Fitness Seller

Mijn 90kg deadlift

Met die techniek gaat je rug naar de kloten.

echt niet? van shakes word je echt arnold!

Dit is eerder stiff legged DEADlift dan een normale DEADlift, als je zo blijft tillen gaat je rug er zeker aan (Been there, done that). Rippetoe geeft een goede uitleg over deadlifts, dus die zou ik goed bekijken! Probeer een poosje de goede techniek te vinden en zet er dan hier een filmpje van, succes!

• Topic Starter Topic Starter
Dit is eerder stiff legged DEADlift dan een normale DEADlift, als je zo blijft tillen gaat je rug er zeker aan (Been there, done that). Rippetoe geeft een goede uitleg over deadlifts, dus die zou ik goed bekijken! Probeer een poosje de goede techniek te vinden en zet er dan hier een filmpje van, succes!

zal ik doen! tnx :)

ten eerste is het een deaDlift,
ten tweede je techniek suckt, lager gewicht en oefenen op een rechte rug

ik dacht al :x

sorry man maar die 90 is dus niet je max !

Allereerst goed dat je de deadlift doet.

Maar sluit mij geheel aan bij de vorige reactie's, dit is erg slecht voor je rug.

Probeer je rug altijd goed recht te houden, zoals je in de filmpjes ziet !

Succes met deadliften !

• Topic Starter Topic Starter
Allereerst goed dat je de deadlift doet.

Maar sluit mij geheel aan bij de vorige reactie's, dit is erg slecht voor je rug.

Probeer je rug altijd goed recht te houden, zoals je in de filmpjes ziet !

Succes met deadliften !

bedankt :)

ik wou kijken hoeveel ik max kon

Ok maar als ik dat filmpje zie dan heb ik echt het idee dat je niet weet hoe je moet deadliften. Je beginpositie is gewoon al k*t, en dan maakt het niet uit hoe zwaar het gewicht is dat nog op de grond ligt. Kijk naar je rug, zo bol als iet.

Als je zo doorgaat heb je waarschijnlijk ook het jeugdrecord hernia's bereikt.

Terug
Naar boven