AndroidHealthClinic

Mijn eet schema..iemand nog wat tips ?

met een caloriemeter ,die kan je vinden met google. Smorgens moet je al zowiezo 15Ogr haver nemen, zeker met die kuur die je gaat beginnen,volgens mij is dit maar iets van 3500 cal.

Laatst bewerkt:
Volkoren brood is iets van 220 kcal's per 100 gr dacht ik. Gewoon in google 'volkoren brood voedingswaarden' ofzo intypen en dan kom je wel op een site waar er informatie over te vinden is.

• Topic Starter Topic Starter
heee ja die brinta pap is in huis gehaald die ga ik s'morgens klaarmaken er staat warme melk toevoegen kan ik die dan klaar gemaakt gwn later opeten een uurtje ofzow.... is het dan erg voor de smaak / houdbaarheid ??

ik ga morgen een alles uitrekenen heb nu weinig tijd..zometeen slaapjes doen dan kunnen de spiertjes weer rusten :D

Vet

Hoi ik ben nieuw hier dus bij deze stel ik me even voor :)

Zitten er ook niet te weinig onverzadigde essentiële vetzuren in dit voedingsschema. Deze vetten zijn toch ook belangrijk voor spiergroei?
Voor zover ik zie is het enige vet wat je binnenkrijgt van je broodbeleg en vlees bij het avondeten maar dan kies je op brood meestal nog magere varianten. En Salami e.d. zijn net weer niet de goede vetten.

Kun je niet een eetlepel lijnzaadolie door die Brinta doen en wat walnoten en rozijnen of iets dergelijks om het op smaak te brengen?

En misschien toch eens die vis proberen?

Die Brinta pap is trouwens een uur later echt niet meer te eten hoor. Wordt keihard lijkt me. Maar in de magnetron met melk is het toch zo klaar. En als je géén magnetron hebt kan je havermout ook gewoon koud eten met bijvoorbeeld magere kwark.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hoi ik ben nieuw hier dus bij deze stel ik me even voor :)

Zitten er ook niet te weinig onverzadigde essentiële vetzuren in dit voedingsschema. Deze vetten zijn toch ook belangrijk voor spiergroei?
Voor zover ik zie is het enige vet wat je binnenkrijgt van je broodbeleg en vlees bij het avondeten maar dan kies je op brood meestal nog magere varianten. En Salami e.d. zijn net weer niet de goede vetten.

Kun je niet een eetlepel lijnzaadolie door die Brinta doen en wat walnoten en rozijnen of iets dergelijks om het op smaak te brengen?

En misschien toch eens die vis proberen?

Die Brinta pap is trouwens een uur later echt niet meer te eten hoor. Wordt keihard lijkt me. Maar in de magnetron met melk is het toch zo klaar. En als je géén magnetron hebt kan je havermout ook gewoon koud eten met bijvoorbeeld magere kwark.

hoi nieuweling :P

heb je mis nog tips als ander broodbeleg met wel die onverzadigde vetten ?

en lijnzaad olie die ga ik halen maar moet ik die bij een kruidenierszaak halen ofzow in supermarkten zeggen ze het niet in hun assortiment te hebben...

ja ik had vanmorgen voor het eerst die brinta klaargemaakt en meegenomen maar ik merkte al dat de smaak minder werd met de tijd ....ik moet egt vroeger ut bed leren gaan :D dat eet ik het dan alvast op voordat ik naar me werk vertrek

en vis.... ....visstciks zijn die ook goed ??? :rolleyes:

hoi nieuweling :P

heb je mis nog tips als ander broodbeleg met wel die onverzadigde vetten ?

en lijnzaad olie die ga ik halen maar moet ik die bij een kruidenierszaak halen ofzow in supermarkten zeggen ze het niet in hun assortiment te hebben...

ja ik had vanmorgen voor het eerst die brinta klaargemaakt en meegenomen maar ik merkte al dat de smaak minder werd met de tijd ....ik moet egt vroeger ut bed leren gaan :D dat eet ik het dan alvast op voordat ik naar me werk vertrek

en vis.... ....visstciks zijn die ook goed ??? :rolleyes:

Lijnzaad kan je halen bij bijv. een Biologische Winkel waar ze ook veel vegetarische producten verkopen.

Vissticks... ??? Was het maar waar :D
Je kan bijv. tonijn op water uit blik nemen. Tonijn uit laten lekken; als je dit mixt met een gesneden tomaatje, avocado, theelepel citroensap, theelepel lijnzaadolie en eetlepel light mayo smaakt het lang zo slecht niet meer! Tonijnsmaak/geur verdwijnt bijna en het is een magnesium bommetje. Kan je eten op 2/3 volkorenbroodjes

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven