AndroidHealthClinic

Mijn eerste voedings schema, advies gevraagd

Roger87

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
73kg
Vetpercentage
10%
Hoi allemaal

Ik ben bezig met een voeding schema, omdat ik er niet helemaal uit kom en vast en zeker tips kan gebruiken, dacht ik laat ik het eens posten en om advies vragen.

1e maaltijd (7:30)
60 gram Brinta met 300gram magere melk, glas sinaasappelsap

Whey(8:00)
BCAA (8:15)
Training (8:30 tot 10:30)
Na training Whey + creatine

2e maaltijd (12:00)
4 brood volkoren met kipfilet, rookvlees,zalm, tomaat,2 gekookte eieren(met eigeel) glas melk

3e maaltijd (15:00)
Weight gainer met water, en sinaasappel

4e maaltijd (warme maaltijd, 17:45)
Kipfilet, mager rundergehakt, groenten, aardappelen of pasta, glas melk, Creatine

5e maaltijd (20:30)
Rauwkost met tonijn

6e Maaltijd (22:30)
Kwark (225 gram) Cashewnoten

Zoals je ziet is het nog vrij simpel en moet ik ook nog hoeveelheden en alle details nog invullen maar ik wil eerst beetje een overzicht wat/wanneer ik het beste iets kan nemen om vervolg te bepalen welke hoeveelheden. (en niet te vergeten om de eiwitten koolhydraten en vetten uit te rekenen)

Mijn stats indien gewenst en mijn doel.
22J, 1M81, 73KG 10%vetpercentage,
Aankomen, Spier groei, ik denk dat vetpercentage prima is dus houden zo.

Ik doe 4x per week kracht training

en 2x per week verdediging sport (kravmaga van 1 uur tot ander half uur) in de avond, hier nog rekening mee houden met extra voeding bijvoorbeeld?

Alle tips zijn welkom

Laatst bewerkt:
1e maaltijd (7:30)
Brinta met magere melk, 2 zachtgekookte eieren (whey?, bcaa?)

Training (8:30 tot 10:30)
Na training Weight gainer + creatine

2e maaltijd (12:00)
4 brood volkoren met kipfilet, rookvlees,zalm, tomaat, glas melk

3e maaltijd (15:00)
Wheyshake met water, Cashenoten en sinaasappel

4e maaltijd (warme maaltijd, 17:45)
Kipfilet, mager rundergehakt, groenten, aardappelen of pasta, glas melk, Creatine

5e maaltijd (20:30)
Rauwkost met tonijn

6e Maaltijd (22:30)
Kwark (225 gram) Cashewnoten

Mijn stats indien gewenst en mijn doel.
22J, 1M81, 73KG 10%vetpercentage,
Aankomen, Spier groei, ik denk dat vetpercentage prima is dus houden zo.

1. Hoeveel brinta eet je dan 100 gram? als dit te veel is om dan nog de eitjes op te eten de eieren weg laten en alleen de whey pakken.
2. 5 min voor trainen de bcaa
3. na trainen de Weight gainer vervangen voor whey. en de 2 eitjes
4.15:00 waarom water en geen melk. je wilt toch aan komen?
5. 20:30 Weight gainer er bij
6. waarom een halve bak kwark. lekker de hele bak pakken.

het is tevens makkelijker om te reageren als we weten hoeveel callorienen je nu na binnen werkt. als ik dit zo heel snel overkijk zit je onder de 3000.

met jou gewicht zou ik proberen om toch de 3500 aan te tikken en dan kijken hoe je er op reageerd ga je vet aanmaken even 200 na beneden.
zo niet kun je nog iets omhoog.

zoals hierboven gezegd, je kan best de hele bak kwark opeten hoor :D

niet al je calorien uit noten halen man.
meer rijst en kip u know

• Topic Starter Topic Starter
* ik eet 60gram brinta met 300gram melk(meer is niet haalbaar want het is al zo dik en om nou 2 borden te eten is me veelte veel)

*na sporten whey IPV. Weight gainer

*2de maaltijd +2 eieren

*3de maaltijd de Weight gainer, 20:30 Weight gainer? ik dacht altijd dat je in de avond juist niet zo veel binnen moet krijgen? daarom beter om 15:00 IPV. noten)

*6de maaltijd hele bak kwark IPV. halve bak (450 gram)

Ik pas het hier ook gelijk aan dat maakt het overzichtelijker.

* ik ben in 5 dagen 3% vet bijgekomen dat lijkt mij nogal veel opeens,
kan dat komen omdat ik er pas mee begonnen ben en er even aan moet wennen? ik zie ook dat ik goeie vetten mis? lijnzaad olie olijf olie? nog meer tips? ik ga ook eens uitrekening wat ik nu eet, hoeveel eiwitten koolhydraten en vet ik binnen krijg

* ik ben in 5 dagen 3% vet bijgekomen dat lijkt mij nogal veel opeens,
kan dat komen omdat ik er pas mee begonnen ben en er even aan moet wennen? ik zie ook dat ik goeie vetten mis? lijnzaad olie olijf olie? nog meer tips? ik ga ook eens uitrekening wat ik nu eet, hoeveel eiwitten koolhydraten en vet ik binnen krijg
Met dat schema kan je nooit 3% vet aangekomen zijn in zo'n tijd (of je moet er het lichaam voor hebben maar dan zou je nu geen 10% BF hebben.

Hoe heb je dat gemeten/berekend?

• Topic Starter Topic Starter
Met dat schema kan je nooit 3% vet aangekomen zijn in zo'n tijd (of je moet er het lichaam voor hebben maar dan zou je nu geen 10% BF hebben.

Hoe heb je dat gemeten/berekend?

Daar zal wel het probleem liggen, op de sportschool kan ik het meten met een weegschaal.
______

Zijn er nog meer tips?

ik heb het idee dat ik tussen half 8 en 12 te weinig binnen krijg, vooral als ik niet sport want dan vervalt die whey shake na het sporten maar in de ochtend tijdens de maaltijd van half8 neem ik hem dan nog wel in. is dat correct?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven