Fitness Seller

Mijn eerste kuur

@ ehvrobin Je moet even een topic aanmaken, er zullen genoeg mensen met suggesties komen.

Dank je Tonny, maar Muesli bestaat toch ook uit meervoudige koolhydraten?

Ligt eraan welke je hebt. Alleen muesli is idd prima.

Vochtretentie van kip zal in verhouding met andere voedingsmiddelen in je dieet niet de boosdoender zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Nou dat wordt dan Kipfilet, dus bewerkte kip, maar heb vooralsnog nergens last van. Ik heb gewoon natuurlijke muesli zonder enige toevoeging, dus ook geen zout (ivm evt retentie).

Off-topic: Ik had wat last van mijn schouder (met name bij omhoog drukkenb) en ben dagelijks shoulder dislocations gaan doen, echter dit lijkt averechts te werken. Heeft iemand hier ervaring mee? De oefeningen van Diesel Crew helpen wel trouwens.

Om terug te komen op het kuitprobleem. Ik wil 2x in de week dit gaan doen:

Dumbbell Single Leg Calf Raise: 3x8 oplopend tot max gewicht
Rotary Calf: 4x50 op helft van max gewicht

Is dit zinvol? Of is het beter om 1x in de week beide op laag gewicht en veel reps te doen en 1x per week weinig reps op vol gewicht?

Ik zou niet te langzaam opbouwen maar gewoon een opwarmsetje doen en dan 2 a 3 setjes met maximale gewicht. Het zijn de zwaarste setjes die tellen voor hypertrofie, niet alles ervoor of erna wat lichter is (bij hetzelfde aantal reps)

Verder vind ik de combi van laag en hoog in reps geen slecht idee maar vind ik persoonlijk 50 een beetje too much. Zou dan persoonlijk 25 ofzo kiezen.

Wat betreft je schouders zou ik gewoon wat minder volume doen en blessuregevoelige oefeningen als upright row ff niet doen. Military press zou je ook tijdelijk kunnen vervangen door incline benchpress, verder side raises en breed BOR naar borst ipv buik en je zit wel goed. Heb ook soms wel eens last van mn schouders, vaak na teveel gooi en smijtwerk in mn schoudertraining..

Zo daar was ik weer. Gisteren mij vuurtest gehad. Bruiloft van mijn broer en geen druppel alcohol gedronken (en niet gerookt natuurlijk). Daar ik normaal graag van een borrel hield/hou riep dat nogal wat scheven gezichten op maar he aangegeven dat ik een kwartaal niet ga drinken om te de-toxen. Kreeg uiteindelijk een hoop respect haha. Moet zeggen dat het best lastig was, maar uiteindelijk stond ik met me nuchtere kop net zo hard mee te dansen. Was dus nog leerzaam ook ;-).

Gisteren benen getraind. Voel me dijen lekker branden vandaag, maar kuiten blijft lastig. Gisteren Rotary Calf en standig toe press/raise gedaan. Best zwaar, maar blijft lastig isoleren. Voel ze ook niet echt branden vandaag. Ik blijf proberen!

Voel de Dboll nog niet echt, maar ben wel 7kg(!) aangekomen. Snap niet war dat in hemelsnaam zit. Ben door het bulken wel iets voller in de buik geworden, maar 7 kg??? Zit ook niet in de spieren want dat ziet er hetzelfde uit. Heel vaag!

Heb helaas nog steeds last van mijn schouders. Ik denk dat ik ff te fanatiek bezig geweest ben deze week met rotary cuff exercises en de boel daardoor juist teveel belast heb. Ben eergisteren gaan trainen en ben na borst gestopt. Nu ff een dag of 5 alleen een paar keer per dag shoulder silocations en verder even focus op benen en buik. Heb alleen af en toe het idee dat shoulder dislocations averechts werken. Is dat gewoon de eerste paar dagen zo en wordt het dan beter? Iemand hier ervaring mee?

ik ben ook al bijna 9kg zwaarder op 4 weken man, en ik zie er ook niet echt vetter uit dan normaal, begin wel wat meer spiermassa te zien maar zeker geen 9 kilo :P dus denk dat jij hetzelfde hebt :D gewoon doorknallen dus, zal wel een groot deel wegvallen na de kuur

hoe moet ik een eigen topic openen? zit al heletijd te zoeken, want heb nog info te winen over mijn next kuur die gaat starten binnenkort?
kan iemand me vertellen hoe ik een nieuwe kan openen?

Gewoon naar het Forum gaan, dan naar subforum AAS en dan New Topic links bovenin naar ik weet. Je moet bij het 2e gedeelte zijn genaamd Topics in Forum. Succes!

Zo vanmorgen even bij de Fysio geweest. Glkkg niets aan de hand, maar heb idd de rotary cuffs wat te enthousiast aangepakt. Als hij op een bepaalde spier drukte ging ik door de grond haha. Morgen weer ff benen trainen en dan vrijdag borst en biceps. Ga even een klassiek push-benen-pull schema doen (3x per week) tot schouders weer beter voelen en dan weer over op 4x week. De Dboll begint in ieder geval op 1 manier te werken. Heb erg gevoelige tepels haha. Geen weefselvorming echter, dus ik trek nog niet aan de bel. Dacht gisteren voor het eerst iets aan mijn fysiek te zien (borst iets gegroeid), maar wellicht wil het te graag zien. Keep you posted!

O ja, en de spuiten doen geen pijn meer :-). Goed voor- en na gedouchd en AAS flink vooverwarmd heeft goed geholpen denk ik..

Zo net bij een andere Fysio geweest voor schouders en die kwam vel professioneler over. Hij heeft wat oefeningen meegegeven en geeft aan dat de schouder geen instabiliteit heeft maar dat hij de pezen wel gaat oprekken. Ik mag gewoon doortrainen, maar submaximaal. Gelukkig maar ivm de kuur.

Als ik de oefeningen submaximaal doe kan ik ze het beste waarschijnlijk wat langzamer uitvoeren voor optimaal effect toch?

Zo, straks 4e keer prikken en dus de 4de week in. Hoop dan dat de Deca en Test in gaan slaan. Dboll heb ik qua kracht etc niet superveel van gemerkt, maar ik las dat dat wel vaker voorkomt. Iedereen reageert anders. Ben nu 98 kg, waar ik begon met 92kg. Begin het nu ook eindelijk een beetje te zien :-). Heb verder totaal geen last van vocht vasthouden. Ben ook niet meer zo streng op het weinig zout eten..

Keep u posted

Weet je wel zeker dat je dbol real is? Je zou namelijk echt wel kracht verbeteringen moeten merken van dbol ;) hoe je lichaam er ook op reageerd.

Tja, ik heb de gear via iemand die een gerespecteerd forumlid had aangeraden. Verder zijn alle andere symptonen er wel zoals koppijn in het begin etc. Moet je van Dboll ook al een enorme coïtusdrive krijgen, want dat heb ik bv ook niet..

Verder ziet de verpakking er prima uit (is van Power Labs>

hmmm nee van de dbol kreeg ik niet echt meer libido dan ik normaal al had, wat ik nu wel heel erg heb ( 6e week test E 500mg/week ). maar kracht gains van dbol had ik al na 3-4 dagen en dan heb ik het over heftige gains, bijv 20kilo meer kunnen bankdrukken bij zelfde aantal reps, 30-35 meer kunnen squatten etc. :p ik kwam ook wel flink veel gewicht bij van vocht, maar niet zo erg dat het zichtbaar aan mn uiterlijk was. nu de test E goed in is geslagen kan ik lekker doorknallen :D kracht gaat nog steeds omhoog.

maarja ben benieuwd dan of je na de inslag van je inject wel goed kan knallen :) anders zou ik toch gaan twijfelen of je gear echt is, of je voeding/training natuurlijk niet goed in orde maar dat is het niet geloof ik

Tsja, ben wel 8 kg zwaarder geworden, maar zie niet waar het zit zeg maar. Nou ja als de gear goed is moet deze week de Test en Deca inslaan. Eerst maar deze week afwachten dus.. Ik las sowieso dat er meer mensen zijn die weinig van Dboll van Power Labs hebben gemerkt. Laten we hopen dat dat het is en dat de Test en Deca er wel inhakken ;-)

ik had ook de dbol van power labs ( extreme power labs bedoel je toch of niet ? )

Yes. Bij jou sloeg het dus wel aan. Vaag hoor. Ik heb de gear via iemand die Senior Member is op Bodynet.nl. Hij wist een bepaalde site. Alles ziet er prima uit verder en voelt vertrouwd aan. Heb ook op internte gekeken hoe het eruit dient te zien en ziet er prima uit.

Als je 8 kilo bijkomt zal het wel geen fake zijn. Of kan je met methyltest ook zoveel pakken?

Terug
Naar boven