Fitness Seller

Mijn eerste infectie niet pijnloos

Last van stijve spieren na een injectie is wat anders als injectiepijn...Stijve spieren krijg je gewoon van het naald erin jassen onder spierspanning. Heb met uitbenen ooit eens een mes in mijn been gehad, ondanks dat het puur een vleeswond was wel weken last gehad van een stijf been. Huisarts zei toen dat dat niet vreemd was, en dat mensen ook bij injecties waarbij de spieren gespannen zijn daar last van krijgen.Spierpijn is eigenlijk hetzelfde. Puur gevolg van spierspanning en 'letsel'.

@TS waarom zou het niet met 40mm kunnen in je bovenbeen? Gewoon niet helemaal erin die naald dan.

Inderdaad, als je de 0.8*40 volledig in je bovenbeen duwt is dat niet zo prettig vond ik.

Eerste keer injecte, same shit hier. De 'pijn' trekt vanzelf weg, ff lastig maar niks om je druk om te maken.

Weet niet of je 'gedart' hebt maar ik vind dat persoonlijk k*t, langzaam inbrengen werkt voor mij beter, kun je nog lichtjes bij draaien mocht je wat gevoeligs tegenkomen.

Injecteren en vervolgens direct gaan slapen. Geen trappenlopen etc.
Gewoon naast je bed injecteren, en tukken. Helpt onwijs...

Zo doende wordt het namelijk het rustigste opgenomen, en krijg je niet de situatie waarbij de oplosmiddelen als eerst opgenomen worden en de AAS lichtelijk terug gaan christaliseren en niet meer goed opgenomen kunnen worden en zodoende gaan irriteren.

Injecteren en vervolgens direct gaan slapen. Geen trappenlopen etc.
Gewoon naast je bed injecteren, en tukken. Helpt onwijs...

Zo doende wordt het namelijk het rustigste opgenomen, en krijg je niet de situatie waarbij de oplosmiddelen als eerst opgenomen worden en de AAS lichtelijk terug gaan christaliseren en niet meer goed opgenomen kunnen worden en zodoende gaan irriteren.

Ik ga juist meteen erna naar de gym, werkt voor mij echt perfect.

• Topic Starter Topic Starter
Even een update, het is bijna weg dus niks aan de hand, ik denk dat de volgende injectie een stuk beter gaat verlopen.

Terug
Naar boven