XXL Nutrition

infectie?

btw over dat injecteren, als je bijv in je kuit inject, spannen jullie hem dan aan of..? lijkt me best lastig om anders de juiste spot te vinden.
ik spande toen niet aan, ik ging gewoon een centimeter ongeveer links van het midden zitten (bij de rechterkuit)

met welk naald? heb 0.6x30 (quad) en 0.6x25 (chest/delt) liggen. met de slins die ik nu heb ga ik het niet proberen die zijn veel te kort.

Gewoon pip.. soms krijg je het niet, soms bijna 2 weken.
Als het een infectie zou zijn, dan zou het rood worden, warm gloeien, gaan jeuken, opzwellen en je zou met heel veel pijn lopen.
Ik heb dat al best wat keren gehad, dus ik kan je met zekerheid zeggen dat je het verschil wel merkt.

btw over dat injecteren, als je bijv in je kuit inject, spannen jullie hem dan aan of..? lijkt me best lastig om anders de juiste spot te vinden.

Nog nooit in kuit gedaan, maar met quad doe ik vooraf aanspannen en een spot zoeken waar ik geen grote aders zie.
Als het precisie werk moet worden dan trek ik een klein streepje met m'n nagel op de plek waar ik wil injecteren, of een rondje er omheen. dat trekt dan rood en zo blijf je het nog een paar min zien waardoor je het zonder aan te spannen alsnog op de goede plek zet.

Terug
Naar boven