XXL Nutrition

Mijn dochter wilt Muay Thai beoefenen

happymar

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Omdat we van de zomer naar Middelburg verhuizen , zal Nick ook met Fitness stoppen hier in T-Town .
En om nou 2x per week een uur heen en terug haar naar T-town te sturen zien we dus echt niet zitten .
Dus was ik op zoek naar een andere sport voor haar , judo vind ze saai.
Nee madammeke wilt graag op Muay Thai , meid je kan het krijgen zoals je het wilt .
Heb de stadsring gebeld en we gaan a.s.a.p een keertje kijken naar de trainingen ..
Ik zal haar ook zeker stimuleren daarin , laat ze maar lekker ervaring opdoen om op lichamelijk en geestelijk gebied goed met zichzelf bezig te zijn .
Dus mamma is weer blij :D de passie voor het sporten heeft ze van mammie ....

Top!!! :thumbs:

Zeker top maar in M'burg kan je ook fitnessen hoor ;)

Laat ze maar lekker raggen, die kleine meid van mij gaat binnenkort op Kickboxen.

:thumb:

En nu maar kijken of ze het vol houd.

ik mocht vroeger ook niet gaan boksen, mijn ouders dachten dat ik het toch niets zou vinden.
Ik heb mijn wil doorgedreven en kijk ik doe het al 5 jaar nu :D

Gaan ervoor zou ik zeggen!

Is altijd maar de vraag of ze het ook nog leuk vinden als ze zelf flinke klappen krijgen en met een bloedneus thuis komen. Maar wie weet heeft ze nu helemaal haar ding gevonden en dat is natuurlijk altijd tof.:thumbup:

al ze het wil, gewoon laten doen, vind ze het meschien niks, kan ze altijd stoppen,

en een beetje zelf zelfverdediging is ook mooi, in dit k*t land

Hehe leuk. En naar welke gym ga jij heen happymar?

Ik mocht eerder nooit aan vechtsport doen, maar toen ik begon met boksen kreeg ik uiteindelijk wel de steun van mijn moeder. :)
Heel goed dat je haar van begin af aan steunt, Mar!

Terug
Naar boven