critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor velen niet iig, weljah dan zou hij beter eerst wat harder trainen en voeding aanpassen. Voeding is ook belangrijk daar niet van, maar trainen blijft nog altijd de prioriteit imo. Voeding of niet, als je je helemaal kapotwerkt in de gym gaat je lichaam daar gewoon van veranderen.
als je je spieren niet voedt na een loeiharde training ben je simpelweg katabool bezig. En sorry voor jou, maar het merendeel op DBB zal je vertellen dat voeding>hard trainen.
.iedereen is wel aan het zeiken hier geloof ik, maar voor 15j is het echt wel netjes om er al zo bij te lopen
Ga lekker zo door TS.
Worden de beentjes ook getraind?
iedereen is wel aan het zeiken hier geloof ik, maar voor 15j is het echt wel netjes om er al zo bij te lopen
Ga lekker zo door TS.
Worden de beentjes ook getraind?

Lol, ik zeg ook niet dat voeding niet belangrijk is. Ik vind alleen dat het hier nogal overrated wordt. De basis is gewoon het trainen, met goede voeding wordt het alleen maar beter. Maar ipv eerst te kijken naar een trainingsschema , roept iedereen hier altijd eerst over een voedingsschema. Terwijl ik het eerder in de andere volgorde zie.
Vanaf een bepaald niveau is een voedingsschema ook de enige optie om nog verder te groeien. Maar de basis zou moeten mogelijk zijn zonder extreem uitgedokterde kcals.
Nuja ik zeg het , het is maar mijn bescheiden mening, vind gewoon dat de focus gewoon 1st op het trainen moet gelegd worden.
als je je spieren niet voedt na een loeiharde training ben je simpelweg katabool bezig. En sorry voor jou, maar het merendeel op DBB zal je vertellen dat voeding>hard trainen.
er zijn ook trainingen waar ik bewust wat minder gas geef omdat ik voel dat ik vermoeid ben en dat het beter is om op die training niet voluit te gaan.maar waar zijn we nu eigelijk over bezig? hard trainen? persoonlijk vind ik dit een enorme paradox. IEDEREEN DIE SERIEUS TRAINT, TRAINT HARD, wie de **** gaat er nu naar de gym en denkt 'ohw laat ik eens met 12kg dumbbell pressen, kwil me niet overtrainen'. Ik train ALTIJD tot fail, en jullie wss ook. Dus nogmaals: hard trainen is vanzelfsprekend. Maar die zware trainingen MOETEN ondersteund worden door correcte voeding om een goed resultaat te behalen ( en dan spreek ik niet over noobgains )
er zijn ook trainingen waar ik bewust wat minder gas geef omdat ik voel dat ik vermoeid ben en dat het beter is om op die training niet voluit te gaan.
Is meer een gevoel, of het slim is weet ik niet... maar ik hou er iig wel blessures mee buiten de deur (door niet iedere training maximaal te willen gaan bij bv een squat deadlift of bench)