XXL Nutrition

Mijn foto's 8 maanden

chrisssj2

Cool Novice
Waardering
1
Ik kom van 6 jaar echt helemaal niks doen, spier atrofie beginnend vermoedde ik(ook geen werk gedurende die tijd), dus ben gaan sporten. Ik train 2x fullbody in de week. Nu wil ik 3 of 4x per week sporten. ik heb geen last meer van spierverzuurdheid of pijn in mijn rechterarm door mijn RSI(Muisarm) met oefeningen waar ik heel blij mee ben!! Dus dit is al resultaat opzich.
Gewicht: 77kg gemiddeld - 10.5% vetpercentage.

Ik vraag me af waar ik meer aandacht aan zou kunnen besteden...

ed3cdf501480319.jpg
19e6eb501480323.jpg
2b940b501480325.jpg
d3967f501480328.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zie geen benen.

• Topic Starter Topic Starter
Hehe die train ik ook "amper" een maand heb ik ze niet gedaan, en nu weer sinds een week pak ik 2 apparaten ervoor. Mijn bovenlichaam was mijn belangrijkste punt vanwege mijn RSI(Muisarm) Nu dat sinds deze maand vrijwel niet meer aanwezig is, wil ik me aandacht ook ergens anders kunnen vestigen.
Aangezien ik 4x per week wil trainen. Zal ik ook maar eens beginnen met squaten.. (echt een hekel aan die vage oefeningen) Maarja misschien dat als ik t onder de knie heb dat ik t leuk ga vinden.

Aan wat je aandacht moet besteden: Aan alles. En zeker ook benen trainen.

Natuurlijk. maar misschien valt het 1 meer uit proportie of niet zo zeer is dus wat jij zegt..

Denk niet dat er echt iets uit proportie is. Is mss niet zo makkelijk te zeggen omdat er nog niet veel massa is.

Zou gewoon lekker alles trainen ook benen. En een goed trainings en voedingschema kiezen/maken.

Gewoon paar keer per week fb pakken
Squatten is een vage oefening??

Terug
Naar boven