XXL Nutrition

Mijn eerste kuur

Fulkano

Dutch Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m96
Massa
89kg
Vetpercentage
11%
Ik ga mijn eerste kuur starten en heb daarbij een bulkschema gemaakt, zie bijlage.

Mijn kuur is wat stevig voor de eerste kuur, maar ik wil het (voorlopig) bij 1 kuur houden en er derhalve zoveel mogelijk uit halen. Ik train overigens al zo’n 5 jaar, waarvan 3 intensief. Ik kom helaas nog maar weinig vooruit, met name qua massa. Mijn stats staan natuurlijk bij mijn naam. Ik wil eerst mijn vetpercentage nog terug cutten tot hopelijk 13 a 14%. Ik sport nu weer 5x per week na een maand niet gesport te hebben. Ben dus wat “vetter” dan normaal ;-).

Mijn kuur:

1 – 12 500 Test E
1 – 10 400 Deca
1 – 5 Dboll 30 mg (dagelijks)
14-17 20 mg Nolva
Ik weet het, het is stevig. Ik heb hierover al in andere topics met diverse mensen gesproken en ga de kuur niet meer aanpassen. Ieder zijn mening ;-). In ieder geval nog bedankt iedereen voor de feedback.

Wat het schema betreft:
Ik ben uitgegaan van het gemiddelde tussen gemiddelde lichamelijke arbeid en lichte training Dit omdat ik een kantoorbaan heb en 5x per week sport (3x fitness, alle spiergoepen 1x, en 2x per week uur tennis, dubbelspel).
Ik heb veel te horen gekregen dat ik heel veel vocht ga vasthouden, maar probeer dat zoveel mogelijk te voorkomend door:
- Becel brood (50% van zout tov normaal brood)
- Qua zuivel alleen yoghurt in ochtend en kwark ’s avonds
- Ipv zout zoveel mogelijk zoutvervanger gebruiken (Vogel)
- Solidago (Vogel) voor goede vochthuishouding
Verder is vocht sowieso wel welkom ivm wat last van de schouders in het verleden. Wil alleen geen pofkop. Mocht dat toch gebeuren dan stop ik gewoon met de Dboll. Evt verkoop ik het of doe ik later nog een korte Dboll only (o ja, ik zou het bij 1 kuur laten :-p).