AndroidHealthClinic

mijn chest goed gegroeid?

erg goed

zie niks

zou em rapporteren

Ben ik het niet mee eens, je spieren worden eenmaal opgebouwd uit voeding, en zodra je te weinig kcal eet ga je al helemaal geen spiermassa aanzetten.

Denk dat er veel mensen het er niet mee eens zijn :). Zal wel persoonsgebonden zijn. Ik eet bijna nooit echt volgens een voedingsschema en heb erg lange tijd gewoon totaal niet op mijn voeding gelet en ik kwam er toch ook.

Iedereen roept altijd eten terwijl het vaak gewoon ligt aan niet vaak en vooral niet hard genoeg trainen.

Denk dat er veel mensen het er niet mee eens zijn :). Zal wel persoonsgebonden zijn. Ik eet bijna nooit echt volgens een voedingsschema en heb erg lange tijd gewoon totaal niet op mijn voeding gelet en ik kwam er toch ook.

Iedereen roept altijd eten terwijl het vaak gewoon ligt aan niet vaak en vooral niet hard genoeg trainen.

sure boy :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter

waar wil jij je energie uit halen als je geen goede voedingsschema volgt?
volgens mij bouw je dan niks op maar breek je het juist af..

hij heeft gelijk ik eet nooit en train nooit, ik ben er ook gekomen

Lol, ik zeg ook niet dat voeding niet belangrijk is. Ik vind alleen dat het hier nogal overrated wordt. De basis is gewoon het trainen, met goede voeding wordt het alleen maar beter. Maar ipv eerst te kijken naar een trainingsschema , roept iedereen hier altijd eerst over een voedingsschema. Terwijl ik het eerder in de andere volgorde zie.

Vanaf een bepaald niveau is een voedingsschema ook de enige optie om nog verder te groeien. Maar de basis zou moeten mogelijk zijn zonder extreem uitgedokterde kcals.

Nuja ik zeg het , het is maar mijn bescheiden mening, vind gewoon dat de focus gewoon 1st op het trainen moet gelegd worden.

• Topic Starter Topic Starter
Lol, ik zeg ook niet dat voeding niet belangrijk is. Ik vind alleen dat het hier nogal overrated wordt. De basis is gewoon het trainen, met goede voeding wordt het alleen maar beter. Maar ipv eerst te kijken naar een trainingsschema , roept iedereen hier altijd eerst over een voedingsschema. Terwijl ik het eerder in de andere volgorde zie.

Vanaf een bepaald niveau is een voedingsschema ook de enige optie om nog verder te groeien. Maar de basis zou moeten mogelijk zijn zonder extreem uitgedokterde kcals.

Nuja ik zeg het , het is maar mijn bescheiden mening, vind gewoon dat de focus gewoon 1st op het trainen moet gelegd worden.

ja, okee hier heb je wel gelijk in;)

Een auto start toch ook zonder benzine?

Wat een vergelijking :rolleyes:. Gelukkig is alles zo simpel :).

Zou ik ook zeggen als ik mijn rijbewijs nog niet had. Het is zo simpel als jij het zelf wilt maken jongen. voeding + training = resultaat. Je hebt beide nodig. Het zou je nog verbazen hoe alles met elkaar vergeleken wordt jonge.

---------- Post added di 14 jun 2011 at 15:08 ----------

dan gebruik je gewoon zonne energie haha :p

Wordt die bruin van, dus doe maar niet.

Laatst bewerkt:
Zou ik ook zeggen als ik mijn rijbewijs nog niet had. Het is zo simpel als jij het zelf wilt maken jongen. voeding + training = resultaat. Je hebt beide nodig. Het zou je nog verbazen hoe alles met elkaar vergeleken wordt jonge.

Wordt die bruin van, dus doe maar niet.

Juist en waar zie je zeggen dat dat niet waar is? Ik heb het enkel over het leggen van prioriteiten.

meestal is het dat mensen wel goed trainen maar amper wat eten

meestal is het dat mensen wel goed trainen maar amper wat eten

Meestal wel idd, maar TS stelde zelf de vraag of hij harder moest trainen..

Anyway, maakt niet zoveel uit. De combo is gewoon belangrijk, maar veel eten zonder hard trainen gaat ook geen zoden aan de dijk zetten. ( ik doelde gewoon op het feit dat iedereen hier altijd 1st eten roept, zonder zelfs maar te vragen naar trainingsschema's e.d. )

ik volg aleen voeddingschema's in de cut.
in de bulk geef ik me zelf richtlijnen.
kom ik teveel aan eet ik wat minder de aankomende dagen.
gaat het dan goed dan weet ik precies wat en hoeveel ik moet eten .
ik ben het ook een beetje zat geworden om de 2-3uur eten schematje volgen grammen wegen details etc etc
je kan heel ver komen zonder een voeddinsschema komen .
ik kan 10000 mensen die alles eten en trainen en gewoon goed mooi lichaam hebben no homo

Laatst bewerkt:
Wow :eek:

zie geen verschil, sorry dude :p

Terug
Naar boven