Fitness Seller

Mijn definitieve zomerkuur

Wat je dan nog beter kunt doen is vanaf week 1 de sus inzetten en de dosis verhogen vanaf week 7, dus zodra je stopt met de oxy.

• Topic Starter Topic Starter
Mensen.... Is dat ook een optie???
Dat ik dan het volgende doe....

Wk 1 - 6 50/100 MG OXY
Wk 1 - 3 250 MG Sustanon PW
Wk 4 - 18 500 MG Sustanon PW
Wk 6 - 16 75 MG trenbolone Ace EOD
Wk 16 - 20 40 MG Winstrol ED
Wk 18 - 20 3000/1500 IU HCG om de 5 dagen
Wk 20 - 23 40/20 MG nolvadex ED

Ja sorry,

Ik blijf eigenwijs wat de trenbolone en oxy indeling aangaat.....
Dus niet boos worden. :D :D :D

Ik vind jou doel wel raar, aan die 97 kilo zit je meteen met de bloat die je kan verwachten, als dat haalt ga je dan meteen cutten ? lijkt me niet erg verstandig omdat je weinig echte spiermassa zult bijhebben op 97kilo, begin eerder te cutten vanaf dat de tren echt al hard zen werk doet, week 8-9 ofzo. Tis maar een ideetje

Zo moet je het niet zien.
Dat cutten begint pas in januari.

Succes met je kuur, bro.

Thanks Vstreet...

Ik heb ff een vraagje over de winny op het einde van de kuur.
Die gebruik ik om de preiode tussen de trenbolone en de nakuur op te vangen. Nu is mijn vraag.
Welke dosering raden jullie aan voor de winny???

Ik heb ff een vraagje over de winny op het einde van de kuur.
Die gebruik ik om de preiode tussen de trenbolone en de nakuur op te vangen. Nu is mijn vraag.
Welke dosering raden jullie aan voor de winny???

zou gewoon doen zo als
rodge al zei
week 1 - 6 oxy
1 - 12 sust 500mg
1 - 10 trenbolone - a 75mg eod
11 - 14 winny 50 mg ed

suc6

Heb je zulke mooie spullen als Tren en Winny voor de zomer gooi je er oxy bij. Persoonlijk zou ik dan voor de keiharde spiermassa gaan in de zomer maar is natuurlijk jou kuur. Waarom kies je eigenlijk voor de oxy?
Succes!!!

WAAROM OXY???

Nou kijk...
Oxy is echt een beesten middel en die gebruik ik puur als een frontload van 4 weken. Ik gebruik het totaal 6 weekjes.
Door de oxy krijg ik al flink wat kracht en kilos (vocht.) Als de oxy is afgelopen ga ik over op de sus voor 15 weekjes en de trenbolone voor 13 weekjes. En ik sluit het af met winny...

Toch vind ik het een geweldige kuur.

Dont hate me because I use OXY....

Dennis999 ik denk dat ik voor orals ga. aangezien ik al heeeeeeeeeeel veeeeeeeel moet prikken. Of kan ik de winny met een insuline spuit zetten????

anabolen moeten in je spieren, dus nee, of je moet een insulinespuit hebben met een lange naald natuurlijk

geen 40 mm naald nee, kijk in de stickies en je kunt bij elke injectieplek de juiste maat van naald terugvinden maar een insuline naald is zoiezo te kort.

anabolen moeten in je spieren, dus nee, of je moet een insulinespuit hebben met een lange naald natuurlijk

als je vet% niet te hoog is kun je echt wel steriode met een slinnaaldje zetten hoewel je daarin ook verschillende lengte hebt. ligt ook aan de de plek waar je zet. in je reet is ie te kort, maar tri/bi/schouders kan mijn inziens best
weet niet of je zambons of ug-lab winny's kunt zetten met slinnaaldjes.

Gebruikelijk voor de schouder is de blauwe van 0,6x25mm.

Aangezien een insulinenaald tot maximaal 12mm gaat, gaat dit toch niet lukken Dennis999, mijn inziens dan ;)

Terug
Naar boven