MuscleMeat

Mijn dochtertje

voted ^^

mooi lachend baby'tje :aai: , mag je trots op zijn kerel ;) mijn stem heb je !

Ik heb op een ander gestemd...gewoon, omdat het kon.

wat is je dochters doel? post eens een voedingsschema en lees de stickies

Is ze nog single?

Gestemd.

gestemd!

Ik zal wel weer haat krijgen, maar dit is toch gewoon kansloos? Je gaat je kind toch niet op een fotoshoot sturen. Misplaatst gevoel van eigenwaarde om je kind op te dossen voor zo`n wedstrijd.

Je baby is niet mooi, knap of lief. Elke ouders vinden zichzelf de beste en vinden ook dat hun kind het knapste/mooiste/liefste is. Deze competie is niet alleen kansloos, maar ook gruwelijk.

ps. En wat is Talysha nou weer voor een naam? Of Suyana? Selina? Klinkt als schuurpapier langs mijn eikel terwijl ik probeer te pissen.
Inspiratieloos.

GTFO.

The name Talysha, is the 60867th most popular baby name at mybabyname.com placing it in the top 84% of names by popularity.

Ik noem iets origineel als je de ****ing eerste bent. Of tiende, of honderste. Niet de miljoenste.

Ik heb op een ander gestemd...gewoon, omdat het kon.

:roflol: stelletje eikels!!

Mijn stem heb je:)

Ik zal wel weer haat krijgen, maar dit is toch gewoon kansloos? Je gaat je kind toch niet op een fotoshoot sturen. Misplaatst gevoel van eigenwaarde om je kind op te dossen voor zo`n wedstrijd.

Je baby is niet mooi, knap of lief. Elke ouders vinden zichzelf de beste en vinden ook dat hun kind het knapste/mooiste/liefste is. Deze competie is niet alleen kansloos, maar ook gruwelijk.

Eens met dit stuk van de post.
Wat een kansloos topic.

Gestemd.

Cute en done.......:)

kanslozer dan een gehandicapte kleurling in kenia.

Dude, waarom zet je dat nu hier op het forum? Ken je Marc W niet dan?

Done,

Wel een Ghetto naam hoor :roflol:

''This year (2009), Ron was the 142nd most popular name, and is in the top 1% for the year.''
yeaaaah.

Terug
Naar boven