mijn 4e kuurtje voor in december.

voor 6 weken
wk 1+2 500mg test
wk 3+4 750 mg test
wk 5+6 500 mg test

wk 1 Deca van GS 200mg/ml flesje 10ml
wk 3 Deca van GS 200mg/ml flesje 10ml

wk 3t/m6 pregnil

OF ik ben van plan 10 wk kuurtje

wk 1t/m5 stromba+primo en dan wk 6t/m10 test+deca (kuurtje van boven).en tussendoor pregnil.

Alvast bedankt

Groet

Rocco

Ik vind het 3x niks!! of het nu komt hoe je het neer hebt gezet of niet op en afbouwen is bull!!

en hoe ga je je hcg gebruiken?

Mr J kom alsjeblieft weer met je links want deze mijnheer kan nog wel wat kennis gebruiken

• Topic Starter Topic Starter
Ryu zei:
Mr J kom alsjeblieft weer met je links want deze mijnheer kan nog wel wat kennis gebruiken

Hoezo dat dan?? Ik heb alles doorgelezen en ook op andere site's. Als ik het niet weet kun je het toch wel verbeteren.

Ik koop mijn spullen bij een prof BB. <knip> Dit was het schema die hij aan mij gaf. Hij zegt clomid is zelfde als pregnil en Nolva is alleen nodig als je b*ch tits krijgt.
Hoe zou een normaal schema uitzien dan?

/edit
Even wat gegevens van die prof weggehaald...

Laatst bewerkt door een moderator:
/edit:
Moet jij hem niet quoten bro, en je kan wel iets liever reageren. :)

je hebt gelijk poepie :D

Laatst bewerkt:
Rocco zei: