Update
Zo, nu een week onderweg en hoop dat het allemaal snel gaat komen. Ben verrekte hyper op mijn werk, maar of dat van de Dboll is of omdat ik het hele weekend niet gedronken heb (waar ik normaal toch wel van een borrel houd) weet ik niet. Vanaf deze week Dboll dan idd maar naar 40mg. Vanavond weer trainen (rug en biceps, schema loopt een beetje door elkaar heen, maar dat kan gebeuren natuurlijk), dus ben benieuwd! Gisteren 2e injectie en vandaag geen pijn zoasls vorige keer (nou ja, een beetje pijn). Heb na 2x injecteren al de helft van de flesjes op. Erg vaag. Heb aangegeven bij degene die prikt (een vriend) aangegeven maar de rest in 3x te spuiten, dus 1/3 van wat over is per keer. Onbewust dus een licht frontload haha.
Heb verder voedingsschema weer aangepast. Zie bijgaand. Meer vetten toegevoegd. Eiwitten zitten vrij hoog, maar liever teveel dan te weinig. Overigens vervalt er een shake op niet trainingsdagen. Ipv dextrose eet ik die dagen 2 mueslirepen om 2015u.
Goed, heb een foto gemaakt van voor en zal ook een foto van na maken aan het eind, Verder nog een foto van op de helft. Ik post ze als de kuur erop zit. We houden het spannend ;-).
Keep u posted!