Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoi ik ben nieuw hier dus bij deze stel ik me even voor
Zitten er ook niet te weinig onverzadigde essentiële vetzuren in dit voedingsschema. Deze vetten zijn toch ook belangrijk voor spiergroei?
Voor zover ik zie is het enige vet wat je binnenkrijgt van je broodbeleg en vlees bij het avondeten maar dan kies je op brood meestal nog magere varianten. En Salami e.d. zijn net weer niet de goede vetten.
Kun je niet een eetlepel lijnzaadolie door die Brinta doen en wat walnoten en rozijnen of iets dergelijks om het op smaak te brengen?
En misschien toch eens die vis proberen?
Die Brinta pap is trouwens een uur later echt niet meer te eten hoor. Wordt keihard lijkt me. Maar in de magnetron met melk is het toch zo klaar. En als je géén magnetron hebt kan je havermout ook gewoon koud eten met bijvoorbeeld magere kwark.

dat eet ik het dan alvast op voordat ik naar me werk vertrek

hoi nieuweling
heb je mis nog tips als ander broodbeleg met wel die onverzadigde vetten ?
en lijnzaad olie die ga ik halen maar moet ik die bij een kruidenierszaak halen ofzow in supermarkten zeggen ze het niet in hun assortiment te hebben...
ja ik had vanmorgen voor het eerst die brinta klaargemaakt en meegenomen maar ik merkte al dat de smaak minder werd met de tijd ....ik moet egt vroeger ut bed leren gaandat eet ik het dan alvast op voordat ik naar me werk vertrek
en vis.... ....visstciks zijn die ook goed![]()
![]()
Was het maar waar