XXL Nutrition

Mijn ervaring met AS...

zinedinebe

Novice
Waardering
0
Hallo,

Voor ik ga starten ga ik me even voorstellen:
23jaar
1m82
94kg
vet 17%
train sinds mijn 15jaar(+-8jaar)

Mijn eerste kuur was ik net 18 jaar, deca/testo 400mg week.
Persoonlijk vond ik dit veel te zwaar voor mijn eerste kuur omdat ik 13kg ben bijgekomen waardoor littekens heb overgehouden aan schouders, borst, biceps.
1ste maand na mijn kuur voelde ik me zo slecht! testiekels werden heel klein en na 1 keer klaarkomen kwam die niet meer recht. Zwoor dat ik het nooit meer ging doen. maanden later werkte alles weer perfect en was de neveneffecten al gauw vergeten.

Jaar later was ik zo goed als alles kwijt woog terug zo'n 90 kg maar vetpercentage lag rond de 26%.
Greep terug naar de anabolen dit keer deca/testo
Weinig effect(tov vorig jaar)

Ik ben altijd al groot geschapen geweest en door AS ben ik nog groten en breed maar met de tijd vond ik het maar niets, wilde droger en harder worden.

Jaar laten ben ik begonnen met een streng dieet(3maanden lang)
dan kuurtje dianabol en winstrol. met deze kuur was ik echt tevreden!!
Was maar zo'n 4kg bijgekomen maar kreeg echt een hardere look en stond droger door mijn dieet.

Nu ga ik voor een fitness lichaam droog en scherp en geloof me dit is vele moeilijker dan op een beest te lijken van 100kg!

Mijn ervaring is: voeding bepaald hoe je eruit gaat zien trainen en AS zijn hulpmiddelen. Wil je er perfect uit zien? spendeer niet te veel tijd in de fitness maar doe iets aan je voedingsschema.
Ik train max 1 uur op een dag dit 4 a 5 maal per week.
Train hard en snel en ga naar huis je buik vullen.
Met snel bedoel ik niet dat je snel je sets moet doen, maar rustpauze inkorten en de oefening zelf heel rustig en probeer elke keer wat meer gewicht te nemen als is het maar een kilootje.

Hoop dat jullie iets aan mijn topic hebben gehad!
Zijn er vragen je mag ze gerust stellen deel graag mijn ervaring met anderen

mvg

wat voor oefeningen doe je dan als je een uurtje bezig ben?
en heb je ook elke keer spierpijn nadat je getraint heb?
ik heb pas spierpijn als ik echt veel oefeningen gedaan heb voor een bepaalde spiergroep.. anders heb ik altijd echt zo een gevoel alsof ik niks gedaan heb, terwijl ik wel heb zitten buffelen als een mother****er.

ik heb pas spierpijn als ik echt veel oefeningen gedaan heb voor een bepaalde spiergroep.. anders heb ik altijd echt zo een gevoel alsof ik niks gedaan heb, terwijl ik wel heb zitten buffelen als een mother****er.

A) spierpijn zegt NIKS
B) uur is perfect ( ik neem aan dat je doelde op TE WEINIG)

domme vraag maar wil je advies of gewoon je verhaal doen?

op jonge leeftijd aas pakken is niet egt gezond. bij mij zit er ook eentje maar die was pas 16 dnek ik toen hij voor de eerste keer pakte. die gast is erg veel bijgekomen, en heeft ook veel bijgehouden. maar hij is wel erg vet geworden zoals jij.

ik heb amper spierpijn na het sporten. enkela lsk men schema grondig verander dan hebk het altijd serieus zitten:(

• Topic Starter Topic Starter

Max 5 oefeningen, bijna altijd spierpijn!
Je moet een gewicht nemen dat je echt maximum 12 maal kunt dragen. Vraag om hulp(helper mag niets dragen enkel een tikje geven als je even vastzit)
Als je uren zit te trainen dan denk je wel dat je goed bezig bent omdat je spieren zo hard worden maar is echt niet zo je breekt ze af!
En bodybuilding moet leuk blijven dus blijf ook niet langer dan een uur in de fitness of je word het al snel beu als je er uren binnen zit.

grts

okee bedankt.
ik ben nu altijd 1,5 uur bezig met kt en daarna nog 45 min cardio..
maar dit zal ik nu dan dus veranderen in 1 uur kt en 45 min cardio.

maar hoeveel oefeningen hebben jullie max in jullie schema dan?

Het gaat meer om het totale aantal setjes per spiergroep

okee bedankt.
ik ben nu altijd 1,5 uur bezig met kt en daarna nog 45 min cardio..
maar dit zal ik nu dan dus veranderen in 1 uur kt en 45 min cardio.

maar hoeveel oefeningen hebben jullie max in jullie schema dan?

Probeer Cardio op een andere dag te doen.
Als je vet wil verbranden dan moet je niet te intensief aan cardio doen.
je hartslag mag niet meer dan 130 zijn.
Ga een uurtje fietsen op niveau 1 of max 2 en rond de 80 rpm(wentelingen)
Constante snelheid, zo verbrand je vet zonder te veel aan je spieren te zitten.
Waarom kies ik voor de fiets? zo is je buik constant in beweging omdat je met je benen op en neer gaat en met lopen bv. is die beweging vele kleiner...

probeer jij maar een buffel te worden van 100 kg met een procentje of 4 zul je zien hoe hard het wel niet is ...

leuk dat je je ervaring deelt hier, en ook de nadelige effecten noemt die het met zich mee heeft gebracht

Ik ben altijd al groot geschapen geweest

Pictures?:rolleyes:

Sorry, vind het tof dat je je ervaringen deelt. En inderdaad AS is een hulpmiddel om je doelstelling te bereiken. Met je derde kuurtje was je tevreden en die was afgestemd op je doelstellng (hard en droog). Ga je binnenkort weer AS nemen? en zo ja wat voor kuurtje?

Waar gaat dit nu over???...
Lijkt wel tiener/newbee trainingsadvies..:D

Pictures?:rolleyes:

Sorry, vind het tof dat je je ervaringen deelt. En inderdaad AS is een hulpmiddel om je doelstelling te bereiken. Met je derde kuurtje was je tevreden en die was afgestemd op je doelstellng (hard en droog). Ga je binnenkort weer AS nemen? en zo ja wat voor kuurtje?

Ja, Zit in mijn laatste week van winny only. best wel tevreden maar niet om te zeggen waauw.

Mijn volgende kuurtje heb ik al liggen maar is niet voor nu..
en dat is->week 1->3 dianabol(40mg)
week 1->8 boldenone(400mg)
week 1->8 testo
week 8->10 winstrol

Ik zit nu op het werk en als ik thuis zit ga ik ook foto's posten...

Grts

Ga een uurtje fietsen op niveau 1 of max 2 en rond de 80 rpm(wentelingen)
Constante snelheid, zo verbrand je vet zonder te veel aan je spieren te zitten.
Waarom kies ik voor de fiets? zo is je buik constant in beweging omdat je met je benen op en neer gaat en met lopen bv. is die beweging vele kleiner...

Dat is een goeie tip. Die had ik nog niet gehoord. :)

Dude, schrijf een boek ofzo...

Dit gaat echt nergens over.

Terug
Naar boven