AndroidHealthClinic

mijn chest goed gegroeid?

majit

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
72kg
Vetpercentage
12%
dan maar weer ff terug opzetten voor du mensen die het willen zien ;)

Leeftijd 15
lengte 1.75
Gewicht 71kg nu,

eerstt 66kg
[afbeelding niet meer beschikbaar]

nu 71kg
2py5mcy.png

Nee ik weet het is niet beestachtig maar dan nog :)

Laatst bewerkt:
Ik zie niet echt veel vooruitgang.

1. Focus je nu niet op je borst en andere details, train je Hele Lichaam (ook benen!) goed, het groeit vanzelf allemaal mee.
2. MEER ETEN, anders zul je niet groeien, je borst ook niet.
3. Lees de stickies hier en je zult genoeg weten

harder trainen heeft er weinig mee te maken hoor, hoeveel en wat je eet bepaald hoe hard je groeit. Maar soit, ik zie een beetje vooruitgang en je staat goed droog, maar de echte gains komen pas als je behoorlijk eet

niet om je te plagen maat, maar t lijkt alsof ie op de eerste foto voller is..
denk erom dat borst een spier is die enorm vee ltijd nodig heeft om te groeien (niet bij iedereen natuurlijk), afhankelijk van hoe ontwikkeld je hem wilt hebben kan het jaren duren.
je zult dus op lange termijn moeten plannen en hier je voeding ook op aanpassen , anders is het zonde om hiervoor te trainen zonder de juiste nutritie

• Topic Starter Topic Starter
niet om je te plagen maat, maar t lijkt alsof ie op de eerste foto voller is..
denk erom dat borst een spier is die enorm vee ltijd nodig heeft om te groeien (niet bij iedereen natuurlijk), afhankelijk van hoe ontwikkeld je hem wilt hebben kan het jaren duren.
je zult dus op lange termijn moeten plannen en hier je voeding ook op aanpassen , anders is het zonde om hiervoor te trainen zonder de juiste nutritie

Komt misschien omdat ik hem op de eerste foto aangespant heb;p
Mijn voeding aanpassen gaat wel moeilijk, omdat ik mijn eigen voeding nog niet zelf in de hand heb aangezien ik zelf nog 15 ben en ons mam het maar niks vind dat ik anders ga eten dan hun xD

Mijn voeding aanpassen gaat wel moeilijk, omdat ik mijn eigen voeding nog niet zelf in de hand heb aangezien ik zelf nog 15 ben en ons mam het maar niks vind dat ik anders ga eten dan hun xD

probeer je mams uit te leggen waar je mee bezig bent, en wat er allemaal bij komt kijken qua voeding. mischien dat ze dan een beetje begrip toont (heeft bij mij ook erg lang geduurd heheh).

Ik begrijp je, ik heb in dezelfde situatie gezeten als jij (ik krijg nog steeds wel is opmerkingen naar me hoofd als: eetje weer al het brood op, drink niet steeds alle melk op, doe is normaal met die kwark en die shakes) Maargoed ik ben 21 en bepaal zelf wat ik doe, jij bent nog minderjarig dus dan is het een moeilijker verhaal, probeer het rustig op te bouwen. Confronteer je ouders niet meteen met grote bakken kwark en shakes, ze maken zich alleen maar zorgen om je en vinden dat je goed bent zoals je bent, dat is alleen maar goed ;)

Ik zie geen progress.

probeer je mams uit te leggen waar je mee bezig bent, en wat er allemaal bij komt kijken qua voeding. mischien dat ze dan een beetje begrip toont (heeft bij mij ook erg lang geduurd heheh).

Hah daar zeg je wat. Ik heb me ouders zelfs zover gekregen dat ze ook bijna een BB dieet volgen. Influential skills :D

Je hoeft niet anders te eten, je moet meer eten!
Schep dubbel avond eten op, verdubbel je boterhammen, meer melk drinken etc etc!
Je ouders zullen er vanzelf aan wennen ;)

Bericht aangepast.. laat maar raden, beginner die dacht een mega borst te hebben gekregen in 3 weken?

goede borst zeg

Je hoeft niet anders te eten, je moet meer eten!
Schep dubbel avond eten op, verdubbel je boterhammen, meer melk drinken etc etc!
Je ouders zullen er vanzelf aan wennen ;)

die 'bb' advies had ik ook gevolgd in mijn begin periode, guess what: ik werd moddervet. meer eten is echt niet beter man.. de JUISTE dingen eten is belangrijker.

groeien doe je in de keuken in de sportschool groei je niet

Wat voor een homo ben jij ? Om 1h een foto posten en hem er om 2.45h terug afhalen ? Confident much?

harder trainen heeft er weinig mee te maken hoor, hoeveel en wat je eet bepaald hoe hard je groeit. Maar soit, ik zie een beetje vooruitgang en je staat goed droog, maar de echte gains komen pas als je behoorlijk eet

Harder trainen heeft er meestal toch nog iets meer mee te maken :).

hard trainen is gewoon vanzelfsprekend, kvind het al verdacht dat ie vraagt 'moet ik harder trainen?'

Voor velen niet iig :p, weljah dan zou hij beter eerst wat harder trainen en voeding aanpassen. Voeding is ook belangrijk daar niet van, maar trainen blijft nog altijd de prioriteit imo. Voeding of niet, als je je helemaal kapotwerkt in de gym gaat je lichaam daar gewoon van veranderen.

Voor velen niet iig :p, weljah dan zou hij beter eerst wat harder trainen en voeding aanpassen. Voeding is ook belangrijk daar niet van, maar trainen blijft nog altijd de prioriteit imo. Voeding of niet, als je je helemaal kapotwerkt in de gym gaat je lichaam daar gewoon van veranderen.

Ben ik het niet mee eens, je spieren worden eenmaal opgebouwd uit voeding, en zodra je te weinig kcal eet ga je al helemaal geen spiermassa aanzetten.

Terug
Naar boven