MuscleMeat

Mijn eerste kuur

Lijkt mij echt grote onzin hoor. Dat deca vooral bepaalde spiergroepen laat groeien.

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee, want ben zelf geen expert. Zou mooi meegenomen zijn, maar heb met name voor Deca gekozen wegens het vermeende positieve effect bij evt lichte blessures.

ja, maar beetje redelijk denkend klinkt het toch belachelijk.

UPDATE:
Inmiddels in week 6 aangeland. Weeg nu 103 kg. Zie het zelf een beetje, maar idd ziet mijn oude trainingsmaatje duidelijker dat ik groter word. De foto die ik van tevoren heb gemaakt er maar eens bij zoeken vanavond :-).

Schouders nog wel wat last, maar kan gewoon lekker trainen. Alleen bij borst wat gevoeliger dan bij andere spiergroepen. Doe nu voornamelijk 3 oefeningen waar ik weinig last bij heb: Incline Dumbbell Press, Incline Cable Flyes en Cross-overs. Uiteraard varieer ik ook met andere oefeningen, maar deze doe ik zeker elke week een keer. Incline Dumbbell Press altijd als eerste. Zit nu op 32kg aan beide kanten en helaas gaat ie niet verder :S. Maar eens kijken wat ik daaraan ga doen haha.

Anyway, gaat lekker. 10 kg eraan en maar ietsjes aangekomen bij de buik. Ook niet het idee dat ik vocht vasthoud of zo. Op naar de 20 kg ;-)

opzekers dat je vocht vasthoud :P waarom ga je niet gewoon incline barbell press doen met meer gewicht als de dumbbells niet zwaarder gaan ?

nette gains verder, ik zit ook op +10kg nou, maar ik ben in week 8 :p

Dat was ik idd van plan, maar bij dumbbells voel ik mijn schouders het minst. Ach ja, nu moet ik wel ;-).

Ik bedoelde eigenlijk dat ik geen vochtkop heb of zo. Gelukkig maar ;-).

Mooi dat je ook lekker gaat :-)

Zo zit nu in week 7, maar lijk wel stil te staan qua gewicht. Qua kracht ga ik nog (lichtjes) vooruit, maar blijf rond de 103 kg steken. Ik eet toch zo'n 4700 kcal per dag. Zelfs met mijn toegenomen gewicht nog ruim voldoende om te groeien (onderhoudsnivo = +/- 3950 kcal). Heb wel iets meer getennist ivm een toernooi, maar heb niet het idee dat ik nu veel vet verloren ben of zo. Iemand enig idee hoe dit kan? Suggesties?

Meer eten. Duh :p

Ja daar ben ik vandaag maar mee begonnen. 5400 kcal. Ben benieuwd :-)

Laatst bewerkt:
5400, sick :) je voelt je verder tiptop?

Ja super. Bijna geen last van mij schouders meer. Alleen tijdens heftige borstsessies. Verder stekende pijn in voorkant onderbenen. Kuiten te zwaar aangepakt denk ik.

Woog vanavond in de sportschool (met sportkleding aan) 106,4 kg. Was nog niet boven de 105,5 gekomen, dus dat is weer leuk :-)

Savonds wegen met kleding aan 0_o

Waarom niet sochtends nuchter na kleisessie :)

Wat is je ekv van die 5400??

Nou dan weeg ik dus 103 kg (zie stats). Maar als ik in de sportschool ben ga ik er toch altijd voor de grap even op staan ;-).

Nou zit nu enorm te sleutelen aan mijn voedingsschema. Zie bijlage. Is dus nog niet definitief.

Bijlagen

Zo heb ff een extra diep bord gekocht voor het ontbijt. Kan nu veel meer in. Lekker veel havermout en muesli dus. Vreet me nu echt het scompes. Is de eerste keer dat ik tegen de laatste hapjes op hik haha. Ben benieuwd. Gewicht inmiddels 104,5 kg.

5500kcals..respect

Fulko!

Hoe gaat het bij jou? Effe updaten makker ;)

Gr. Bob

Nou dan weeg ik dus 103 kg (zie stats). Maar als ik in de sportschool ben ga ik er toch altijd voor de grap even op staan ;-).

Nou zit nu enorm te sleutelen aan mijn voedingsschema. Zie bijlage. Is dus nog niet definitief.

Ik zou je cals en kh beter verdelen.

Voor en na de training neem je enkel whey.

Hier mag zeker rijst + kip bij, voor de rest ziet het er goed uit!

Sorry voor mijn nalatigheid. Ik heb 2 weken geleden mijn ogen laten laseren (zat al heel lang in de planning) en daarom heb ik wat minder achter de computer gezeten. Zicht was eerst tid niet optimaal zeg maar. Gelukkig heeft het trainen er niet (veel) onder geleden. Vooruitgang gaat wel minder hard, maar is er gelukkig nog steeds. Nog 2x injecteren, dus kuur duurt nog 4 weken. Gewicht inmiddels 106 kg, dus zit al op 14 kg vooruitgang. Not bad dacht ik zo, maar ik hoop toch stiekem op 20kg in totaal. Wet dat dat heel moeilijk is, maar beter de lat te hoog dan te laag leggen ;-).

A Dennisik: Na het trainen eet ik tegenwoordig ook een blikje tonijn en wat mueslirepen. Rijst zou idd wellicht beter zijn. Ik ga ermee aan de slag ;-).

Nou ik ga zo weer de sportschool in. Benen staan weer op het program. Bovenlichaam begint er al helemaal op te lijken, maar beentjes mogen nog wel wat groter (maar goed, die trainde ik vroeger dan ook niet tot zelden).

grtz!

Ook lager in vet? Je zit namelijk best hoog in koolhydraten..

Nou moet het weer ff meten, maar heb niet het gevoel dat ik meer vet heb aangezet of zo. Kom ik op terug. Ga nu ff van de zon genieten haha ;-)

Terug
Naar boven