phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat voor een homo ben jij ? Om 1h een foto posten en hem er om 2.45h terug afhalen ? Confident much?

Ben ik het niet mee eens, je spieren worden eenmaal opgebouwd uit voeding, en zodra je te weinig kcal eet ga je al helemaal geen spiermassa aanzetten.
. Zal wel persoonsgebonden zijn. Ik eet bijna nooit echt volgens een voedingsschema en heb erg lange tijd gewoon totaal niet op mijn voeding gelet en ik kwam er toch ook. Denk dat er veel mensen het er niet mee eens zijn. Zal wel persoonsgebonden zijn. Ik eet bijna nooit echt volgens een voedingsschema en heb erg lange tijd gewoon totaal niet op mijn voeding gelet en ik kwam er toch ook.
Iedereen roept altijd eten terwijl het vaak gewoon ligt aan niet vaak en vooral niet hard genoeg trainen.

waar wil jij je energie uit halen als je geen goede voedingsschema volgt?Denk dat er veel mensen het er niet mee eens zijn. Zal wel persoonsgebonden zijn. Ik eet bijna nooit echt volgens een voedingsschema en heb erg lange tijd gewoon totaal niet op mijn voeding gelet en ik kwam er toch ook.
Iedereen roept altijd eten terwijl het vaak gewoon ligt aan niet vaak en vooral niet hard genoeg trainen.
Lol, ik zeg ook niet dat voeding niet belangrijk is. Ik vind alleen dat het hier nogal overrated wordt. De basis is gewoon het trainen, met goede voeding wordt het alleen maar beter. Maar ipv eerst te kijken naar een trainingsschema , roept iedereen hier altijd eerst over een voedingsschema. Terwijl ik het eerder in de andere volgorde zie.
Vanaf een bepaald niveau is een voedingsschema ook de enige optie om nog verder te groeien. Maar de basis zou moeten mogelijk zijn zonder extreem uitgedokterde kcals.
Nuja ik zeg het , het is maar mijn bescheiden mening, vind gewoon dat de focus gewoon 1st op het trainen moet gelegd worden.

. Gelukkig is alles zo simpel
.Wat een vergelijking. Gelukkig is alles zo simpel
.
Zou ik ook zeggen als ik mijn rijbewijs nog niet had. Het is zo simpel als jij het zelf wilt maken jongen. voeding + training = resultaat. Je hebt beide nodig. Het zou je nog verbazen hoe alles met elkaar vergeleken wordt jonge.
Wordt die bruin van, dus doe maar niet.
Juist en waar zie je zeggen dat dat niet waar is? Ik heb het enkel over het leggen van prioriteiten.
Lol, ik zeg ook niet dat voeding niet belangrijk is. Ik vind alleen dat het hier nogal overrated wordt. De basis is gewoon het trainen, met goede voeding wordt het alleen maar beter. Maar ipv eerst te kijken naar een trainingsschema , roept iedereen hier altijd eerst over een voedingsschema. Terwijl ik het eerder in de andere volgorde zie.
Vanaf een bepaald niveau is een voedingsschema ook de enige optie om nog verder te groeien. Maar de basis zou moeten mogelijk zijn zonder extreem uitgedokterde kcals.
Nuja ik zeg het , het is maar mijn bescheiden mening, vind gewoon dat de focus gewoon 1st op het trainen moet gelegd worden.
meestal is het dat mensen wel goed trainen maar amper wat eten