Fitness Seller

Mijn eerste kuur

Mooi dat je ze hebt laten laseren! Wil ik ook zeker laten doen. Viel het mee? Wat kostte het?

OT: mooie gains en nog tijd zat. Flink eten en nog harder benen trainen, dan kom je nog wel aaan die 20 kg. Hoe staat t met je schouders?

Enneh, blijft t bij 1 keer? ;)

Gr. Bob

• Topic Starter Topic Starter
Schouders gaan goed. Steeds minder last. Hoop dat dat ook na de kuur doorzet.

En tja, voorlopig wel Bob ;-)

Nou dan weeg ik dus 103 kg (zie stats). Maar als ik in de sportschool ben ga ik er toch altijd voor de grap even op staan ;-).

Nou zit nu enorm te sleutelen aan mijn voedingsschema. Zie bijlage. Is dus nog niet definitief.

mag ik vragen waar ik dat progammatje kan downloaden waar je voedingsschemamee kan maken?

Geen idee meer. Ik kan hem ff mailen als je wilt?

Nou net flink zeik geweest. Maar dan ook echt ziek. Ruim een week. Niet echt bevordelijk! Geprobeerd om in ieder geval goed te eten, maar dat was zeker in het begin niet mogelijk. Kwam er net zo hard weer uit! Helaas dus wat in moeten leveren en de kuur maar een weekje verlengd, want heb dus een inject overgeslagen. Kan dat heel veel kwaad (ook ivm bloedwaardes etc)?

Anyway, zit glkkg weer op 107 kg, dus 15 kg winst. Volgende week laatste inject en dan 2 weken later nakuren. Nog ff de beuk erin dus!!!

Gelukkig qua kracht niet ingeboed. Was na een weekje trainen weer op mijn oude kracht.

Zonde, maar wat doe je eraan???

Balen man! Je had die inject beter wel gewoon kunnen zetten, maar ach zoveel zal het niet uitmaken. Nog 3 weken knallen;) succes nog!

Gr. Bob

JA was bang dat ik dan nog zieker zou worden. Bovendien was het op dat moment niet echt hetgeen me even bezig hield ;-).

Thanks!

Terug
Naar boven