Fitness Seller

Mijn eerste kuur

• Topic Starter Topic Starter
Nou vandaag voel ik me wel anders dan anders. Beetje druk op mijn kop, maar geen pijn of zo. En... Strontverkouden!!! Morgen voor het eerst trainen, want vanavond tennissen. Morgen rug en biceps dus. Opletten met zout is nog best lastig, maar laat het waar ik kan. Gisteren lekker gewokt zonder zout en Becel Brood gehaald. Alle beetjes helpen! Zal zaterdag nog ff foto maken, want dat is er bij ingeschoten...

Hoe is het hier? druk met tennissen ..

Ben benieuwd?!

Nou ben begonnen met mijn nieuwe trainingsschema en dat bevalt goed. Heb helaas toch weer een klein beetje last van mij schouder, dus doe nu elke dag wat oefeningen thuis voor de Rotary Cuffs. Heb ook een goede warming-up gevonden. Kuur dus begonnen, maar nog niet gemerkt in de training. Morgen 2e spuit en in de loop van komende week zal de Dboll hopelijk inslaan. I'll keep you posted ;-)

PS: Verkoudheid eindelijk over en vannacht voor het eerst wat onrustiger geslapen (glkkg!)

Naar mijn weten moet je zeker wel wat merken van die Dianabol in de 2de week ...
anders zou ik 1 tab. erbij pakken, totaal 40 mg per dag dus

Veel succes!

Update

Zo, nu een week onderweg en hoop dat het allemaal snel gaat komen. Ben verrekte hyper op mijn werk, maar of dat van de Dboll is of omdat ik het hele weekend niet gedronken heb (waar ik normaal toch wel van een borrel houd) weet ik niet. Vanaf deze week Dboll dan idd maar naar 40mg. Vanavond weer trainen (rug en biceps, schema loopt een beetje door elkaar heen, maar dat kan gebeuren natuurlijk), dus ben benieuwd! Gisteren 2e injectie en vandaag geen pijn zoasls vorige keer (nou ja, een beetje pijn). Heb na 2x injecteren al de helft van de flesjes op. Erg vaag. Heb aangegeven bij degene die prikt (een vriend) aangegeven maar de rest in 3x te spuiten, dus 1/3 van wat over is per keer. Onbewust dus een licht frontload haha.

Heb verder voedingsschema weer aangepast. Zie bijgaand. Meer vetten toegevoegd. Eiwitten zitten vrij hoog, maar liever teveel dan te weinig. Overigens vervalt er een shake op niet trainingsdagen. Ipv dextrose eet ik die dagen 2 mueslirepen om 2015u.

Goed, heb een foto gemaakt van voor en zal ook een foto van na maken aan het eind, Verder nog een foto van op de helft. Ik post ze als de kuur erop zit. We houden het spannend ;-).

Keep u posted!

Bijlagen

Vanmorgen op de weegschaal en weeg 3 kilo meer. Heel apart, want merk nog niets van de Dboll en zie verder ook lichamelijk niets van gewichtstoename. Verder enorme pijn weer in mijn rechterbil. Daar Test gespoten net als vorige keer. Links voel ik niets. Daar al 2 weken Deca gespoten. Volgende keer maar even vice versa spuiten dan. Irritant want kan door de pijn mijn benen niet trainen. Slik maar wat Paracetamolletjes voor de pijn aangezien Ibuprofen spiergroei remt (las ik). Vandaag even rustdag, dus morgen weer trainen. Hoop dan wat te merken van de Dboll..

Klote van die pijn man. Hoeveel dagen hou je er last van? Lukt het eten volgens schema?

Bob

He Bob,

ja idd klote. Die vriend van me zei wellicht in het been spuiten, maar lees ook vaak dat het na de 3e injectie beter gaat. Heb geen zin om weer opnieuw te beginnen. Vorige week was het 4 dagen. Deze week hadden we zondag gespoten, maar volet nog steeds heftig. Ach ja, no pain no gain.

Voedingsschema gaat me goed af. Kon altijd al goed eten en het hele schema bestaat uit lekkere dingen ;-).

Ff off-topic: Ik probeer me in te lezen over hoe kuiten nou dikker te krijgen. Iedereen heeft een andere mening. Ik heb sowieso weinig aanleg. Heb dunne beentjes. Wat is jouw visie voor dikker kuiten kweken Bob?

He Fulko,

Dat is wel lang ja, dus dat wordt dan benen trainen 5 a 6 dagen na je spuit.

Mooi dat het eten goed gaat, dat is het belangrijkst van alles.

Kuiten, ja dat is ook mijn probleem. Toen ik ze 3 keer per week met 3 stevige setjes van 10 tot 15 reps aanpakte in de leg press ging het naar mijn mening het best vooruit, maar kuiten trainen vind ik nou eenmaal rete saai, ik heb echt niks met die spieren. Wat heb je tot nu toe gedaan voor je kuiten?

Bob

Kuiten is volgens mij echt een genetisch ding. Ik ben van mijzelf best wel een ecto, maar als ik foto's bekijk heb ik altijd wel kuiten gehad. Sommige mensen krijgen die massa daar gewoon moeilijk. Zwaar trainen is het enige wat je kan doen.

Ik heb op advies hoger reps op lage gewichten gedaan met de Calf Rotary en Standig toe press (zo heet ie geloof ik), maar weinig resultaat zover :S

Het is sowieso een kwestie van maanden, al niet jaren. Volgens mij kan je er wel prima veel volume en hoge frequentie op trainen, kijk maar eens naar dikke mensen die veel lopen, die hebben vaak huge kuiten.

Je voeding is imo niet optimaal. Je haalt veel kcal uit "enkele-suikers". Veels te weinig "meervoudige suikers". Je eiwit intake kan ook wel wat omhoog.

Succes verder. Hopelijk blijf je het volhouden (ook na de kuur).

Hoi Tonny,

thanks 4 the input. Ik eet toch welke dag wel rijst/aardappelen en brood. Waar in het schema zou je als je mij was meer meervoudige koolhydraten eten en in welke vorm? Is een idee bijvoorbeeld om 's morgens wat rijst bij mijn yoghurt/havermout/whey mixje te gooien?

gr
Fulko

Ik zie trouwens veel bulkschema's waar men wel 5500 kcal eet. Moet ik wellicht meer eten, of is mijn schema goed zo???

beter even je gewicht in de gaten houden en zodra het minder hard omhoog gaat kcal ophogen. veel mensen pakken onnodig veel vet in de bulk en dat zou ik liever vermijden als ik jou was. dus pas uppen als dat nodig is.

Hoi Tonny,

thanks 4 the input. Ik eet toch welke dag wel rijst/aardappelen en brood. Waar in het schema zou je als je mij was meer meervoudige koolhydraten eten en in welke vorm? Is een idee bijvoorbeeld om 's morgens wat rijst bij mijn yoghurt/havermout/whey mixje te gooien?

gr
Fulko

Broodje --> rijst
Muesli --> brinta
2xFruit behouden --> rest groente
Voeg nog wat tonijn/kip/wit vis toe.

Mss je kwark een 1/2 uurtje voor het slapen weg werken

Dank je Tonny, maar Muesli bestaat toch ook uit meervoudige koolhydraten?

Ik ga weer in de middag kifilet (100gr) eten. Deed dat niet ivm eventuele vochtretentie, maar daar heb ik vooralsnog nog totaal geen last van.

leuk blog hier:)
ik ga ook weer beginnen vanaf mid-maart ongeveer
wil meer hardheid en dus wat droger worden. heb nu zoon 13% wil naar 10% heb alleen het vet bij mijn buik zitten verder bijna geen vet
wil deca en primo gaan doen en dan 400mg deca ew en 200/300 primo ew(of om de week) gaan doen
iemand suggesties?
of eventueel nog iets erbij pakken?
heb jaartje geleden test-e gedaan 10w eken met diana als kickstart eerste 4 weken
heeft het goed gedaan maar wil nu wat meer bereiken en er ook iets droger op worden vandaar de primo.
stats nu 1.84, 86kg, 13% BF

hoop dat ik hier ook wat suggesties krijg en ik ga je blog hiero zeker dagelijks lezen
succes man!

Terug
Naar boven