MuscleMeat

Mijn eerste kuur

• Topic Starter Topic Starter
Weet je wat het ook is. Had in het begin dat ik het begon te gebruiken ook last van hoofdpijn en had vorige week opeens best gevoelige tepeles, terwijl ik dat nooit heb. Wel sides van Dboll. Verder had ik in de sportschool gisteren het idee dat ik aan de XTC of zo, want voelde me echt super bij het trainen. Alleen niet echt extra kracht ???

Van jezelf zie je de veranderingen aan je lichaam niet. Laat eens een vriend oordelen.
Ben zelf in mijn 5e week test en slechts 4 kg gegained en vind ook dat ik nog niks veranderd ben.
Maar iedereen in mijn vriendenkring vraagt nu plots of ik aan bb of fitness doe en of ik 'pillekes' pak, dus moet er zeker verandering zichtbaar zijn.
Voor mijn schouder pijn neem ik glucosamine,wat de gewrichten smeert. Moet zeggen dat het spul goed werkt.
Maar als het je pezen zijn zal je daar weinig mee geholpen zijn.

Is het niet zo dat Glucosamine pas na enkele maanden gaat werken? Kan uiteraard evengoed geen kwaad denk ik.

UPDATE:

Nou alhoewel ik van de Dboll geen explosieve krachttoename of sides heb gehad (behalve even gevoelige tepels en in het begin wat hoofdpijn) merk ik het wel aan de resultaten. Zit nu op 100 kg! Dat is dus 8 kg in 3,5 a 4 weken. Begin het nu ook te zien :-). Verder helemaal niet bloated of zo en geen vochtkop, terwijl ik lang niet meer zoveel o het zout let als in het begin. Schouders zeuren nog wel wat, maar heb een goed gevoel bij de fysio en de oefeningen die ik nu doe. Focus dus veel op de benen nu en probeer de borst wel goed bij te houden aangezien dit mijn aandachtgebieden waren. Al met al een goed gevoel dus en niet drinken en roken is een eitje aangezien mijn focus geheel op mijn kuur ligt :-).

Deca en Test E zal ook snel gaan komen hoop ik. Wellicht dat de Deca de schouders wat sneller laten herstellen. Heb wat geïrriteerde pezen, maar niets ernstigs of zo.

Keep u posted!

neem je al glucosamine? deca kan je idd helpen bij herstel van je schouder.
goede gewichtstoename heb je al. :) geen drank/drugs is idd niet echt een probleem, daar wen je aan. :p maarja zodra die dbol uit je systeem is kan je best een af en toe een pilsje drinken ofzo. ;)

Heejj Unstoppable,

nou mijn kuur gaat gewoon door he met Deca en Test, dus dan is een pilsje niet zo verstandig toch?

Wat die Glucosamine betreft, dat is toch pas werkzaam na enkele maanden?

zolang je het bij 1 a 2 maakt het niet veel uit ( niet iedere dag ofcourse :p )
ik weet zelf niks over glucosamine en de werking daarvan dus daar kan ik je niet verder mee helpen.

het kan idd 1 tot 2 maanden duren voor dat glucosamine effect heeft.
volgens mij heeft glucosamine geen invloed op pezen,alleen op botten en kraakbeen.

Ach ik heb het besteld. Kan geen kwaad en ik probeer het gewoon een paar maandjes (dus minimaal 4 ;-).

Zo week 5 aangebroken. Zondag gespoten, maar had 3ml Test over. Beetje verkeerd geproportioneerd, maar toch maar alles gezet zodat ik tpch uitkom (je moet wat he). Begin nu voor het eerst echt dingen te merken. Krachttoename begint rustig te komen, maar vooral gisteren bij de tennis was ik enorm energiek en ik had voor mijn gevoel wel 4 uur door kunnen tennissen. Leek wel een soort gevoel zoals XTC. Schouders lijken langzamerhand wat beter te worden. Kon voor het eerst Incline Dumbbell Press doen zonder dat instabiele gevoel in mijn schouders. Heerlijk, want dat is een tijdje gelee. Verder nog wel wat last maar het gaat dus de goede kant op. Qua gewicht sta ik al een aantal dagen stil, maar heeft dat wellicht te maken met het feit dat ik zaterdag door mijn Dboll heen was? De kickstart is dus achter de rug. Nu alleen nog injects. Woog in de sportschool trouwens 101,4 kg. Dat heeft een weegschaal nog nooit tegen me gezegd haha :-)

Ik was nadat de dbol op was ook Ff stil/terug qua gewicht, is vocht en je zal snel weer gainen;)

Thanks Unst. Zie dat jij ook lekker gaat :-). Geniet ervan ;-).

PS: Heb nog geen extra coïtusdrive. Zal dan ook snel komen. Ben benieuwd haha

ja dat sluipt er readelijk sneaky in :D ik dacht eerst ook van hmm, is dit t nou, vind t eigelijk wel meevallen. maar dag na dag word het erger en op n gegeven moment ga je gewoon aan je eigen gedachtestroom storen als het ware hahaha. hoeft maar een beetje degelijk persoon van het andere geslacht langs te lopen en je begint je al van alles "in te beelden" met alle gevolgen vandien :p gelukkig stoort mn vriendin zich er niet aan dat de zin wat is toegenomen :D

Ok dan. Nou ik heb wat dates de komende maand, dus dat wordt nog wat haha. Ben benieuwd. Maar eerst nog maar ff flink buffelen ;-)

ha Fulko, gaat goed lees ik! Ik blijf meelezen hoor;) wat benchte en squatte je voordat je begon aan je kuur? Is leuk om te vergelijken met over een paar weken;)

Groeten uit een zonnig en warm zuid spanje :D

Heejj Bob,

ik heb in mijn eerste schema geen Benchen omdat ik daarbij veel last van mijn schouders had. Nu dat weer beter gaat, ga ik daar straks weer mee beginnen. Begin nu altijd met incline dumbbell press en zit op 28 kg aan elke kant. Kan nog wel wat meer denk ik, maar ik bouw het nu rustig op ivm schouders. Squat en Deathlift wil ik in mijn nieuwe schema gaan meenemen. Benen deed ik in het verleden nooit echt, dus daar ben ik nu fanatiek mee bezig. Ook kuiten heb ik leuke oefeningen die erg branden :-).

Hoezo Spanje? Ben je op vakantie?

Als je nu pas met benen begint kan je sowieso wel een flinke gewichtstoename verwachten!

Mijn vader gaat een huis bouwen in Altea op een berghelling, ik heb 10 dagen geholpen met grondwerk, wat eigenlijk inhield dat ik de hele dag rotsblokken moest stapelen. Goed onderrug werk maar ik kan niet wachten tot ik weer in de sportschool sta! Ben nu op het vliegveld, vlieg over een uur terug.

OK prettige vlucht!

Ja ik hoop vooral mijn kuiten. Bovenbenen zijn wel normaal, maar dunne kuitjes he. Deca is vooral goed voor toename massa voor borst en benen las ik. Laat dat nou net mijn aandachtsgebieden zijn :-).

Nou vanavond kun je ook weer de sportschool in Bob ;-)

Terug
Naar boven