Fitness Seller

Mijn eerste kuur testosterone enanthate (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou niet gaan kuren man, zelfs als iemand je nu de perfecte kuur voorschotelt, kan je straks tijdens de kuur op problemen stuiten die je zelf niet kan oplossen
 
Ik zou niet gaan kuren man, zelfs als iemand je nu de perfecte kuur voorschotelt, kan je straks tijdens de kuur op problemen stuiten die je zelf niet kan oplossen
hmm. weetje wat het is ik groei wel enzo met goede voeding, goed slapen, en elke dag hard training maar op een gegeven moment wil je gewoon meer en die urge wordt steeds sterker weetje ik denk dat ik niet de enige ben die dat heeft :lol:

maar wat voor soort problemen zouden dit kunnen zijn, "correct me if im wrong" ik weet wel dat je hoge bloed druk kan krijgen en dat soort dingen maar dan moet je toch gewoon rustig aan doen in het begin en dat je zaad nogal naar de klote gaat maar dit hersteld zich van zelf wel na de kuur.

ik denk dat ik het alsnog wel ga nog ook al zijn er risico's waar ik mij bewust van ben.
maar bedankt voor je reactie man:thumb::emo:
 
Fucking waardeloos piss vetje dat je bent!
ga buiten spelen met je 78kg :laugh: biggie hier lopen doen
flikker een eind op man kleine opdonder

why the fuck reageer je dan terring kneus, hou je bek gewoon

als je dat niet wilt dan SHUT THE FUCK UP!

Hier ga je zeer ver mee komen als je hulp wil van de mensen.

Maar je vraagt echt basis vragen die je na 5 minute zoeken al vind dan krijg je dit soort reacties nu eenmaal. Je wil alleen maar nuttige reacties waar je iets aan hebt. Dan kan je best niet op een forum zitten.


 
hmm. weetje wat het is ik groei wel enzo met goede voeding, goed slapen, en elke dag hard training maar op een gegeven moment wil je gewoon meer en die urge wordt steeds sterker weetje ik denk dat ik niet de enige ben die dat heeft :lol:

maar wat voor soort problemen zouden dit kunnen zijn, "correct me if im wrong" ik weet wel dat je hoge bloed druk kan krijgen en dat soort dingen maar dan moet je toch gewoon rustig aan doen in het begin en dat je zaad nogal naar de klote gaat maar dit hersteld zich van zelf wel na de kuur.

ik denk dat ik het alsnog wel ga nog ook al zijn er risico's waar ik mij bewust van ben.
maar bedankt voor je reactie man:thumb::emo:

Je kunt borstgroei krijgen. Je kunt plots een enorme acne uitbraak krijgen. Je kunt een stuk meer lichaamshaar ontwikkelen. Je hoofdhaar kan uitvallen. Je kan enorm veel vocht gaan vasthouden. Na het kuren herstellen sommigen heel moeizaam, deze mensen zijn dan weken depressief en kunnen geen seks hebben. En maar al te vaak verlies je heel snel al je gains. Maar jij bent je dus niet bewust dat deze sides bestaan?

En waarom wil je het eigenlijk? Dat moet je jezelf afvragen. Ben je serieus met deze sport en wil je knallen op een wedstrijd? Of wil je er lekker uitziet voor de chickies. Indien het laatste; beter niet kuren. De ironie is dat sommigen juist afschrikwekkend worden van kuren. Een dikke opgeblazen vochtige pad met een huid vol pukkels.

Slimme en ervaren jongens weten hoe ze hun kuur moeten aanpassen als ze sides krijgen, maar dat gaat jou niet lukken. Wil je echt het risico lopen?
 
Laatst bewerkt:
Agh jah, jezelf onvruchtbaar spuiten kan óók de evolutie helpen...:D

Zinvolste advies in dit topic tot nu toe.
Retards zoals arclite zouden niet de kans mogen krijgen zich voort te planten, hoewel ik me serieus afvraag of er een vrouw is die erin zou trappen, zo'n marginaal met een dergelijke mentaliteit.

Sanca Saxon kan je dit topic niet gewoon dichtgooien?
 
Fucking waardeloos piss vetje dat je bent!
ga buiten spelen met je 78kg :laugh: biggie hier lopen doen
flikker een eind op man kleine opdonder


why the fuck reageer je dan terring kneus, hou je bek gewoon

ik probeer hier een antwoord op mijn vraagt te krijgen.
hoe fucking moeilijk is dat om te begrijpen


als je dat niet wilt dan SHUT THE FUCK UP!

ik dacht dat hier wat serieuze gasten zaten maar damm hey wat een tering mongolen zitten er tussen!:duh:
Met name: Nomen nescio en MrDroeftoeter jullie zijn netzo waardeloos als jullie comments
Lekker bezig :thumbs:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven