Roger87
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 10%
Hoi allemaal
Ik ben bezig met een voeding schema, omdat ik er niet helemaal uit kom en vast en zeker tips kan gebruiken, dacht ik laat ik het eens posten en om advies vragen.
1e maaltijd (7:30)
60 gram Brinta met 300gram magere melk, glas sinaasappelsap
Whey(8:00)
BCAA (8:15)
Training (8:30 tot 10:30)
Na training Whey + creatine
2e maaltijd (12:00)
4 brood volkoren met kipfilet, rookvlees,zalm, tomaat,2 gekookte eieren(met eigeel) glas melk
3e maaltijd (15:00)
Weight gainer met water, en sinaasappel
4e maaltijd (warme maaltijd, 17:45)
Kipfilet, mager rundergehakt, groenten, aardappelen of pasta, glas melk, Creatine
5e maaltijd (20:30)
Rauwkost met tonijn
6e Maaltijd (22:30)
Kwark (225 gram) Cashewnoten
Zoals je ziet is het nog vrij simpel en moet ik ook nog hoeveelheden en alle details nog invullen maar ik wil eerst beetje een overzicht wat/wanneer ik het beste iets kan nemen om vervolg te bepalen welke hoeveelheden. (en niet te vergeten om de eiwitten koolhydraten en vetten uit te rekenen)
Mijn stats indien gewenst en mijn doel.
22J, 1M81, 73KG 10%vetpercentage,
Aankomen, Spier groei, ik denk dat vetpercentage prima is dus houden zo.
Ik doe 4x per week kracht training
en 2x per week verdediging sport (kravmaga van 1 uur tot ander half uur) in de avond, hier nog rekening mee houden met extra voeding bijvoorbeeld?
Alle tips zijn welkom
Ik ben bezig met een voeding schema, omdat ik er niet helemaal uit kom en vast en zeker tips kan gebruiken, dacht ik laat ik het eens posten en om advies vragen.
1e maaltijd (7:30)
60 gram Brinta met 300gram magere melk, glas sinaasappelsap
Whey(8:00)
BCAA (8:15)
Training (8:30 tot 10:30)
Na training Whey + creatine
2e maaltijd (12:00)
4 brood volkoren met kipfilet, rookvlees,zalm, tomaat,2 gekookte eieren(met eigeel) glas melk
3e maaltijd (15:00)
Weight gainer met water, en sinaasappel
4e maaltijd (warme maaltijd, 17:45)
Kipfilet, mager rundergehakt, groenten, aardappelen of pasta, glas melk, Creatine
5e maaltijd (20:30)
Rauwkost met tonijn
6e Maaltijd (22:30)
Kwark (225 gram) Cashewnoten
Zoals je ziet is het nog vrij simpel en moet ik ook nog hoeveelheden en alle details nog invullen maar ik wil eerst beetje een overzicht wat/wanneer ik het beste iets kan nemen om vervolg te bepalen welke hoeveelheden. (en niet te vergeten om de eiwitten koolhydraten en vetten uit te rekenen)
Mijn stats indien gewenst en mijn doel.
22J, 1M81, 73KG 10%vetpercentage,
Aankomen, Spier groei, ik denk dat vetpercentage prima is dus houden zo.
Ik doe 4x per week kracht training
en 2x per week verdediging sport (kravmaga van 1 uur tot ander half uur) in de avond, hier nog rekening mee houden met extra voeding bijvoorbeeld?
Alle tips zijn welkom
Laatst bewerkt: